Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Kainos .mu domenų

.mu Domeno registracija € 89,00 € 89,49
.mu Domeno savininko keitimas € 89,00
.mu Domeno atkėlimas € 89,00
.mu Domeno DNS keitimas € 0,00 € 9,00

Kaip pirkti .mu domeną?

Ieškote pirkti .mu domeno pavadinimą? Jūs atėjote į tinkamą vietą! Mauricijus NIC - registras, įgaliotas valdyti .mu domeną, akredituotas teikti domenų registravimo paslaugas .mu domenams.

  • Galite pasitikėti, kad domeną užregistruosime teisingai, nes šalių domenai yra mūsų specializacija.
  • Turime unikalią patirtį, atlikdami .mu domeno registracijos procesą.
  • ..mu domenus registruojame nuolat, dėl to viską atliksime kaip įmanoma operatyviau.
.mu domenų registravimo kaina€ 89,4989,00

Kaip perkelti .mu domeną?

Jūsų .mu domeno vardo perkėlimas yra greitas ir paprastas procesas. Pradėkite paspaudę nuorodą „Perduoti dabar“, o mūsų domeno specialistai padės jums nepasimesti perkėlimo procese.

.mu domeno perkėlimo kaina89,00Perkelti domeną

Kaip pratęsti .mu domeną?

Jūsų domeno vardo atnaujinimas yra paprastas! Tiesiog spustelėkite „Atnaujinti dabar“ arba prisijunkite prie paskyros, pasirinkite savo .mu domeno vardą, kurį norėtumėte atnaujinti, pasirinkite atnaujinimo terminą ir patvirtinkite. Taip!

Mes taip pat siūlome "Auto Renew" - tai puikus būdas atnaujinti savo domeno pavadinimą, net nesijaudindamas, kad netyčia pasibaigs jų galiojimas. Patikrinkite savo paskyros nustatymus, kad sužinotumėte, ar ši paslauga įjungta.

.mu domeno pratęsimo kaina89,00Pratęsti

Reikalavimai .mu domeno registravimui

Ar privatiems asmenims leidžiama domeno .mu registracija?Taip
Ar juridiniams asmenims leidžiama domeno .mu registracija?Taip
Ar yra specialūs reikalavimai, dokumentai ar papildoma informacija reikalinga .mu domenų registracijai?Ne
Ar kai kurių .mu domenų registravimas yra apribotas?Ne
Ar .mu domenas yra specialaus naudojimo?Ne
Ar yra papildoma informacija, kurią reikėtų žinoti registruojant domeną .mu?Ne
Ar yra papildomų mokesčių už .mu domeną?Ne
Ar reikia prekės ženklo ar logotipo registracijos norint registruoti .mu domeną?Ne
Ar privačios registracijos paslauga domenui .mu yra prieinama?Ne
Ar reikalingas vietinis atstovas domenui .mu? Ar yra papildomų mokesčių?Ne

D.U.K. domenui .mu

Koks leidžiamas .mu domenų registracijos terminas?

.mu domeno vardą galima registruoti 1-10 metų laikotarpiui.

Kokie yra leistini .mu domenų vardai ir simbolių ilgis?

Domenų pavadinimai turi:
  • turi ne mažiau kaip 2 ir ne daugiau kaip 63 simbolius;
  • prasideda raidėmis arba skaičiais ir baigiasi raidėmis arba skaičiais;
  • negali nei prasidėti, nei baigtis ženklu ">";
  • naudokite anglų kalbos simbolių rinkinius: tai gali būti raidės (t. y. az, AZ), skaičiai (t. y. 0-9) ir brūkšneliai (-) arba jų deriniai;
  • negali nei prasidėti, nei pasibaigti brūkšniu;
  • trečiojoje ir ketvirtoje pozicijose negali būti brūkšnelių (pvz., www.ab-cd.mu) ;
  • negali būti naudojamas tarpas (pvz., www.ab cd.mu).

Kiek užtrunka laiko užregistruoti mano .mu domeno vardą?

.mu domeno registracijos laikas bendro prieinamumo metu yra 5 darbo dienos.

Vietinis atstovas .mu domenui

Vietinis atstovas šalyje nėra būtinas.

Ar galiu paslėpti savo registracijos asmeninę informaciją (Privati registracija)?

Informacija ruošiama

Koks yra galimas atstatymo laikotarpis .mu domenui?

Palaikymo laikotarpiai skiriasi priklausomai nuo šalies kodo aukščiausio lygio domenų (ccTLD), įskaitant tarptautinius domenų vardus (IDN). Kai kurie registrai reikalauja atnaujinimo iki 60 dienų iki domeno vardo galiojimo pabaigos datos. Jūsų atsakomybė yra mokėti už jūsų pratęsimo mokesčius iš anksto iki nustatytos datos, neatsižvelgiant į domeno vardo galiojimo datą. Nesumokėjus mokesčių atnaujinimo iki nustatytos domeno galiojimo pabaigos datos atstatymas iš karantino .mu domenui kainuos papildomai.

.mu domeno registravimo sąlygos (ginčų sprendimo politika).

