3. Įrodymai apie piktnaudžiavimą registracija
A. Neišsamus veiksnių, galinčių įrodyti, kad domeno vardas yra piktnaudžiavimas, sąrašas yra toks:
i. Aplinkybės, rodančios, kad respondentas įregistravo arba kitaip įsigijo domeno vardą pirmiausia:
a. parduodant, nuomojant ar kitaip perduodant domeno vardą skundo pareiškėjui arba skundo pareiškėjo konkurentui už vertingą atlygį, viršijantį dokumentais užfiksuotas atsakovo išlaidas, tiesiogiai susijusias su domeno vardo įsigijimu ar naudojimu; < / div>
b. kaip užblokuojanti registracija prieš pavadinimą ar prekių ženklą, kuriame skundo pateikėjas turi teises; arba
c. siekiant nesąžiningai sutrikdyti skundo pateikėjo veiklą;
ii. Aplinkybės, rodančios, kad respondentas naudoja domeno vardą tokiu būdu, kuris supainiojo žmones ar įmones, manydamas, kad domeno vardas yra užregistruotas, valdomas ar įgaliotas ar kitaip susijęs su skundo pateikėju,
iii. Skundo pateikėjas gali įrodyti, kad respondentas dalyvauja registracijos modelyje, kur respondentas yra domenų vardų (pagal .im ar kitaip) registruotojas, atitinkantis žinomus vardus ar prekių ženklus, kuriuose respondentas neturi akivaizdžių teisių, ir domenas Vardas yra šio modelio dalis;
iv. Nepriklausomai patikrinama, ar respondentas mums pateikė neteisingus kontaktinius duomenis; arba
v. Domeno vardas buvo užregistruotas dėl skundo ir atsakovo bei skundo pateikėjo santykių:
a. naudojosi tik domeno vardo registracija; ir
b. už domeno vardo registracijos registravimą ir (arba) atnaujinimą.
B. Jei respondento dalis nenaudos domeno vardo el. Pašto ar interneto svetainės tikslais, tai savaime nėra įrodymas, kad domeno vardas yra piktnaudžiavimas registracija.
C. Jei skundo pateikėjas įrodo, kad respondentas buvo užregistravęs piktnaudžiavimą trimis (3) ar daugiau IM DRP bylų per du (2) metus iki skundo pateikimo, bus laikoma piktnaudžiavimo registracija. Ši prezumpcija gali būti paneigta (žr. 4 dalies C punktą).
4. Kaip atsakovas gali įrodyti savo atsakyme, kad domeno vardas nėra neteisėtas registravimas
A. Neišsamus veiksnių, galinčių įrodyti, kad domeno vardas nėra piktnaudžiavimas, sąrašas yra toks:
i. Prieš žinodamas skundo pareiškėjo skundo priežastį (nebūtinai „skundą“ pagal MP DRP), respondentas turi
a. naudojosi arba pademonstravo pasirengimą naudoti domeno vardą ar domeno vardą, panašų į domeno vardą, susijusį su tikru prekių ar paslaugų siūlymu;
b. buvo plačiai žinomi pagal pavadinimą arba teisėtai susiję su ženklu, kuris yra identiškas ar panašus į domeno vardą;
c. suteikė teisėtą nekomercinį ar teisingą domeno vardo naudojimą;
arba
ii. Domeno vardas yra bendrinis arba apibūdinantis, o atsakovas teisingai ja naudojasi;
iii. Dėl 3 dalies A punkto v papunkčio; kad registruotojo domeno vardo turėjimas atitinka aiškų Šalių pasirašyto rašytinio susitarimo terminą; arba
iv. Kalbant apie 3 dalies A punkto iii papunktį ir (arba) 3 dalies C punktą; kad domeno vardas nėra platesnio registravimo modelio ar serijos dalis, nes domeno vardas yra kitokio tipo ar pobūdžio kitiems domeno vardams, užregistruotiems respondento.
B. Sąžiningas naudojimas gali apimti svetaines, veikiančias tik asmens ar verslo kritikavimui.
C. Jei taikomas 3 dalies C punktas, norint, kad atsakymas būtų sėkmingas, atsakovas turi paneigti prezumpciją, įrodydamas atsakyme, kad domeno vardo registracija nėra neteisėta registracija.
