Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Kainos .ke domenų

.ke Domeno registracija € 148,99
.ke Domeno savininko keitimas € 148,99
.ke Domeno atkėlimas € 148,99
.ke Domeno DNS keitimas € 0,00 € 39,00

Kaip pirkti .ke domeną?

Ieškote pirkti .ke domeno pavadinimą? Jūs atėjote į tinkamą vietą! Registras jau daugiau nei dešimtmetį teikia registravimo paslaugas Kenijoje ir yra pripažintas tarptautinių domenų registracijos lyderis.

  • Galite pasitikėti, kad domeną užregistruosime teisingai, nes šalių domenai yra mūsų specializacija.
  • Turime unikalią patirtį, atlikdami .ke domeno registracijos procesą.
  • .ke domenus registruojame nuolat, dėl to viską atliksime kaip įmanoma operatyviau.
.ke domenų registravimo kaina148,99

Kaip perkelti .ke domeną?

Jūsų .ke domeno vardo perkėlimas yra greitas ir paprastas procesas. Pradėkite paspaudę nuorodą „Perduoti dabar“, o mūsų domeno specialistai padės jums nepasimesti perkėlimo procese.

.ke domeno perkėlimo kaina148,99Perkelti domeną

Kaip pratęsti .ke domeną?

Jūsų domeno vardo atnaujinimas yra paprastas! Tiesiog spustelėkite „Atnaujinti dabar“ arba prisijunkite prie paskyros, pasirinkite savo .ke domeno vardą, kurį norėtumėte atnaujinti, pasirinkite atnaujinimo terminą ir patvirtinkite. Taip!

Mes taip pat siūlome "Auto Renew" - tai puikus būdas atnaujinti savo domeno pavadinimą, net nesijaudindamas, kad netyčia pasibaigs jų galiojimas. Patikrinkite savo paskyros nustatymus, kad sužinotumėte, ar ši paslauga įjungta.

.ke domeno pratęsimo kaina148,99Pratęsti

Reikalavimai .ke domeno registravimui

Ar privatiems asmenims leidžiama domeno .ke registracija?Taip
Ar juridiniams asmenims leidžiama domeno .ke registracija?Taip
Ar yra specialūs reikalavimai, dokumentai ar papildoma informacija reikalinga .ke domenų registracijai?Ne
Ar kai kurių .ke domenų registravimas yra apribotas?Ne
Ar .ke domenas yra specialaus naudojimo?Ne
Ar yra papildoma informacija, kurią reikėtų žinoti registruojant domeną .ke?Ne
Ar yra papildomų mokesčių už .ke domeną?Ne
Ar reikia prekės ženklo ar logotipo registracijos norint registruoti .ke domeną?Ne
Ar privačios registracijos paslauga domenui .ke yra prieinama?Ne
Ar reikalingas vietinis atstovas domenui .ke? Ar yra papildomų mokesčių?Ne

D.U.K. domenui .ke

Koks leidžiamas .ke domenų registracijos terminas?

.ke domeno vardą galima registruoti 1-10 metų laikotarpiui.

Kokie yra leistini .ke domenų vardai ir simbolių ilgis?

Domenų pavadinimai turi:
  • turi ne mažiau kaip 1 ir ne daugiau kaip 63 simbolius;
  • prasideda raidėmis arba skaičiais ir baigiasi raidėmis arba skaičiais;
  • negali nei prasidėti, nei baigtis ženklu ">";
  • naudokite anglų kalbos simbolių rinkinius: tai gali būti raidės (t. y. az, AZ), skaičiai (t. y. 0-9) ir brūkšneliai (-) arba jų deriniai;
  • negali nei prasidėti, nei pasibaigti brūkšniu;
  • trečiojoje ir ketvirtoje pozicijose negali būti brūkšnelių (pvz., www.ab-cd.ke) ;
  • negali būti naudojamas tarpas (pvz., www.ab cd.ke).

Kiek užtrunka laiko užregistruoti mano .ke domeno vardą?

.ke domeno registracijos laikas - Nenurodyta.

Vietinis atstovas .ke domenui

Vietinis atstovas šalyje nėra būtinas.

Ar galiu paslėpti savo registracijos asmeninę informaciją (Privati registracija)?

Informacija ruošiama

Koks yra galimas atstatymo laikotarpis .ke domenui?

Palaikymo laikotarpiai skiriasi priklausomai nuo šalies kodo aukščiausio lygio domenų (ccTLD), įskaitant tarptautinius domenų vardus (IDN). Kai kurie registrai reikalauja atnaujinimo iki 60 dienų iki domeno vardo galiojimo pabaigos datos. Jūsų atsakomybė yra mokėti už jūsų pratęsimo mokesčius iš anksto iki nustatytos datos, neatsižvelgiant į domeno vardo galiojimo datą. Nesumokėjus mokesčių atnaujinimo iki nustatytos domeno galiojimo pabaigos datos atstatymas iš karantino .ke domenui kainuos papildomai.

.ke domeno registravimo sąlygos (ginčų sprendimo politika).

