Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Kainos .nl domenų

.nl Domeno registracija € 13,85 € 21,72
.nl Domeno savininko keitimas € 13,85
.nl Domeno atkėlimas € 13,85
.nl Domeno DNS keitimas € 0,00

Kaip pirkti .nl domeną?

Ieškote kur įsigyti .nl domeno pavadinimą? Jūs atėjote į tinkamą vietą!  Registras, jau daugiau nei dešimtmetį teikia registracijos paslaugas Nyderlanduose, yra pripažintas lyderis tarptautinėse domenų registracijose.

  • Galite pasitikėti, kad domeną užregistruosime teisingai, nes šalių domenai yra mūsų specializacija.
  • Turime unikalią patirtį, atlikdami .nl domeno registracijos procesą.
  • .nl domenus registruojame nuolat, dėl to viską atliksime kaip įmanoma operatyviau.
.nl domenų registravimo kaina€ 21,7213,85

Kaip perkelti .nl domeną?

.nl domeno vardo perkėlimas yra greitas ir paprastas procesas. Pradėkite paspaudę nuorodą „Perkelti dabar“, o mūsų domeno specialistai padės jums nepasimesti perkėlimo procese.

.nl domeno perkėlimo kaina13,85Perkelti domeną

Kaip pratęsti .nl domeną?

Jūsų domeno vardo atnaujinimas yra paprastas! Tiesiog spustelėkite „Atnaujinti dabar“ arba prisijunkite prie paskyros, pasirinkite savo domeno vardą, kurį norėtumėte atnaujinti, pasirinkite atnaujinimo terminą ir patvirtinkite. Taip!

Mes taip pat siūlome „Auto Renew“ - tai puikus būdas išlaikyti savo domeno vardą, nesirūpinant, kad netyčia baigsis jų galiojimas. Patikrinkite savo paskyros nustatymus, kad sužinotumėte, ar ši paslauga įjungta.

.nl domeno pratęsimo kaina14,85Pratęsti

Reikalavimai .nl domeno registravimui

Ar privatiems asmenims leidžiama domeno .nl registracija?Taip
Ar juridiniams asmenims leidžiama domeno .nl registracija?Taip
Ar yra specialūs reikalavimai, dokumentai ar papildoma informacija reikalinga .nl domenų registracijai?Ne
Ar kai kurių .nl domenų registravimas yra apribotas?Taip
Ar .nl domenas yra specialaus naudojimo?Ne
Ar yra papildoma informacija, kurią reikėtų žinoti registruojant domeną .nl?Ne
Ar yra papildomų mokesčių už .nl domeną?Ne
Ar reikia prekės ženklo ar logotipo registracijos norint registruoti .nl domeną?Ne
Ar privačios registracijos paslauga domenui .nl yra prieinama?Ne
Ar reikalingas vietinis atstovas domenui .nl? Ar yra papildomų mokesčių?Ne

D.U.K. domenui .nl

Koks leidžiamas .nl domenų registracijos terminas?

.nl domeno vardą galima registruoti 1 metams.

Kokie yra leistini .nl domenų vardai ir simbolių ilgis?

Domenų pavadinimai turi:
  • turi ne mažiau kaip 1 ir ne daugiau kaip 63 simbolius;
  • prasideda raidėmis arba skaičiais ir baigiasi raidėmis arba skaičiais;
  • negali nei prasidėti, nei baigtis ženklu ">";
  • naudokite anglų kalbos simbolių rinkinius: tai gali būti raidės (t. y. az, AZ), skaičiai (t. y. 0-9) ir brūkšneliai (-) arba jų deriniai;
  • negali nei prasidėti, nei pasibaigti brūkšniu;
  • trečiojoje ir ketvirtoje pozicijose negali būti brūkšnelių (pvz., www.ab-cd.nl);
  • negali būti naudojamas tarpas (pvz., www.ab cd.nl).

Kiek užtrunka laiko užregistruoti mano .nl domeno vardą?

.Nl domeno registracijos trukmė bendro prieinamumo metu yra 1 darbo diena.