5. Be išankstinio nusistatymo Dokumentai ir informacija, kurie yra „nepažeidžiami“ (arba pažymėti kaip „nepažeidžiantys“), gali būti naudojami pareiškimuose ir gali būti svarstomi paskirtojo pareigūno, išskyrus tai, kad paskirtasis pareigūnas tokias medžiagas nematys, jei paskirti pareigūnai tiki kad teisingumo labui dokumentas ar informacija būtų atmesti.
6. Pateikimas paskirtam pareigūnui Visi skundai bus pateikti paskirtam pareigūnui, kai atsakovas pateikė atsakymą arba praėjo 15 dienų nuo pranešimo apie respondentą pagal 10 punktą. Paskirtas pareigūnas priims sprendimą raštu.
7. Komunikacija
A. Mes atsiųsime skundą respondentui, naudodami savo nuožiūra bet kurią iš šių būdų:
i. nusiųsdami skundą pirmos klasės paštu, faksu arba elektroniniu paštu Respondentui, nurodant kontaktinę informaciją, nurodytą kaip registruotojas arba kiti kontaktai mūsų domeno vardo registro duomenų bazės įraše, dėl kurio kilo ginčas;
ii. nusiųsdami skundą elektronine forma (įskaitant priedus tiek, kiek tai įmanoma), elektroniniu paštu;
iv, jei domeno vardas išsprendžiamas į aktyvų tinklalapį (išskyrus bendrąjį puslapį, kurį priima interneto paslaugų teikėjas, kad būtų galima užregistruoti domenų vardus), į bet kurį rodomą el. pašto adresą arba el. puslapis, kiek tai įmanoma; arba
v. nusiųsdami skundą visais adresais, kuriuos mums pateikė skundo pateikėjas, kiek tai įmanoma.
B. Visi rašytiniai pranešimai Šaliai arba Šalies atstovui pagal IMDRP atliekami faksu, pirmos klasės paštu arba elektroniniu paštu.
C. Bendravimas atliekamas anglų kalba. El. Pašto pranešimai turėtų būti siunčiami paprastu tekstu, kiek tai įmanoma.
D. Proceso metu pagal MP DRP, jei kuri nors Šalis nori pakeisti savo kontaktinius duomenis, ji turi pranešti mums apie visus pakeitimus.
E. Išskyrus tuos atvejus, kai šiame MP DRP numatyta kitaip arba kai mes ar paskirtasis pareigūnas nusprendžia kitaip, visi pranešimai, numatyti šiame MP DRP, laikomi gautais:
i. jei siunčiami faksimiliniu pranešimu, persiunčiama data; arba
ii. jei siunčiama pirmos klasės paštu, antroji diena po paskelbimo; arba
iii. jei siunčiami internetu, pranešimo perdavimo dieną;
iv. ir, jei nenurodyta kitaip, pagal IM DRP numatyti terminai apskaičiuojami atitinkamai.
F. Bet koks ryšys tarp:
i. mus ir bet kurią Šalį mes kopijuojame kitai Šaliai ir paskirtiems pareigūnams; ir
ii. šalis siunčia mums kitai Šaliai ir mes nukopijuosime tokią korespondenciją į paskirtą pareigūną.
8. Skundas
A. Bet kuris asmuo ar subjektas gali pateikti skundą mums pagal IM DRP. Išskirtinėmis aplinkybėmis gali tekti sustabdyti mūsų gebėjimą priimti skundus. Jei taip, mes paskelbsime pranešimą šiuo klausimu mūsų interneto svetainėje, kurioje bus nurodyta, kada sustabdymas bus panaikintas.
B. Daugiau nei vienas asmuo arba subjektas gali bendrai pateikti skundą. Jei taip atsitinka, bendri skundo pateikėjai privalo:
i. visi pasirašo skundo kopiją (arba ją pasirašo jų vardu);
ii. nurodykite vieną iš skundo pateikėjų arba vieną atstovą, kuris bus „pagrindinis skundo pateikėjas“, kuris gaus korespondenciją visų skundų pateikėjų vardu ir turi teisę veikti visų jų vardu ir
iii. nurodyti, kuris skundo pareiškėjas pageidauja tapti vieninteliu kiekvieno domeno vardo (-ų), dėl kurio yra skundas, registruotojui, jei skundo pareiškėjai yra sėkmingi (tai neįpareigoja paskirto pareigūno).