Naujausią .ke domenų ginčų politikos šaltinį galima rasti adresu: www.kenic.or.ke/index.php/dispute-resolution

Domeno vardo ginčų sprendimo politikos taisyklės

Bet koks „Kenic“ administruojamas ginčas reglamentuojamas šiomis taisyklėmis ir tokiomis papildomomis taisyklėmis, kurios kartkartėmis yra keičiamos „Kenic“ valdybos, ir skelbiamos kaip ginčų sprendimo taisyklės

Apibrėžimai

Šiose taisyklėse:
Skundo pateikėjas - šalis, inicijuojanti skundą dėl domeno vardo registracijos.
„ICANN“ nurodo interneto korporaciją, skirtą priskirtiems vardams ir numeriams.
„Kenic“ nurodo Kenijos tinklo informacijos centrą, kuris nėra pelno siekiantis organizacija, užregistruota Kenijoje kaip „Company Limited“, siekianti tapti administraciniu techniniu ryšiu Kenijos „ccTLD“ veiklai.
Abipusė jurisdikcija - jurisdikcija (a) pagrindinėje Registro tvarkytojo buveinėje (jei domeno vardo turėtojas savo registracijos sutartyje nurodė jurisdikciją nagrinėti ginčus dėl domeno vardo naudojimo ar dėl jo atsiradimo); b) domeno vardo turėtojo adresą, nurodytą domeno vardo registravimui registratoriaus WHOIS duomenų bazėje skundo pateikimo metu (jei domeno vardo savininkas tokio registravimo sutarties nepateikė).
Ekspertų grupė - tai Administratoriaus grupė, paskirta Teikėjo sprendimu dėl skundo dėl domeno vardo registracijos.
„Panelistė“ - tai asmuo, kurį Teikėjas skiria grupės nariu.
Šalis - skundo pateikėjas arba atsakovas.
Politika - vienoda domeno vardo ginčų sprendimo politika, kuri yra įtraukta pagal nuorodą ir yra dalis registracijos sutarties.
Paslaugų teikėjas - tai ginčų sprendimo paslaugų teikėjas, nurodytas registratoriaus svetainėje.
Registratorius - tai subjektas, su kuriuo respondentas užregistravo domeno pavadinimą, dėl kurio pateikiamas skundas.
Registracijos sutartis - registratoriaus ir domeno vardo turėtojo susitarimas.
Respondentas - domeno vardo registracijos turėtojas, dėl kurio pradedamas skundas.
Grįžtamojo domeno vardo užgrobimas reiškia, kad ši politika naudojama blogai ir bandoma atimti registruoto domeno vardo turėtojo domeno vardą.

Ryšiai

Persiunčiant skundą Respondentui, Paslaugų teikėjo pareiga yra panaudoti bet kokias pagrįstai prieinamas priemones, apskaičiuotas siekiant iš tikrųjų pranešti Respondentui. Įgyvendindama faktinį įspėjimą arba pasinaudodama šiomis priemonėmis, ši atsakomybė įvykdoma: \ t

    nusiųsti skundą visiems pašto ir fakso adresams (A), nurodytiems domeno vardų registracijos duomenų registro WHOIS duomenų bazėje už registruotą domeno vardo turėtoją, techninį kontaktą ir administracinį kontaktą bei (B), kurį teikia registratorius paslaugų teikėjui registracijos atsiskaitymo kontaktas; ir
    elektroniniu paštu nusiųsdamas skundą elektroniniu būdu (įskaitant priedus, kiek tai įmanoma) elektroninio pašto adresams tiems techniniams, administraciniams ir atsiskaitymo kontaktams; ir
    skundo siuntimas į bet kurį adresą, kurį respondentas pranešė teikėjui, ir, kiek tai įmanoma, visais kitais adresais, kuriuos teikėjas pateikė skundo teikėjui pagal 3 dalies b punkto v papunktį; ir
    jei domeno vardas (arba „www.“, po kurio eina domeno vardas) išsprendžiamas į aktyvų tinklalapį, siunčiant elektronines skundo dalis į bet kurį to tinklalapio el. pašto adresą.

Išskyrus šio straipsnio 2 dalies a punkte numatytus atvejus, rašytinis pranešimas šiam reglamentui numatytam skundo pareiškėjui ar atsakovui pateikiamas pagal skundo pateikėjo arba atsakovo nurodytą pageidaujamą priemonę (žr. 3 dalies b punkto iii papunktį ir 5 dalį). b) (iii)) arba, jei tokios specifikacijos nėra

    telekomunikacijų ar faksimilinio ryšio būdu, perduodant patvirtinimą; arba
    pašto arba pasiuntinių paslaugomis, išankstinio apmokėjimo ir prašomo grąžinimo kvito; arba
    elektroniniu būdu internetu, jei yra duomenų apie jo perdavimą.

Bet koks ryšys su Paslaugų teikėju pateikiamas priemonėmis ir būdu (įskaitant kopijų skaičių), nurodytą www.kenic.or.ke/disputeresolutionrules/providers. Bet koks ryšys su skydeliu atliekamas pagal skydų nurodymus, nurodytus www.kenic.or.ke/disputeresolutionpanel.

Kiekviena Šalis gali atnaujinti savo kontaktinius duomenis pranešdama apie tai tiekėjui ir registratoriui.

Išskyrus tuos atvejus, kai šiose taisyklėse numatyta kitaip, arba kolegija nusprendžia, visi pagal šias Taisykles numatyti pranešimai laikomi padarytais:

    jei jie pristatomi telekomunikacijų arba faksimiliniu būdu, data, nurodyta perdavimo patvirtinime; arba
    paštu arba kurjeriu, gavimo datą; arba
    jei per internetą - tą dieną, kai buvo perduotas pranešimas, su sąlyga, kad perdavimo data yra patikrinama.

Visi pagal šias Taisykles apskaičiuoti laikotarpiai pradedami skaičiuoti nuo anksčiausios datos, kai pranešimas laikomas įvykdytu pagal 2 dalies e punktą.

Bet koks ryšys

    bet kurios Šalies kolegija nukopijuojama tiekėjui ir kitai Šaliai;
    teikėjas bet kuriai Šaliai kopijuojamas kitai Šaliai; ir
    Šalis turi būti nukopijuota kitai Šaliai, Ekspertų grupei ir Paslaugų teikėjui.