Vietinis atstovas .nl domenui

Vietinis atstovas šalyje nėra būtinas.

Ar galiu paslėpti savo registracijos asmeninę informaciją (Privati registracija)?

Informacija ruošiama

Koks yra galimas atstatymo laikotarpis .nl domenui?

Palaikymo laikotarpiai skiriasi priklausomai nuo šalies kodo aukščiausio lygio domenų (ccTLD), įskaitant tarptautinius domenų vardus (IDN). Kai kurie registrai reikalauja atnaujinimo iki 60 dienų iki domeno vardo galiojimo pabaigos datos. Jūsų atsakomybė yra mokėti už jūsų pratęsimo mokesčius iš anksto iki nustatytos datos, neatsižvelgiant į domeno vardo galiojimo datą. Nesumokėjus mokesčių atnaujinimo iki nustatytos domeno galiojimo pabaigos datos atstatymas iš karantino .nl domenui kainuos papildomai.

.nl domeno registravimo sąlygos (ginčų sprendimo politika).

Daugiausia .nl domenų ginčų politikos šaltinio galima rasti: www.sidn.nl/a/nl-domain-name/notes-on-the-dispute- rezoliucija-reguliavimas-for-nl

.nl domeno vardų ginčų sprendimo taisyklės

A. Įvadas .

Šie domeno vardų „.nl“ ginčų sprendimo nuostatai įsigaliojo 2008 m. Vasario 28 d. Ir paskutinį kartą buvo pakeisti 2010 m. Kovo 4 d. Nuo tos datos bet kuris a. Nl domeno vardui, susijusiam su ginčo dėl šio vardo registravimo, bus taikomos šios taisyklės, jei trečioji šalis pagal šiuos teisės aktus pateiks skundą. Pateikdami skundą registruotojui, trečiosios šalys laikosi šių taisyklių ir yra tos pačios.

B. Apibrėžimai

Šių reglamentų kontekste taikomi šie apibrėžimai:
(a) „Pool“: galimų grupės narių, kuriuos paskelbė centras, sąrašas;
b) Teismo kancleris: organizacija, turinti teisę pagal registracijos sutartį, pasirašytą su SIDN, užregistruoti domenų vardus pareiškėjų vardu;
(c) Domeno vardas: domeno vardas, užregistruotas SIDN pagal šalies kodo aukščiausio lygio domeną .nl;
d) registruotojas: šalis, kurios vardu domeno vardas buvo įrašytas į SIDN registrą;
(e) Skundas: pirmojoje paraiškoje nurodytos priemonės ir pagrindai, kuriais grindžiamas tas pats;
(f) skundo pateikėjas - asmuo ar organizacija, kuri pateikia centrui skundą prieš registruotoją;
(g) Centras: Pasaulio intelektinės nuosavybės organizacijos (WIPO) arbitražo ir tarpininkavimo centras, akredituotas SIDN domeno domeno ginčų administravimui.
(h) Reglamentai: .nl domenų vardų ginčų sprendimo taisyklės;
(i) Panelistė: centro paskirtas ekspertas, kuris nustato ginčo esmę;
j) SIDN: interneto domenų vardų registracijos fondas Nyderlanduose („Stichting Internet Domeinregistratie Nederland“);
(k) Respondentas: registruotojas, kuriam pateiktas skundas pagal šiuos reglamentus;
(l) Atsakymas: pareiškimas, su kuriuo respondentas gina save nuo skundo;
(m) Registruotojo pakeitimas: SIDN ir registruotojo registracijos sutarties, susijusios su konkrečiu domeno vardu, nutraukimas ir vėlesnė registracijos sutarties tarp SIDN ir naujo registruotojo sudarymas dėl to paties domeno vardo.