C. Skundo pateikėjas gali atsiųsti skundą mums popierine ar elektronine forma. Pirmenybė teikiama elektroniniams pranešimams. Skundo pateikėjas: -
i. neviršija 2000 žodžių;
ii. nurodykite, ar skundo pateikėjas nori susisiekti tiesiogiai arba per įgaliotąjį atstovą, ir nurodyti el. pašto adresą, telefono numerį, fakso numerį ir pašto adresą, kuris turėtų būti naudojamas;
iii. nurodykite visus atsakovo kontaktinius duomenis, kurie yra žinomi skundo pareiškėjui;
iv. nurodykite domeno vardą, kuris yra ginčo objektas, ir pavadinimą ar ženklą, kuris yra identiškas ar panašus į domeno vardą ir kuriame skundo pateikėjas teigia, kad jis turi teises;
v. pagal IM DRP apibūdina skundo pagrindus, visų pirma nurodydami: kokias teises skundo pareiškėjas nurodo pavadinime arba prekių ženkle; kodėl domeno vardas turėtų būti laikomas piktnaudžiaujančia registracija respondento rankose; ir aptarti visus taikomus 3 dalies aspektus, taip pat visus kitus pagrindus, kuriais remiamasi skundo pareiškėjo teiginiu;
vi. nurodykite, ar skundo pateikėjas siekia, kad domeno vardas būtų perduotas, sustabdytas ar atšauktas;
vii. pasakykite mums, ar buvo pradėtas ar nutrauktas teisinis procesas dėl domeno vardo, kuris yra skundo objektas;
viii. teigia, kad skundo pateikėjas pateks į Meno salos išimtinę jurisdikciją dėl bet kokio teismo proceso, kuriuo siekiama pakeisti sprendimo, pagal kurį reikalaujama sustabdyti, atšaukti, perduoti ar kitaip pakeisti domeno vardo registraciją, poveikį ir kad skundo pateikėjas sutinka, kad tokį teisminį procesą reglamentuos „Manx“ įstatymas;
ix. sutikti, kad jos reikalavimai ir teisių gynimo priemonės, susijusios su domeno vardo registravimu, ginču ar ginčo sprendimu, būtų taikomos tik atsakovui ir kad nei mes, nei mūsų direktoriai, pareigūnai, darbuotojai ar tarnautojai, nei paskirti pareigūnai neatsako už ką nors arba išbraukta dėl bet kokio ginčo sprendimo tarnybos vykdomo proceso.
x. teigia, kad šiame skunde pateikta informacija yra teisinga ir išsami informacija apie skundo pateikėjo žinias ir kad šis skundas nėra pateikiamas neteisingai ir šiame skunde nurodyti klausimai atitinka Procedūrą ir taikytiną teisę.
xi. sutikti, kad jei paskirtieji pareigūnai nurodo domeno vardo (-ų) perleidimą laikytis mūsų domenų vardų registravimo sąlygų ir ypač su asmens duomenų tvarkymu susijusių nuostatų.
xii. pateikus skundą, sutinkate laikytis šio punkto sąlygų (8).
xiii. jei siunčiama spausdinta kopija, pridėti du dokumentų ar kitų įrodymų, kuriais remiasi skundo pateikėjas, kopijas, įskaitant korespondenciją ir bet kokį prekių ženklo registravimą ir (arba) vardo ar ženklo naudojimo ar reputacijos įrodymus kartu su pridėtos medžiagos indeksu. .
D. Skundas gali būti susijęs su daugiau nei vienu domeno vardu, jei šie domeno vardai yra užregistruoti atsakovo vardu.
9. Pranešimas apie skundą
A. Mes patikrinsime, ar skundas atitinka MP DRP, ir, jei taip, mes perduosime atsakovui kartu su mūsų aiškinamąja lentele.
B. Jei pastebėsime, kad skundas neatitinka MP DRP, nedelsdami pranešime skundo pareiškėjui apie nustatytus trūkumus. Skundo pateikėjas turi tris (3) dienas nuo pranešimo gavimo, kad galėtų ištaisyti trūkumus ir grąžinti skundą mums, jei to nepadarysime, skundas bus atšauktas. Tai netrukdys skundo pateikėjui pateikti kitokį skundą.