Siuntėjas yra atsakingas už tai, kad būtų saugomi faktai ir siuntimo aplinkybės, kurios turi būti patikrintos atitinkamoms šalims ir teikti ataskaitas.

Skundas

Bet kuris asmuo ar subjektas gali inicijuoti administracinę procedūrą, pateikdamas skundą pagal politiką ir šias taisykles [komentuoti].

Skundas pateikiamas popierine forma ir (išskyrus, jei tai nėra prieinama priedams) elektronine forma ir: \ t

    Prašyti, kad skundas būtų pateiktas priimti pagal politiką ir šias taisykles;
    Nurodykite skundo pateikėjo ir bet kurio atstovo, įgalioto veikti skundo pateikėjo administraciniame procese, pavadinimą, pašto ir elektroninio pašto adresus bei telefono ir fakso numerius;
    Nurodykite pageidaujamą komunikacijos būdą, skirtą skundo pareiškėjui administracinėje procedūroje (įskaitant asmenį, su kuriuo bus susisiekta, laikmena ir adresų informacija), kiekvienam iš (A) elektroninės medžiagos ir (B) medžiagos, įskaitant popierinę kopiją;
    Nurodykite, ar skundo pateikėjas nusprendžia, kad ginčą sprendžia vienas narys arba trijų narių grupė;
    Pateikite atsakovo (domeno vardo turėtojo) vardą ir visą informaciją (įskaitant bet kokius pašto ir elektroninio pašto adresus, telefono ir telefakso numerius), apie kuriuos pranešama skundo pateikėjui, apie tai, kaip susisiekti su respondentu ar bet kuriuo respondento atstovu, įskaitant kontaktinę informaciją, pagrįstą iš anksto - skundų nagrinėjimas;
    Nurodykite domeno pavadinimą (-us), kuriam (-iems) pateikiamas skundas;
    Nurodykite registratorių (-ius), su kuriuo (-iais) skundo pateikimo metu registruotas (-i) domeno vardas (-ai);
    Nurodykite prekės ženklą (-us) arba paslaugų ženklą (-us), kuriuo pagrįstas skundas, ir kiekvienam ženklui apibūdinkite prekes ar paslaugas, su kuriomis naudojamas ženklas (skundo pateikėjas taip pat gali atskirai apibūdinti kitas prekes ir paslaugas, su kuriomis jis ketina, skundo pateikimo metu naudoti ženklą ateityje);
    Ne daugiau kaip [skaičių] žodžių viename domeno varde, pagal politiką, aprašykite pagrindus, kuriais skundas pateikiamas, visų pirma,
        būdas, kuriuo domeno vardas yra identiškas ar klaidinantis panašus į prekių ženklą ar paslaugų ženklą, kuriame skundo pateikėjas turi teises; ir
        kodėl respondentas (domeno vardo turėtojas) turėtų būti laikomas neturinčiu teisių ar teisėtų interesų dėl domeno vardo (-ų), dėl kurio (-i) yra skundas; ir
        kodėl domeno vardas turėtų būti laikomas įregistruotu ir naudojamas nesąžiningai.
    Apibūdinant elementus (2) ir (3), aprašyme turėtų būti aptariami bet kokie taikomos politikos 4 dalies b punkto ir 4 dalies c punkto aspektai. Vadovaudamiesi politika, nurodykite prašomas teisių gynimo priemones;
    Nustatyti bet kokius kitus teisinius procesus, kurie buvo pradėti ar nutraukti, susijusius su skundo objektu (-ais) arba susijusiais su domeno vardu (-ais);
    Nurodykite, kad skundo kopija kartu su paskelbtuje lape buvo išsiųsta arba perduota Respondentui (domeno vardo turėtojui) pagal 2 dalies b punktą;
    Nurodykite, kad skundo pateikėjas, atsižvelgdamas į bet kokius su administracinio proceso sprendimu susijusius ginčus dėl domeno vardo panaikinimo arba perdavimo, pateiks abipusio jurisdikcijos teismų jurisdikciją;
    Sudarykite toliau pateiktą pareiškimą, po kurio pateikiamas skundo pateikėjo arba jo įgalioto atstovo parašas:

    „Skundo pateikėjas sutinka, kad jo reikalavimai ir teisių gynimo priemonės, susijusios su domeno vardo, ginčo ar ginčo sprendimo registravimu, yra tik prieš domeno vardo turėtoją ir atsisako visų tokių pretenzijų ir teisių gynimo priemonių prieš (a) ginčų sprendimo teikėją, ( b) registratorius, c) registro administratorius ir d) paskirtų vardų ir numerių interneto korporacija, taip pat jų direktoriai, pareigūnai, darbuotojai ir atstovai. "

„Skundo pateikėjas patvirtina, kad šiame skunde pateikta informacija yra išsamesnė ir tikslesnė už skundo pateikėjo žinias, kad šis skundas nepateikiamas dėl netinkamo tikslo, pvz., Priekabiavimo ir kad šio skundo teiginiai yra pagrįsti pagal šias taisykles ir pagal taikytiną teisę, kaip ji yra dabar, arba kaip ji gali būti pratęsta sąžiningu ir pagrįstu argumentu. “; ir

    Pridėkite visus dokumentinius ar kitus įrodymus, įskaitant ginčijamam (-iems) domenui (-ams) taikytinos politikos kopiją), bet kokį prekių ženklą ar paslaugų ženklo registraciją, kuria remiasi skundas, kartu su tokių įrodymų indeksavimo grafiku.

Skundas gali būti susijęs su daugiau nei vienu domeno pavadinimu, jei domeno vardus užregistruoja tas pats domeno vardo savininkas.