C. Kas gali prašyti, kokios priemonės ir kokios priežastys?

1 straipsnis. Kokios priemonės gali būti prašomos pagal reglamentus?
1. Pagal reglamentus skundo pateikėjas gali ieškoti tik tokios priemonės: registruotojo keitimas, kai skundo pateikėjas tampa registruotoju vietoj respondento.
2 straipsnis. Kokiais pagrindais galima pateikti skundą?
2.1. Skundus gali pateikti bet kuri šalis, kuri tvirtina ir nustato, kad:
a. domeno vardas yra identiškas arba klaidinančiai panašus į:
I. prekių ženklas arba prekės pavadinimas, saugomas pagal Nyderlandų teisę, kurioje skundo pateikėjas turi teises; arba
II. asmens pavardė, įregistruota Nyderlandų savivaldybės bendrojo savivaldybės registre („gemeentelijkebasisadministratie“), arba Nyderlandų valstybinio juridinio asmens pavadinimas arba Nyderlanduose įregistruotos asociacijos ar fondo pavadinimas, pagal kurį skundo pateikėjas vykdo viešą veiklą: nuolatinis; ir
b. registruotojas neturi jokių domeno vardo teisių ar teisėtų interesų; ir
c. domeno vardas buvo užregistruotas arba naudojamas nesąžiningai.
2.2. 8 straipsnyje aprašytas tarpininkavimo procesas netaikomas, o komisijos narys nėra kompetentingas arba pareiškia, kad nėra kompetentingas, jei skundo pareiškėjo pretenzijos nėra pagrįstos 2.1 straipsnyje nurodytais motyvais.
3 straipsnis. Galimų įrodymų, kuriuos turi pateikti šalys, pavyzdžiai
3.1. Skundo pateikėjas turi įrodyti, kad registruotojas neturi jokių domeno vardo teisių ar teisėtų interesų. Registruotojas gali įrodyti tokias teises ar teisėtus interesus, inter alia, tokiomis aplinkybėmis:
a. a. prieš pranešdamas apie ginčą registruotojas pasirodė pasiruošęs naudoti domeno pavadinimą (arba domeno pavadinimą atitinkantį pavadinimą), susijusį su bona fide pasiūlymu prekėms ar paslaugoms;
b. registruotojas kaip individualus, verslo ar kita organizacija yra plačiai žinomas pagal domeno pavadinimą;
c. registruotojas teisėtai nekomerciniu mastu naudoja domeno vardą, nesiekdamas komercinės naudos klaidingai nukreipti vartotojus arba apgaubti ar kitaip pažeisti atitinkamą prekės ženklą, prekės pavadinimą, asmeninį vardą, olandų viešojo juridinio asmens pavadinimą arba asociacijos pavadinimą arba fondas, esantis Nyderlanduose.
3.2. Įrodymai, kad domeno vardas buvo užregistruotas arba naudojamas nesąžiningai, gali būti teikiami, inter alia, tokiomis aplinkybėmis:
a. domeno vardas buvo užregistruotas arba įsigytas visų pirma siekiant parduoti, išsinuomoti ar perduoti jį skundo pareiškėjui arba skundo pateikėjo konkurentams už vertingą atlygį, viršijančią registracijos kainą;
b. domeno vardas buvo užregistruotas siekiant užkirsti kelią skundo pateikėjui naudotis;
c. domeno vardas buvo užregistruotas visų pirma siekiant nutraukti skundo pareiškėjo veiklą;
d. domeno vardas buvo naudojamas arba naudojamas komercinei naudai, pritraukiant interneto vartotojus į registruotojo ar kitos internetinės svetainės svetainę per supainiojimo galimybę, kuri gali kilti dėl prekės ženklo, prekės pavadinimo, asmens vardo, olandų visuomenės vardo juridinis asmuo arba Nyderlanduose įregistruotos asociacijos ar fondo pavadinimas, pavyzdžiui, registruotojo ar kitos internetinės vietos (-ų) ar produktų ar paslaugų šaltinio, rėmimo, prisijungimo ar patvirtinimo domeno registruotojo svetainėje arba kita internetinė vieta.