C. Procesas pagal MP DRP prasidės anksčiausia data, kada skundas laikomas gautu atsakovui.
10. Atsakymas
A. Per penkiolika (15) dienų nuo procedūros pradžios pagal MP DRP atsakovas gali pateikti mums atsakymą.
B. Persiųsime atsakymą skundo pareiškėjui ir paskirtam pareigūnui.
C. Respondentas privalo mums atsiųsti atsakymą į popierinę kopiją ir (išskyrus atvejus, kai tai nėra prieinama priedams) elektroniniu formatu mūsų paaiškinamajame viršelyje nurodytuose adresuose. Atsakymas:
i. neviršija 2000 žodžių;
ii. nurodo, kad atsakovas nori pasikliauti skundo pareiškėjo teiginiais, įskaitant visus svarbius veiksnius, išdėstytus šio straipsnio 4 dalyje;
iii. nurodykite, ar respondentas nori, kad su juo būtų susisiekta tiesiogiai arba per įgaliotąjį atstovą, ir nurodykite el. pašto adresą, telefono numerį, fakso numerį ir pašto adresą, kuris turėtų būti naudojamas;
iv pasakykite mums, ar buvo pradėtas ar nutrauktas teisinis procesas dėl domeno vardo, kuris yra skundo objektas;
v. sudaryti toliau pateiktą pareiškimą, po kurio nurodomas atsakovo arba jo įgalioto atstovo parašas: - „Šiame atsakyme pateikta informacija yra teisinga ir išsami informacija apie respondento žinias ir šiame atsakyme nurodyti klausimai atitinka IM DRP ir taikytinus įstatymą. "; ir
vi. pridėti tris dokumentų ar kitų įrodymų, kuriais atsakovas remiasi, kopijas, įskaitant korespondenciją ir bet kokį prekių ženklo registravimą ir (arba) vardo ar ženklo naudojimo ar reputacijos įrodymus kartu su pridedamos medžiagos indeksu.
D. Jei respondentas nepateikia atsakymo, mes informuosime šalis, kad paskirtas pareigūnas buvo paprašytas peržiūrėti skundą ir priimti sprendimą pagal gautus pareiškimus.
11. Ryšys tarp Šalių ir paskirtos oficialios Šalies bei paskirto pareigūno negali tiesiogiai bendrauti. Visi ryšiai tarp Šalies ir paskirtojo pareigūno turi būti per mus.
12. Tolesnis pareiškimas Be skundo, atsakymo ir apeliacinio skundo, paskirtasis pareigūnas gali paprašyti iš Šalių daugiau pareiškimų ar dokumentų. Paskirtasis pareigūnas neprivalo išnagrinėti visų Šalių pareiškimų ar dokumentų, kurių jis negavo pagal politiką ar šią procedūrą arba kurių jis neprašė.
13. Asmenų klausymuose Asmeniniai klausymai (įskaitant konferencijų pokalbių, vaizdo konferencijų ir interneto konferencijos klausymus) nebus surengiami, nebent paskirtasis pareigūnas savo nuožiūra ir išimtiniais atvejais nuspręs, kad toks išklausymas yra būtinas tam, kad jam būtų suteikta galimybė priimti sprendimą.
14. Apeliacinis skundas, skundų pakartojimas ir teismo procesų prieinamumas
A. Kiekviena Šalis turi teisę apskųsti sprendimą pagal MP DRP.
B. Prašymas pateikti apeliaciją turi būti pateiktas raštu per 10 dienų nuo pranešimo apie sprendimą. Prie prašymo turi būti pridėta:
i. Visiškas atsakymas raštu, neviršijantis 1000 žodžių, kuriame išsamiai nurodomi motyvai ir priežastys, kodėl sprendimas turėtų būti siunčiamas apeliaciniam skundui.
ii. Mokestis už £ 500, mokamas „Domicilium (IOM) Limited“.
C. Apeliacinis skundas bus svarstomas paskirtam pareigūnui peržiūrint apeliacinį skundą ir bet kokią kitą prašomą informaciją.
D. Sprendimas po apeliacijos bus galutinis.
E. MP DRP veikla netrukdys nei skundo pateikėjui, nei atsakovui pateikti ginčą Meno salos teismams.
15. Paskirtas oficialus sprendimas
A. Paskirtas pareigūnas priims skundą, remdamasis Šalių pateiktais pareiškimais, MP DRP.
B. Jei nėra išskirtinių aplinkybių, paskirtasis pareigūnas perduoda mums savo sprendimą.
C. Sprendimas priimamas raštu ir pasirašomas, nurodant priežastis, kuriomis jis grindžiamas, nurodoma data, kada ji buvo padaryta, ir nurodomas paskirtojo pareigūno vardas.