Pranešimas apie skundą

Teikėjas peržiūri skundą dėl atitikties Politikai ir šioms Taisyklėms ir, jei jis atitinka, perduoda skundą (kartu su Tarnybos papildomų taisyklių nustatytu paaiškinamuoju lapu) atsakovui 2 dalyje nustatyta tvarka. a) per tris (3) dienas nuo skundo pateikėjo mokėtinų mokesčių gavimo pagal 19 dalį.

Jei Teikėjas nustato, kad skundas neatitinka Politikos ir šių Taisyklių, jis nedelsdamas praneša skundo pareiškėjui ir Respondentui apie šio fakto faktus ir priežastis. Administracinė procedūra bus laikoma atmesta, nepažeidžiant skundo pateikėjo pateikto kito skundo, sumokėjus naują mokestį.

Administracinio proceso pradžios data yra diena, kurią Teikėjas perduoda skundą respondentui.

Teikėjas nedelsdamas praneša skundo pareiškėjui, atsakovui, susijusiam registratoriui (-ams) ir ICANN apie administracinės procedūros pradžios datą.

Atsakymas

Per dvidešimt (20) dienų nuo administracinės procedūros pradžios atsakovas pateikia atsakymą tiekėjui.

Atsakymas pateikiamas popierine forma ir (išskyrus, jei tai nėra prieinama priedams) elektronine forma ir: \ t

    Atsakydami į skunde pateiktus pareiškimus ir įtarimus, ne daugiau kaip [žodžių] vienam domeno vardui, ir įtraukite visus atsakovo (domeno vardo) turėtojo pagrindus, kad būtų išsaugotas ginčijamo domeno vardo registravimas ir naudojimas;
    Nurodykite atsakovo (domeno vardo) ir bet kurio atstovo, įgalioto veikti atsakovui, pavadinimą, pašto ir elektroninio pašto adresus, taip pat telefono ir telefakso numerius;
    Nurodykite pageidaujamą komunikacijos būdą, skirtą atsakovui administracinėje procedūroje (įskaitant asmenį, su kuriuo reikia susisiekti, laikmeną ir adresą), kiekvienam iš (A) elektroninės medžiagos ir (B) medžiagos, įskaitant popierinę kopiją;
    Jei skunde skundo pateikėjas paskyrė vieno nario kolegiją (žr. 3 dalies b punkto iv papunktį), nurodykite, ar atsakovas nusprendžia, kad ginčas būtų sprendžiamas trijų narių kolegijoje, ir jei taip, įsipareigokite sumokėti pusę paslaugų teikėjo ir grupės narių mokesčiai;
    Nustatyti bet kokius kitus teisinius procesus, kurie buvo pradėti ar nutraukti, susijusius su skundo objektu (-ais) arba susijusiais su domeno vardu (-ais);
    Nurodykite, kad atsakymo kopija buvo išsiųsta arba perduota skundo pareiškėjui pagal 2 dalies b punktą; ir
    Sudarykite toliau pateiktą pareiškimą, po kurio nurodomas atsakovo arba jo įgalioto atstovo parašas:

    „Respondentas patvirtina, kad šiame atsakyme pateikta informacija yra išsami ir tiksli respondentų žiniomis, kad šis atsakymas nepateikiamas dėl netinkamo tikslo, pvz., Priekabiavimo ir kad šio atsakymo teiginiai yra pagrįsti pagal šias taisykles ir pagal taikytiną teisę, kaip ji yra dabar, arba kaip ji gali būti pratęsta sąžiningu ir pagrįstu argumentu. “; ir

    Pridėkite visus dokumentus ar kitus įrodymus, kuriais remiasi respondentas, kartu su tokių dokumentų indeksavimo grafiku.

Respondento prašymu Teikėjas gali išimtiniais atvejais pratęsti atsakymo pateikimo laikotarpį.

Jei atsakovas nepateikia atsakymo, nesant išskirtinių aplinkybių, komisija sprendžia ginčą, pagrįstą skundu.

Grupės skyrimas ir sprendimo priėmimo laikas

Kiekvienas Teikėjas prižiūri ir skelbia viešai prieinamą grupių narių sąrašą, kuris gali būti jų kolegijoje.

Ekspertų grupę pasirenka Teikėjas, vadovaudamasis Teikėjo naudojamų ginčų sprendimo standartinėmis taisyklėmis.

Pateikus paskyrimą, Teikėjas praneša paskirtų šalių atstovams ir datai, iki kurios, nepaisant išskirtinių aplinkybių, komisija perduoda savo sprendimą dėl skundo tiekėjui.

Skirdamas komisiją, Teikėjas atsižvelgia į tokius veiksnius kaip Šalių tapatybė, proceso kalba (11 dalis), skundo aplinkybės ir kitų skundų, dėl kurių turi nuspręsti komisija, skaičių.

Nešališkumas ir nepriklausomumas

Ekspertų grupė turi būti nešališka ir nepriklausoma ir prieš priimdama paskyrimą turi pranešti teikėjui apie visas aplinkybes, dėl kurių gali kilti pagrįstų abejonių dėl nešališkumo ar nepriklausomumo. Jei bet kuriame administracinio proceso etape atsiranda naujų aplinkybių, kurios gali sukelti pateisinamų abejonių dėl kolegijos nešališkumo ar nepriklausomumo, kad komisijos narys nedelsdamas atskleidžia tokias aplinkybes tiekėjui. Tokiu atveju Teikėjas turi teisę paskirti pakaitinį narį.

Šalių ir grupės ryšiai

Nė viena Šalis ar jos vardu veikiantis asmuo negali turėti vienašališko ryšio su komisija. Visi ryšiai tarp Šalies ir Grupės ar Teikėjo perduodami Teikėjo paskirtam bylos administratoriui.

Failo perdavimas grupei

Teikėjas perduoda bylą komisijai, kai tik paskiriamas grupės narys, sudarytas iš vieno nario, arba kai tik paskiriamas paskutinis komisijos narys trijų narių grupei.