D. Procedūra

4 straipsnis. Kaip pradėti procedūrą
4.1. Skundo pateikėjas gali inicijuoti procesą centre:
a. skundo parengimas pagal taisykles ir 1 priede pateiktą skundo formą, kuri laikoma neatskiriama taisyklių dalimi; ir
b. pateikti skundą, įskaitant priedus, elektroniniu būdu į centro el. pašto adresą pagal praktines gaires, paskelbtas centro interneto svetainėje.
4.2. Centras skundo pareiškėjui patvirtina skundo gavimą, įskaitant gavimo datą.
4.3. Kalbant apie skundo pateikėjo išlaidas, susijusias su bylinėjimosi išlaidomis, daroma nuoroda į 23 straipsnį, taip pat į 7.4 ir 8.4 straipsnius.
5 straipsnis. Pranešimas apie skundą
5.1. Per tris (3) kalendorines dienas nuo skundo gavimo centras nustato, ar skundas atitinka 4 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Jei skundas yra padarytas, centras perduoda skundą kartu su pranešimo dokumentu. atsakovas pagal 16.4 straipsnį. SIDN, atitinkamas registratorius ir skundo pateikėjas nukopijuojami į šį pranešimą. Procesas prasideda nuo pranešimo dokumente nurodytos datos.
5.2. Jei centras nustato, kad skundas nebuvo parengtas ir pateiktas pagal 4 straipsnio reikalavimus, jis nedelsdamas apie tai praneša skundo pareiškėjui. Skundo pateikėjas turi penkias (5) kalendorines dienas, kad ištaisytų tokį trūkumą ir pakartotinai pateiktų skundą centrui. Jei skundo pateikėjas to nepadaro, procedūra nesibaigia, nepažeidžiant teisės pateikti naują skundą.
6 straipsnis. Domeno vardo užrakinimas
6. Nuo to momento, kai apie jį pranešama skundo gavimo centre, SIDN nebendradarbiauja, jei registracijos liudijimas atšaukiamas, pakeičia registruotoją arba nepatvirtina atitinkamo domeno vardo įkeitimo, kol nebus baigtas procesas ir dėl to nepakeičiama. registruotojas buvo įgyvendintas.
7 straipsnis. Atsakymas
7.1. Centras turi gauti atsakymą ne vėliau kaip per dvidešimt (20) kalendorinių dienų nuo procedūros pradžios.
7.2. Atsakymas pateikiamas tik tada, kai: \ t
a. parengta pagal taisykles ir laikantis 2 priede pateiktos atsakymo formos, kuri laikoma neatskiriama taisyklių dalimi; ir
b. kartu su jos priedais elektroniniu būdu pateikiamas centro elektroninio pašto adresu pagal praktines gaires, paskelbtas centro interneto svetainėje, ir skundo pareiškėjas nukopijuojamas į tokį pranešimą.
7.3. Centras patvirtina, kad gauna atsakymą šalims, nurodydamas gavimo datą, arba praneša šalims, kad 7.1 straipsnyje nurodytas laikotarpis pasibaigė be atsakymo.
7.4. Jei atsakovas per nustatytą laikotarpį nepateikia atsakymo į centrą, 9–14 straipsniuose aprašyta procedūra vis tiek turi būti laikomasi. Skundo pateikėjas sumoka centrui per dešimt (10) kalendorinių dienų nuo patvirtinimo, nurodyto 7.3 straipsnyje, administravimo mokesčius ir komisijos nario mokestį, nurodytą 23 straipsnyje. Jei skundo pateikėjas to nepadaro, procedūra nutraukiama, nepažeidžiant teisės pateikti naują skundą.
8 straipsnis. Tarpininkavimas
8.1. Nemokamas tarpininkavimo procesas prasideda per penkias (5) kalendorines dienas po to, kai centras perduoda atsakymą į SIDN.
8.2. Tarpininkavimo procesas baigiasi per trisdešimt (30) kalendorinių dienų nuo jo pradžios, arba kiek anksčiau, kai SIDN nustato, kad tarpininkavimas nebus sėkmingas. Abiejų šalių sutikimu šis laikotarpis gali būti pratęstas du kartus iki trisdešimt (30) kalendorinių dienų.
8.3. Jei SIDN nustato, kad tarpininkavimas yra sėkmingas, SIDN apie tai informuoja centrą elektroniniu paštu, nukopijuodamas skundo pareiškėjui ir atsakovui, po to centras nutraukia procedūrą.