D. Jei paskirti pareigūnai daro išvadą, kad ginčas nepatenka į politikos 2 dalies taikymo sritį, jis nurodo, kad taip yra. Jei, išnagrinėjęs pareiškimus, paskirtasis pareigūnas nustato, kad skundas buvo pateiktas nesąžiningai, pavyzdžiui, bandant grįžti į domeno vardo užgrobimą, paskirtasis pareigūnas šį faktą nurodo sprendime. Jei skundo pareiškėjas per dvejus metus per tris metus surandamas skundą dėl netinkamo skundo, mes nepriimsime jokių skundų iš šio skundo dvejų metų.
16. Paskirtų oficialių sprendimų įgyvendinimas
A. Jei paskirtasis pareigūnas priima sprendimą, kad domeno vardo registracija turi būti atšaukta, sustabdyta, perduota ar kitaip pakeista, šį sprendimą įgyvendinsime atlikdami visus būtinus registro pakeitimus. Panaudosime skundo formoje pateiktas detales, nebent laiku nurodysite mums kitas detales.
17. Pervedimai ginčo metu
A. Respondentas negali perduoti domeno vardo registracijos:
i. kai skundas perduotas paskirtam pareigūnui; arba
ii. tuo tarpu, kai bylos nagrinėjimas vyksta pagal domeno vardą arba dešimt (10) dienų nuo jų sudarymo, išskyrus atvejus, kai skundo pareiškėjas susiduria su susitarimu, kurį Šalys pasiekė ir patvirtino mūsų; arba
iii. nors kompetentingos jurisdikcijos teisme vyksta teismo procesas ar arbitražas dėl domeno vardo registracijos. Mes pasiliekame teisę pakeisti bet kokį domeno vardo registracijos perkėlimą, kuris neatitinka šios dalies.
B. Atsakovas negali be skundo pareiškėjo sutikimo (kurį skundo pateikėjas nepagrįstai nepriims) perduoti domeno vardo prieglobstį kitam IPT, kol vyksta procesas pagal MP DRP dėl domeno vardo arba dešimt (10) laikotarpių Dienos po MP DRP sudarymo.
18. Atsiskaitymas arba kiti nutraukimo pagrindai
A. Jei prieš priimant sprendimą Šalys susitaria ir praneša mums apie susitarimą, kurį patvirtiname, nutrauksime procedūrą pagal MP DRP.
B. Jei prieš priimant sprendimą dėl bet kokios priežasties tampa nereikalinga ar neįmanoma tęsti procesą pagal MP DRP, mes nutrauksime procesą, nebent viena Šalis per pagrįstą laikotarpį, kurį nustatysime, pateiks pagrįstų priežasčių.
19. Teismo proceso poveikis
A. Jei teisminis procesas dėl domeno vardo, kuris yra skundo objektas, yra išduotas kompetentingos jurisdikcijos teisme prieš procesą pagal MP DRP arba jo metu ir apie tai pranešėme, sustabdysime procesą, kol bus gauta teisminio proceso metu.
B. Šalis privalo nedelsdama pranešti mums apie tai, kad ji inicijuoja teisminį procesą kompetentingoje jurisdikcijos teisme, susijusiame su domeno vardu, dėl kurio skundas vyksta pagal MP DRP.
20. Pranešimas ir paskelbimas
A. Mes perduosime sprendimą Šalims pagal šio straipsnio 7 dalį ir paskelbsime visus sprendimus visapusiškai mūsų interneto svetainėje.
B. Sprendimuose gali būti nurodyti Šalių kontaktiniai duomenys.
21. Atsakomybės pašalinimas
A. Nei mes, nei mūsų direktoriai, pareigūnai, tarnautojai ar tarnautojai, nei paskirti pareigūnai nėra atsakingi už šalį už tai, kas buvo padaryta ar praleista dėl bet kokio IM DRP proceso, nebent įrodoma, kad veiksmas ar neveikimas buvo blogai. / div>
22. IM DRP pakeitimai
A. Mes pasiliekame teisę bet kuriuo metu atlikti pagrįstą IM DRP pakeitimą. Tai padarysime tik tada, kai turėsime gerą priežastį. Kiekvienas toks pakeitimas bus paskelbtas iš anksto (jei įmanoma, 30 kalendorinių dienų iš anksto) mūsų svetainėje: http://www.nic.im ir taps privalomas ir galioja nuo jame nurodytos datos.
B. Respondentas bus saistomas IM DRP, kuris yra dabartinis tuo metu, kai skundas perduodamas paskirtam pareigūnui, kol ginčas bus baigtas.