Bendrosios komisijos įgaliojimai

    Ekspertų grupė atlieka administracinį procesą tokiu būdu, kuris, jos nuomone, yra tinkamas pagal politiką ir šias taisykles.
    Visais atvejais komisija užtikrina, kad Šalims būtų taikomos vienodos sąlygos ir kad kiekvienai Šaliai būtų suteikta teisinga galimybė pateikti savo bylą.
    Ekspertų grupė užtikrina, kad administracinė procedūra vyktų tinkamai. Šalies prašymu arba savo iniciatyva ji gali išimtiniais atvejais pratęsti šių Taisyklių arba komisijos nustatytą laikotarpį.
    Ekspertų grupė nustato įrodymų priimtinumą, aktualumą, reikšmingumą ir svorį.
    Ekspertų grupė nusprendžia, kad Šalis prašo konsoliduoti kelis domeno vardo ginčus pagal politiką ir šias taisykles.

Proceso kalba

Jei Šalys nesusitaria kitaip arba Registracijos sutartyje nenurodyta kitaip, administracinės procedūros kalba yra anglų.

Ekspertų grupė gali nurodyti, kad prie dokumentų, pateiktų ne administracinės procedūros kalba, bet ir kitomis kalbomis, būtų pateiktas išsamus arba dalinis vertimas į administracinės procedūros kalbą.

Kiti pareiškimai

Be skundo ir atsakymo, komisija savo nuožiūra gali paprašyti bet kurios iš Šalių kitų pareiškimų ar dokumentų.

Asmeniniai klausymai

Asmeniniai klausymai neturi vykti (įskaitant klausymus telekonferencijos, vaizdo konferencijos ir interneto konferencijos), nebent komisija savo nuožiūra ir išskirtiniais atvejais nusprendžia, kad toks išklausymas būtinas sprendžiant skundą.

Numatytas

Tuo atveju, jei Šalis, nesant išskirtinių aplinkybių, nesilaiko nė vieno iš šių Taisyklių ar Ekspertų grupės nustatytų terminų, komisijos sprendimas dėl skundo.

Jei Šalis, nesant išskirtinių aplinkybių, nesilaiko jokios šios Taisyklės nuostatos ar reikalavimo, arba komisijos prašymas, komisija daro tokias išvadas, kaip mano esant reikalinga.

Jei Šalis, nesant išskirtinių aplinkybių, nesilaiko jokios šios Taisyklės nuostatos ar reikalavimo, arba komisijos prašymas, komisija daro tokias išvadas, kaip mano esant reikalinga.

Grupės sprendimai

Ekspertų grupė priima skundą remdamasi pateiktais pareiškimais ir dokumentais, vadovaudamasi politika, šiomis taisyklėmis ir visomis taisyklėmis bei teisės principais, kuriuos ji laiko tinkamomis.

Jei nėra išskirtinių aplinkybių, komisija per trisdešimt (30) dienų nuo jo paskyrimo pagal 6 dalį perduoda savo sprendimą dėl skundo teikėjui.

Grupės sprendimas turi būti rašytinis, jame nurodomos priežastys, kuriomis jis grindžiamas, nurodoma data, kada ji buvo padaryta, ir nurodomas grupės (-ų) vardas (-ai).

Bet kokia nesutariama nuomonė pridedama prie daugumos sprendimo ir paprastai apsiriboja žodžiais. Jei komisija daro išvadą, kad ginčas nepatenka į politikos 4 dalies a punkto taikymo sritį, ji nurodo. Jei, įvertinusi pareiškimus, komisija mano, kad skundas buvo pateiktas nesąžiningai, pavyzdžiui, bandant grįžti prie domeno vardo užgrobimo, arba jis buvo pateiktas visų pirma domeno vardo turėtojo priekabiavimui, komisija savo sprendime pareiškia, kad skundas buvo piktnaudžiavimas ir yra piktnaudžiavimas administracine procedūra.

Sprendimo perdavimas Šalims

Per tris (3) kalendorines dienas nuo komisijos sprendimo gavimo dienos Teikėjas perduoda visą sprendimo tekstą kiekvienai Šaliai ir Kenicui ir nurodo sprendimo įgyvendinimo datą pagal šią politiką.

Išskyrus atvejus, kai kolegija nustato kitaip (žr. Politikos 4 dalies j punktą), Teikėjas paskelbia visą sprendimą ir jo įgyvendinimo datą viešai prieinamoje svetainėje.

Atsiskaitymas arba kiti nutraukimo pagrindai

Jei prieš kolegijos sprendimą Šalys susitaria dėl susitarimo, komisija nutraukia administracinę procedūrą.

Jei, prieš priimant sprendimą dėl komisijos sprendimo, dėl bet kokios priežasties nereikia arba neįmanoma tęsti administracinės procedūros, komisija nutraukia administracinę procedūrą, išskyrus atvejus, kai šalis per pagrįstą laikotarpį, kurį nustato komisija, pateikia pagrįstų priežasčių prieštarauti. .

Teismo proceso poveikis

Jei prieš pradedant administracinį procesą arba jo metu pradedamas teisminis ginčas dėl domeno vardo ginčo, dėl kurio yra skundas, komisija turi teisę nuspręsti, ar sustabdyti ar nutraukti administracinę procedūrą, ar tęsti sprendimą.

Jei Šalis inicijuoja bet kokį teisinį procesą administracinio proceso metu dėl domeno vardo ginčo, kuris yra skundo objektas, ji nedelsdama apie tai praneša kolegijai ir teikėjui.