8.4. Jei SIDN nustato, kad tarpininkavimas nebuvo sėkmingas, SIDN atitinkamai informuoja centrą elektroniniu paštu, nukopijuodamas skundo pareiškėjui ir atsakovui. Skundo pateikėjas centrui sumoka per dešimt (10) kalendorinių dienų nuo šio pranešimo pateikimo 23 straipsnyje nurodyto administravimo mokesčio ir komisijos nario mokesčio. Jei skundo pateikėjas to nepadaro, procedūra nutraukiama, nepažeidžiant teisės pateikti naują skundą.
9 straipsnis
9.1. Per penkias (5) kalendorines dienas nuo skundo pateikėjo mokėjimo pagal 23 straipsnyje nurodytą mokestį 7.4 arba 8.4 gavimo dienos centras paskiria grupę iš grupės.
9.2. Grupės narys patvirtina paskyrimą ir pareiškia, kad jis neturi asmeninio ar verslo ryšio su jokia šalimi.
9.3. Paskyrus komisijos narį, centras apie tai informuoja šalis.
9.4. Centras gali atleisti savo atstovus nuo jų paskyrimo ir juos pakeisti; tokiu atveju centras nurodo priežastį. Grupės nario keitimas vyksta pagal šiame straipsnyje nustatytas paskyrimo taisykles.
10 straipsnis. Skyriaus nario užduotis ir įgaliojimai
10.1. Grupės narys turi būti nešališkas ir nepriklausomas. Grupės atstovas prašo, kad jis būtų atleistas nuo bylos, jei:
a. jis turi asmeninį ar verslo ryšį su viena iš šalių; arba
b. prieš paskyrimą jis tiesiogiai ar netiesiogiai išreiškė savo nuomonę apie šią bylą bet kuriai šaliai.
10.2. Grupės narys veikia pagal taisykles ir priima sprendimą dėl savo kompetencijos.
10.3. Ekspertų grupė nustato pateiktų įrodymų priimtinumą, aktualumą ir svorį. Jei atsakymo nepateikta, komisijos pirmininkas sprendžia remdamasis skundu. Tokiu atveju skundas suteikiamas, išskyrus tuos atvejus, kai komisijos narys mano, kad tai nėra teisinis ar faktinis pagrindas.
10.4. Ekspertas užtikrina, kad procesas vyktų tinkamai. Kolegijos atstovas gali pratęsti reglamentuose numatytus laikotarpius, paprašius, arba pats
11 straipsnis
11.1. Grupės narys gali pakviesti šalis pateikti tolesnius pareiškimus ir (arba) (toliau) pareiškimus.
11.2. Jei šalis pateikia kitą pareiškimą be to pakviesti, komisijos narys nustato tokio pateikimo priimtinumą.
11.3. Grupės atstovas nepriima dokumentų, kurie nebuvo pateikti nustatyta tvarka per centrą.
11.4. Grupės atstovas nepriima dokumentų, kuriuos tarpininkai pateikė tarpininkui per tarpininkavimo procesą, išskyrus atvejus, kai toks dokumentas pateikiamas pagal 11.1 ir 11.2 straipsnius ir nusprendžia jį priimti.
12 straipsnis. Rašytinės procedūros etapo sudarymas
12.1. Rašytinis procedūros etapas turi būti sudarytas po to, kai paskiriamas komisijos narys, su sąlyga, kad visi vėliau pateikti prašomi ar priimami pareiškimai laikomi įrašo dalimi.
12.2. Centras perduoda bylą kolegijai.
13 straipsnis. Klausymas
13. Iš esmės bylos nagrinėjimo metu negali būti išklausomas asmuo, išskyrus atvejus, kai komisijos narys mano, kad tai būtina sprendžiant ginčą.
14 straipsnis. Sprendimas
14.1. Komitetas nusprendžia dėl prašomos teisės gynimo priemonės pagal taisykles. Komiteto narys pateikia savo sprendimą raštu.
14.2. Išskyrus išskirtines aplinkybes, komisijos narys perduoda sprendimą centrui per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo rašytinės procedūros etapo pabaigos.
14.3. Grupės nario sprendime nurodoma:
a. sprendimo motyvai;
b. komisijos pavadinimas;
c. šalių pavadinimai ir gyvenamoji vieta / registracija;
d. sprendimo data
14.4. Per tris (3) kalendorines dienas nuo kolegijos sprendimo gavimo centras persiunčia sprendimo kopiją kartu su pranešimo dokumentu šalims ir SIDN.

E. Bendrosios procedūros, susijusios su procedūra

15 straipsnis
15. Nei šalis, nei asmuo, veikiantis šalies vardu, neturi tiesioginio kontakto su komisijos nariu, išskyrus tuos, kurie nurodyti taisyklėse. Visi ryšiai tarp partijos ir komisijos nario vyksta per centrą.
16 straipsnis. Komunikacija: dokumentų pateikimo būdas
16.1. Visi pranešimai pagal reglamentus siunčiami tik elektroniniu paštu. Jei tai neįmanoma, pranešimai gali būti siunčiami registruotu laišku (prašoma grąžinti), kurjeriu, faksu arba bet kokiu kitu ryšių būdu, suteikiančiu įrodymų apie perdavimą.
16.2. Bet koks ryšys su centru siunčiamas el. Paštu adresu [el. Paštu apsaugotas] ; Išskirtiniu atveju, kaip nurodyta 16 straipsnio 1 dalyje, kad ryšys el. Paštu yra neįmanomas, pranešimai siunčiami į centrą taip:
a. spausdintu adresu: WIPO arbitražo ir tarpininkavimo centras, 34 Chemin des Colombettes, 1211 Ženeva 20, Šveicarija;
b. faksu: +41 22 740 3700.
16.3. Išskyrus skundą, šalys siunčia bet kokį pareiškimą, įskaitant atsakymą ir visus kitus pareiškimus, tiek centrui, tiek kitai šaliai.
16.4. Persiuntdamas skundą atsakovui, centras naudojasi pagrįstai prieinamomis priemonėmis, kad atsakovas galėtų iš tiesų pranešti. Tuo tikslu Centras siunčia:
a. skundą su priedais ir pranešimo dokumentą į visus el. pašto adresus, nurodytus viešai prieinamoje „SIDN“ informacijos apie „Whois“ informaciją, ir visus kitus skundo pateikėjo nurodytus atsakovo el. pašto adresus arba el. pašto adresą, kuriuo atsakovas nurodė, kad nori gauti pranešimų iš centro; ir
b. atsižvelgiant į 16 straipsnio 4 dalies a punkto pranešimą, pranešimo dokumentas prie visų pašto adresų ir fakso numerių, nurodytų SIDN viešai prieinamoje informacijoje apie „WhoIs“, ir visi kiti skundo pateikėjo nurodyti pašto adresai ir fakso numeriai arba pašto adresas arba fakso numeris, kuriuo respondentas nurodė, kad nori gauti pranešimus iš centro.
16.5. Laikoma, kad visi pranešimai buvo pateikti:
a. elektroniniu paštu, pranešimo perdavimo metu, jei toks laikas yra patikrinamas;
b. faksu, perdavimo ataskaitoje patvirtintu laiku;
c. paštu arba kurjeriu, tuo metu, kai patvirtinama grąžinimo kvito.
17 straipsnis. Proceso kalba
17.1. Procesas vyksta olandų kalba, kai skundo pateikėjas ir atsakovas gyvena arba registruojasi Nyderlanduose. Tačiau išskirtinėmis aplinkybėmis centras (atsižvelgdamas į komisaro sprendimą) arba komisijos narys gali nuspręsti, kad procesas turi būti vykdomas anglų kalba, arba kad skundo pateikėjas arba atsakovas gali pateikti pareiškimus anglų kalba.
17.2. Kai skundo pateikėjas arba atsakovas negyvena ir nėra registruotas Nyderlanduose, bylos nagrinėjamos anglų kalba. Tačiau išskirtinėmis aplinkybėmis (pvz., Kai abi šalys atrodo pilnai valdomos olandų kalba), centras (atsižvelgdamas į komisaro sprendimą) arba kolegija gali nuspręsti, kad procesas turi būti vykdomas olandų kalba arba kad skundo pateikėjas arba respondentas gali pateikti pareiškimus olandų kalba.
17.3. Centras arba komisijos narys gali reikalauti, kad prie bet kokio dokumento, pateikto kita kalba nei proceso kalba, būtų pateiktas dalinis arba išsamus vertimas į proceso kalbą.
18 straipsnis. Nuostatų nesilaikymas
18. Tuo atveju, kai šalis nevisiškai arba visiškai nesilaiko taisyklių, komisijos narys daro tokias išvadas, kurias mano esant tinkamas.
19 straipsnis. Atsiskaitymas ar kitas ginčo nutraukimo pagrindas
19.1. Centras arba komisijos narys, jei reikia, nutraukia procesą šiais trimis atvejais:
a. jei šalys pasiekia susitarimą, kol komisijos narys nepriima sprendimo,
b. jei nereikia arba neįmanoma tęsti proceso;
c. jeigu skundo pateikėjas per skundą atsiima skundą.
19.2. Centras informuoja šalis ir SIDN apie proceso nutraukimą, o tada SIDN pasirūpina, kad būtų nutrauktas užraktas, kuris buvo įtrauktas į domeno vardą pagal 6 straipsnį.
19.3. Centras arba, jei paskirtas, komisijos narys, gavęs raštišką skundo prašymą, gali sustabdyti bylos nagrinėjimą ribotam laikotarpiui, kad šalims būtų suteikta galimybė susitarti ir įgyvendinti susitarimą.
19.4. Visais aukščiau išvardytais atvejais šalims jau negrąžinami jokie jau sumokėti mokesčiai, išskyrus sumą, kuri rezervuojama kaip komisijos nario mokestis, jei dar nėra paskirti komisijos nariai.