Mokesčiai

Skundo pateikėjas sumoka Teikėjui pradinį fiksuotą mokestį, atitinkantį tiekėjo paskelbtą tvarkaraštį per nustatytą laiką ir reikiamą sumą.

Paslaugų teikėjas nesiima jokių veiksmų dėl skundo, kol jis negauna iš skundo pareiškėjo pradinio mokesčio pagal 19 straipsnio a punktą.

Jei Teikėjas negauna mokesčio per dešimt (10) dienų nuo skundo gavimo, skundas laikomas atšauktu ir administracinė procedūra nutraukiama.

Atsakomybės pašalinimas

Išskyrus tyčinį neteisėtą elgesį, nei Teikėjas, nei komisijos narys nėra atsakingi Šaliai už bet kokį veiksmą ar neveikimą, susijusį su administracine procedūra pagal šias Taisykles.

Pakeitimai

Taisyklės, galiojančios skundo pateikimo metu, redakcija taikoma jai pradėtai administracinei procedūrai. Šios taisyklės negali būti keičiamos be raštiško direktorių valdybos pritarimo Kenic.

Naujausią šio ginčų politikos šaltinį galima rasti adresu: www.icann.org/en/help/dndr/udrp/policy

Vienodo domeno vardo ginčų sprendimo politika

1. Tikslas.
Šią vienodą domeno vardo ginčų sprendimo politiką (toliau - politika) priėmė priskirtų vardų ir numerių interneto korporacija („ICANN“), kuri yra įtraukta į jūsų registracijos sutartį ir nurodo sąlygas, susijusias su ginčas tarp jūsų ir bet kurios kitos šalies, išskyrus mus (.ke registratorius), dėl jūsų registruoto interneto domeno vardo registravimo ir naudojimo. Procesai pagal šios politikos 4 dalį bus vykdomi pagal Vienodos domeno vardo ginčų sprendimo politikos taisykles (toliau - Darbo tvarkos taisyklės), kurias galima rasti adresu www.icann.org/udrp/udrp-rules-24oct99.htm, ir pasirinktas administracinių ginčų sprendimo paslaugų teikėjo papildomas taisykles.
2. Jūsų atstovybės.
Prašydami užregistruoti domeno vardą arba paprašydami išlaikyti ar atnaujinti domeno vardo registraciją, Jūs patvirtinate ir garantuojate mums, kad (a) jūsų registracijos sutartyje pateikti pareiškimai yra išsamūs ir tikslūs; (b) jūsų žiniomis, domeno vardo registracija nepažeidžia ar kitaip nepažeidžia trečiųjų šalių teisių; c) nesate užregistravęs domeno vardo neteisėto tikslo; ir d) jūs sąmoningai nenaudosite domeno vardo, pažeidžiant galiojančius įstatymus ar kitus teisės aktus. Jūsų pareiga yra nustatyti, ar jūsų domeno vardo registracija pažeidžia ar pažeidžia kito asmens teises.
3. Atšaukimai, pervedimai ir pakeitimai.
Mes panaikinsime, perduosime ar kitaip pakeisime domeno vardo registraciją šiomis aplinkybėmis:
a. vadovaujantis 8 dalies nuostatomis, gavome raštiškus arba tinkamus elektroninius nurodymus iš jūsų ar jūsų įgalioto atstovo imtis tokių veiksmų;
b. kiekvienos kompetentingos jurisdikcijos bylos, kurioje reikalaujama imtis veiksmų, gavimo iš teismo ar arbitražo teismo; ir / arba
c. gavome administracinės grupės sprendimą, reikalaujantį tokių veiksmų bet kurioje administracinėje procedūroje, kuriai jūs buvote, ir kuris buvo atliktas pagal šią politiką arba vėlesnę šios politikos versiją, kurią priėmė ICANN arba .ke registras. (Žr. 4 dalies i ir k punktus.)
Mes taip pat galime atšaukti, perduoti ar kitaip atlikti domeno vardo registracijos pakeitimus pagal Jūsų registracijos sutarties ar kitų teisinių reikalavimų sąlygas.
4. Privalomas administracinis procesas.
Šioje dalyje nurodomas ginčų, dėl kurių privalote kreiptis į privalomą administracinę procedūrą, rūšis. Šie veiksmai bus vykdomi prieš vieną iš administracinių ginčų sprendimo paslaugų teikėjų, išvardytų www.icann.org/en/dndr/udrp/approved-providers.htm (kiekvienas, „tiekėjas“).
a. Taikomi ginčai. Jei trečioji šalis („skundo pateikėjas“), remdamasi Darbo tvarkos taisyklėmis, pateikia atitinkamam tiekėjui, privalote pateikti privalomą administracinę procedūrą, kad:
(i) jūsų domeno vardas yra identiškas ar klaidinančiai panašus į prekių ženklą ar paslaugų ženklą, kuriame skundo pateikėjas turi teises; ir
(ii) neturite jokių teisių ar teisėtų interesų dėl domeno vardo; ir
(iii) jūsų domeno vardas buvo užregistruotas ir naudojamas nesąžiningai.
Administraciniame procese skundo pateikėjas turi įrodyti, kad yra visi šie trys elementai.
b. Įrodymai apie registraciją ir naudojimą blogame tikėjime. Taikant 4 dalies a punkto iii papunktį, šios aplinkybės, visų pirma, bet be apribojimų, jei komisija nusprendė, kad jos yra, yra įrodymas, kad domeno vardas buvo registruotas ir naudojamas nesąžiningai:
i) aplinkybes, rodančias, kad esate užsiregistravęs arba įsigijęs domeno vardą, visų pirma siekiant parduoti, išsinuomoti ar kitaip perduoti domeno vardo registraciją skundo pareiškėjui, kuris yra prekės ženklo ar paslaugos ženklo savininkas arba konkurentas; šis skundo pateikėjas, už vertingą atlygį, viršijantį dokumentais nustatytas išlaidas, tiesiogiai susijusias su domeno vardu; arba
(ii) užregistravote domeno pavadinimą, kad prekių ženklo ar paslaugų ženklo savininkas neatsispindėtų atitinkamame domeno varde, su sąlyga, kad jūs elgiatės su tokiu elgesiu; arba
(iii) domeno vardą užregistravote pirmiausia tam, kad sutrikdytumėte konkurento verslą; arba
(iv) naudodamiesi domeno pavadinimu, jūs sąmoningai bandėte pritraukti interneto naudotojus į savo interneto svetainę ar kitą internetinę vietą komerciniais tikslais, sukeldami galimybę supainioti su skundo pareiškėjo ženklu, susijusiu su šaltiniu, rėmimu, jūsų svetainės ar vietos ar produkto ar paslaugos patvirtinimas jūsų svetainėje ar vietovėje.