F. Sprendimo pasekmės

20 straipsnis. SIDN sprendimo įgyvendinimas
20.1. Jei komisijos narys nurodo pakeisti registruotoją, kad skundo pateikėjas taptų registruotoju, SIDN tokį sprendimą įgyvendina per dešimt (10) kalendorinių dienų nuo centro pranešimo apie jį, išskyrus atvejus, kai SIDN per tą laikotarpį gavo atsakovo įrodymą ( pvz., šaukimo į teismą kopija), į kurią atsakovas pareiškė ieškinį Nyderlandų teisme dėl ginčijamo domeno vardo registravimo. Tokiu atveju SIDN nebendradarbiauja jokiu domeno vardo įkeitimo atšaukimu, registruotojo keitimu ar patvirtinimu, kol SIDN negaus pakankamai įrodymų, kad ginčas buvo išspręstas tarp šalių, kad teismo procesas buvo nutrauktas arba atšauktas arba kad teismas atsisakė atsakovo reikalavimo arba nustatė, kad atsakovas neturi teisės į domeno vardą.
20.2. Siekiant palengvinti 20.1 straipsnyje nurodyto komisijos sprendimo įgyvendinimą, skundo pateikėjas per savo registratorių turi pateikti prašymą SIDN keisti registruotoją pagal SIDN Bendrąsias sąlygas. Paslaugų sutartis tarp SIDN ir atsakovo, kuriuo pagrįstas respondento naudojimasis domeno pavadinimu, baigiasi pasibaigus registruotojo keitimui.
21 straipsnis
21. Dalyvavimas bylose, kurioms taikomas šis reglamentas (įskaitant tarpininkavimo procesą), netrukdo atsakovui ar skundo pateikėjui pateikti ginčą nepriklausomam kompetentingam teismui.
22 straipsnis. Sprendimo paskelbimas
22. Jei komisijos narys nenusprendžia kitaip, sprendimą ir sprendimą paskelbia centras ir (arba) SIDN.

G. Išlaidos

23 straipsnis. Išlaidos
23.1. Jeigu taikomas 7.4 ar 8.4 straipsnis, skundo pateikėjas privalo sumokėti fiksuotą mokestį į centrą. Tokį mokestį sudaro administravimo mokesčiai ir komisijos nario mokestis, kaip nurodyta 3 priedo lentelėje. Centras neprivalo toliau nagrinėti bylos tol, kol jis negaus tokio mokėjimo.
23.2. Jeigu centre 23.1 punkte nurodytomis aplinkybėmis negaunamas pilnas fiksuoto mokesčio mokėjimas, skundas laikomas atšauktu ir procesas nutraukiamas. Bet kokie jau sumokėti administravimo mokesčiai negrąžinami.
23.3. Jei procedūra ar specialistas mano, kad procedūra reikalauja specialių veiksmų, kurių išlaidos negali būti pagrįstai apmokėtos 3 priede nustatytu administravimo mokesčiu ir (arba) komisijos nario mokesčiu, tokie veiksmai atliekami tik apmokėjus šalį arba šalys, kurias centras nurodė apie tokią papildomą sumą, kurią gali nustatyti centras.
23.4. Reglamentai nenumato išlaidų skyrimo.

H. Kitos nuostatos

24 straipsnis. Atleidimas
24. Nei centras, komisijos narys, registro tvarkytojas, SIDN, nei bet kurio iš šių subjektų vadovybė ar darbuotojai nėra atsakingi jokiai šaliai už žalą, kuri gali kilti dėl bet kokių veiksmų ar neveikimo, susijusių su šiomis taisyklėmis ir ginčus, pateiktus pagal juos.
25 straipsnis. Reglamentų pakeitimas
25. SIDN gali bet kuriuo metu keisti ar pakeisti taisykles, kad būtų priimti nauji ginčai dėl domenų pavadinimų. Visi tokie pakeitimai ar pakeitimai netaikomi tuo metu nagrinėjamiems procesams.

Kas yra .nl domenas?

Ieškodami internete, Olandijos interneto naudotojai tikisi, kad svetainėje bus rodomi .NL domenų vardai. Nesvarbu, ar esate Olandijos vietinis, smulkaus verslo savininkas, studentas, ryšių su visuomene įmonė, ar tiesiog kažkas, kas vertina dviračių ir vėjo malūnus, .NL domeno vardas yra skirtas Jums! Su .NL domeno pavadinimu vietinės paieškos rezultatuose ir vietos gyventojų širdyse bus aukštesnis reitingas.

Parodykite savo ryšį su olandų kultūra ir įsipareigojimu teikti geriausią internetinę patirtį Nyderlanduose su .NL domenu. .NL domeno vardas yra trumpas, profesionalus ir įsimintinas, padedantis jūsų svetainei išsiskirti internete turinio internete. Žinoma, kad olandai yra tolerantiški ir palaikantys žmones su įvairiais gyvenimo būdais. Žinoma kaip Europos transporto centras, Nyderlandai yra šeštoji pagal dydį ES ekonomika.

Jūsų prekės ženklo apsauga yra tokia pat svarbi kaip ir jos auginimas. Registruoti savo prekės ženklą Nyderlanduose yra viena iš geriausių prevencinių priemonių, kurių galite imtis norėdami apsaugoti savo prekės ženklą ir kovoti su autorių teisių pažeidimais. Jūsų domeno vardas yra jūsų prekės ženklas ir jūsų prekės ženklas yra jūsų! Užregistruokite savo puikų .NL domeno vardą prieš tai, kol kas nors kitas neužregistravo.

Domenas .nl.nl