c. Kaip įrodyti savo teises ir teisėtus interesus domeno varde atsakant į skundą. Gavę skundą, turėtumėte kreiptis į Darbo tvarkos taisyklių 5 punktą, kad nustatytumėte, kaip turėtų būti parengtas jūsų atsakymas. Bet kuri iš šių aplinkybių, visų pirma, bet be apribojimų, jei komisija nustatė, kad ji yra įrodyta remiantis visų pateiktų įrodymų vertinimu, turi įrodyti jūsų teises arba teisėtus interesus domeno vardui pagal 4 dalies a punktą (ii) ):
i) prieš jums pranešant apie ginčą, naudojimąsi dominuojančiu vardu ar domeno pavadinimą atitinkančiu domeno pavadinimu ar pavadinimu, susijusį su bona fide pasiūlymu prekėms ar paslaugoms; arba
(ii) jūs (kaip asmuo, verslas ar kita organizacija) buvo plačiai žinomi pagal domeno vardą, net jei įsigijote prekių ženklo ar paslaugų ženklo teisių; arba
(iii) teisėtai nekomerciniu arba teisingu domeno vardo naudojimu nesiekiate komercinės naudos, kad klaidingai nukreiptumėte vartotojus arba apgadintumėte aptariamą prekių ženklą ar paslaugų ženklą.
d. Teikėjo pasirinkimas. Skundo pateikėjas pasirenka tiekėją iš tų, kuriuos patvirtino ICANN, pateikdamas skundą šiam paslaugų teikėjui. Pasirinktas tiekėjas administruos procesą, išskyrus konsolidavimo atvejus, kaip aprašyta 4 dalies f punkte.
e. Proceso inicijavimas ir administravimo komisijos skyrimas. Darbo tvarkos taisyklėse numatytas proceso inicijavimo ir vykdymo procesas bei komisijos, kuri sprendžia ginčą, skyrimas („Administracinė komisija“).
f. Konsolidavimas. Jei kyla daug ginčų tarp jūsų ir skundo pareiškėjo, jūs arba skundo pateikėjas gali pateikti prašymą konsoliduoti ginčus prieš vieną administracinę grupę. Ši peticija pateikiama pirmajai administracinei grupei, paskirčiai nagrinėti ginčą tarp šalių. Ši administracinė kolegija gali savo nuožiūra konsoliduoti prieš tai bet kokius tokius ginčus, jei sujungiami ginčai yra reglamentuojami šia politika arba vėlesne šios politikos versija, kurią priėmė ICANN arba .ke registras.
g. Mokesčiai. Visi mokesčiai, kuriuos teikėjas moka už ginčus prieš administracinę grupę pagal šią politiką, moka skundo pateikėjas, išskyrus atvejus, kai nusprendžiate išplėsti Administracinę komisiją nuo vieno iki trijų kolegijų, kaip numatyta 5 dalies b punkte. iv) pagal Darbo tvarkos taisykles, tokiu atveju visi mokesčiai bus paskirstyti tolygiai jums ir skundo pareiškėjui.
h. Mūsų dalyvavimas administraciniuose procesuose. Mes nedalyvausime ir nevykdysime jokios procedūros administracinėje grupėje. Be to, mes neatsakysime dėl administracinės grupės sprendimų.
i. Teisės gynimo priemonės. Teisės gynimo priemonės, kuriomis skundo pareiškėjas gali naudotis pagal bet kokią procedūrą prieš administracinę grupę, apsiriboja reikalavimu atšaukti jūsų domeno vardą arba perduoti domeno vardo registraciją skundo pareiškėjui.
j. Pranešimas ir paskelbimas. Teikėjas praneša mums apie bet kokį Administracinės grupės sprendimą dėl domeno vardo, kurį užregistravote pas mus. Visi sprendimai pagal šią politiką bus paskelbti visapusiškai internetu, išskyrus atvejus, kai administracinė grupė išskirtiniais atvejais nusprendžia iš dalies pakeisti savo sprendimo dalis.

k. Teismo proceso prieinamumas. 4 dalyje nustatyti privalomi administracinių procedūrų reikalavimai netrukdo jums ar skundo pateikėjui pateikti ginčą kompetentingos jurisdikcijos teismui, kad būtų pradėtas nepriklausomas sprendimas prieš pradedant tokį privalomą administracinį procesą arba baigiantis tokiam procesui. Jei administracinė grupė nusprendžia, kad jūsų domeno vardo registracija turėtų būti atšaukta arba perkelta, mes palauksime dešimt (10) darbo dienų (kaip pastebėta pagrindinės buveinės vietoje), kai tik apie tai informuosime atitinkamą Administracinės grupės sprendimo sprendimą. įgyvendinant šį sprendimą. Tada mes įgyvendinsime sprendimą, nebent gavome iš jūsų per dešimt (10) darbo dienų oficialių dokumentų (pvz., Skundo kopiją, patvirtintą teismo sekretoriaus), kad pradėjote ieškinį prieš skundo pateikėjas jurisdikcijoje, kuriai skundo pateikėjas pateikė pagal Darbo tvarkos taisyklių 3 straipsnio b punkto xiii papunktį. (Apskritai, ši jurisdikcija yra mūsų pagrindinės buveinės vieta arba jūsų adresas, nurodytas mūsų Whois duomenų bazėje. Išsamesnės informacijos ieškokite Darbo tvarkos taisyklių 1 dalyje ir 3 dalies b punkto xiii papunktyje.) Jei gauname tokius dokumentus per dešimties (10) darbo dienų laikotarpį neįgyvendinsime Administracinės komisijos sprendimo, ir mes nesiimsime jokių tolesnių veiksmų, kol gausime (i) mums priimtinus įrodymus dėl šalių sprendimo; (ii) mums priimtini įrodymai, kad jūsų ieškinys buvo atmestas arba atšauktas; arba (iii) tokio teismo įsakymo, atmetančio jūsų ieškinį, kopija arba nurodoma, kad neturite teisės toliau naudoti domeno vardo.
5. Visi kiti ginčai ir ginčai.
Visi kiti ginčai tarp jūsų ir bet kurios kitos šalies, išskyrus mus, dėl jūsų domeno vardo registracijos, kurie nėra pateikti pagal 4 dalyje nustatytas privalomas administracines procedūras, sprendžiami tarp jūsų ir kitos kitos šalies per bet kurį teismą, arbitražą ar kitą procesą, kuris gali būti galima.
6. Mūsų dalyvavimas ginčuose.
Mes nedalyvausime jokiame ginče tarp jūsų ir bet kurios kitos šalies, išskyrus mus, dėl domeno vardo registracijos ir naudojimo. Negalite mums nurodyti kaip šaliai ar kitaip įtraukti mus į tokias procedūras. Tuo atveju, jei mes tokioje procedūroje vadiname šalį, pasiliekame teisę kelti bet kokią apsaugą, kuri laikoma tinkama, ir imtis bet kokių kitų veiksmų, būtinų sau ginti.
7. Status quo palaikymas.
Mes nepanaikinsime, neperduosime, neįsijungsime, nei kitaip nekeisime jokios domeno vardo registracijos pagal šią politiką, išskyrus 3 dalyje nurodytus atvejus.
8. Pervedimai ginčo metu.
a. Domeno vardo perkėlimas į naują turėtoją. Jūs negalite perkelti savo domeno vardo registracijos kitam turėtojui (i) vykstant administracinei procedūrai, iškeltai pagal 4 dalį, arba penkiolika (15) darbo dienų (kaip pastebėta pagrindinės verslo vietos vietoje) po tokio procesas baigiamas; arba (ii) vykstant teismo procesui ar arbitražui, pradėtam dėl jūsų domeno vardo, nebent šalis, kuriai perduodama domeno vardo registracija, raštu sutinka, kad jis būtų saistomas teismo ar arbitražo sprendimu. Mes pasiliekame teisę atšaukti bet kokį domeno vardo registracijos perdavimą kitam turėtojui, kuris padarytas pažeidžiant šią pastraipą.
b. Registratorių keitimas. Negalite perduoti savo domeno vardo registracijos kitam registratoriui per nagrinėjamą administracinę procedūrą, pateiktą pagal 4 dalį, arba penkiolika (15) darbo dienų (kaip pastebėta pagrindinės verslo vietos vietoje) po to, kai tokia procedūra yra baigta . Savo domeno vardo registracijos administravimą galite perkelti į kitą registratorių laukiančio teismo proceso ar arbitražo metu, su sąlyga, kad domeno vardas, kurį užregistravote pas mus, ir toliau bus tęsiamas prieš jus pradėtas procesas pagal šios politikos sąlygas. Tuo atveju, jei per teismo proceso ar arbitražo laikotarpį persiunčiate domeno vardo registraciją, tokiam ginčui taikomas domeno vardo registracijos tvarkytojo, iš kurio buvo perduota domeno vardo registracija, politika.

9. Politikos pakeitimai.
Mes pasiliekame teisę bet kada keisti šią politiką ICANN leidimu. Peržiūrėtą politiką paskelbsime ne mažiau kaip trisdešimt (30) kalendorinių dienų iki jo įsigaliojimo. Išskyrus atvejus, kai ši politika jau buvo pareikšta teikiant skundą tiekėjui, tokiu atveju, kai politikos, kuri buvo taikoma tuo metu, kai buvo kreiptasi, versija bus taikoma jums iki ginčo pabaigos, visi tokie pakeitimai bus privalomi jums dėl bet kokio domeno vardo registracijos ginčo, ar ginčas kilo prieš įsigaliojant, mūsų ar pasikeitusios dienos įsigaliojimo datai. Jei prieštaraujate šios politikos pakeitimui, jūsų vienintelė priemonė yra panaikinti domeno vardo registraciją su mumis, su sąlyga, kad jūs neturėsite teisės į grąžinamų mokesčių grąžinimą. Peržiūrėta politika bus taikoma jums, kol nepanaikinsite domeno vardo registracijos.

Kas yra .ke domenas?

Kenija yra Rytų Afrikos Didžiųjų ežerų regiono šalis. Kenija yra gera dydžio šalis, kurioje gyvena apie 45 milijonai žmonių, tačiau gana mažas gyventojų tankumas. Mažas gyventojų tankumas reiškia, kad yra daug atvirų natūralių žemių, o Kenija garsėja savo gamtosauginiais konservais ir safariais.

Domenas .ke.ke