10. Ginčai, susiję su registruotojais. Registruotojas pripažįsta, kad „MUNIC“ negali tikrinti ar kitaip peržiūrėti jokios paraiškos, kad patikrintų, ar registruotojas turi teisėtas teises naudoti tam tikrą simbolių eilutę kaip .mu domeno vardą. Jei kuri nors šalis ginčija registruotojo teisėtą teisę naudoti, rodyti, išnaudoti ar registruoti domeno „.mu“ domeną bet kokiu būdu, įskaitant įtarimus, kad uždrausta medžiaga (kaip apibrėžta MUNIC priimtinos naudojimo politikoje) yra rodoma arba susieta su iš svetainės, kuri yra išspręsta .mu domeno vardu, MUNIC ir registruotojas veikia pagal MUNIC skundų sprendimo politiką ir tarnybą. Registruotojas yra primygtinai raginamas, prieš kreipiantis dėl domeno .mu domeno vardo registracijos, atlikti prekių ženklų paiešką akronimų, žodžių ir (arba) frazių, apimančių .mu domeno vardą, atžvilgiu. Registruotojas bus atsakingas tik tuo atveju, jei registruotojo .mu domeno vardo naudojimas yra trečiosios šalies teisių pažeidimas arba kitas pažeidimas.

CoCCA | Skundų sprendimo tarnyba („CRS“) | A dalis - politika

1. Tikslo pareiškimas
1.1. Ši Skundų sprendimo tarnyba („Service“) užtikrina skaidrų, efektyvų ir ekonomiškai efektyvų būdą visuomenei, teisėsaugos institucijoms, reguliavimo institucijoms ir intelektinės nuosavybės savininkams, kad būtų išspręstos jų problemos dėl šalių kodų administratorių tarybos („CoCCA“) naudojimo. ) nario tinklas ar paslaugos.
1.2. Paslauga teikia bendrą sistemą, kurioje sprendžiami elektroniniai nusikaltimai, draudžiamas interneto turinio pasiekimas per nario tinklą ar paslaugas ir piktnaudžiavimas intelektinės nuosavybės teisėmis. Sistema remiasi trimis peržiūros lygiais: neatidėliotini veiksmai siekiant apsaugoti viešąjį interesą, ombudsmeno draugiškas skundas ir, jei taikoma, ekspertų sprendimas. Ši CRRS suteikia veiksmingą ir greitą teismų alternatyvą. Šiame dokumente („A dalis - politika“) apibrėžiama politika, o Skundų sprendimo tarnybos procedūrų dokumentas („B dalis - procedūra“) apibrėžia procedūras, kurių reikia laikytis nagrinėjant skundą.
2. Fonas
2.1. „CoCCA“ yra pelno nesiekianti bendrovei priklausanti bendrovė. Nariai administruoja šalies kodo aukščiausio lygio domenus (ccTLD) ir suteikė „CoCCA“ išimtinę teisę gauti ir palengvinti skundus, susijusius su jų atitinkamuose ccTLD registruotuose domenų varduose. Šis požiūris yra naudingas valstybėms narėms ir visuomenei masto ekonomija, suderinta politikos sistema ir „vienas biuras“, kuriame gali būti pateikti skundai.
2.2. Bendra registrų sistema (toliau - SRS) sukuria vieną registrą domenų vardų registravimui ir susijusią techninę bei administracinę informaciją. Kiekvienas narys tvarko SRS registrą, kurį jie administruoja.
2.3. Domenų vardų registravimą ir informacijos, susijusios su tokiais pavadinimais, pakeitimus registre gali paveikti tik įgalioti registratoriai. Registratoriai yra atsakingi už surinktą informaciją.
2.4. Nei registratoriai, nei CoCCA nariai nedalyvauja skundus dėl to, kas turi geresnę teisę būti pripažintu domeno vardo registruotoju. Vis dėlto nariai priėmė priimtinas naudojimo taisykles („AUP“), kurios reguliuoja jų tinklo naudojimą ir, išplečiant bet kurį domeno vardą, tokio nario ccTLD. Nariai imsis veiksmų, kad užtikrintų jų AUP laikymąsi, kaip nurodė teismai arba kaip nurodyta šiame dokumente.
2.5. Ši politika kartais gali būti keičiama, kaip aprašyta žemiau
2.6. Dėkojame už Naujosios Zelandijos domeno vardo komisaro biurą ir Nominet UK už tai, kad nustatė pagrindą, kuriuo ši paslauga daugiausia grindžiama.
3. Apibrėžimai

Apeliacinė komisija - tai ombudsmeno paskirta komisija pagal Procedūros 17.7 punktą, AUP reiškia priimtiną naudojimo politiką CoCCA - apskrities kodekso CoCCA taryba | Skundų sprendimo tarnyba („CRS“) | A dalis - Politikos administratoriai, įtraukta į Naująją Zelandiją, CoCCA ombudsmenas (ombudsmenas) reiškia asmenį (-is), kurį CoCCA pasilieka teikti neoficialiam tarpininkavimui tarp skundų ir prižiūrėti delegacijas skundų pateikimas ekspertams, jei nepavyksta išspręsti draugiško skundo sprendimo, o skundo pareiškėjas išreiškia norą, kad šis klausimas būtų išnagrinėtas, skundo pareiškėjas reiškia trečiąją šalį, kuri tvirtina CoCCA skundo pareigūnui šios politikos 2.3 punkte išdėstytus elementus ir pagal Procedūrą, arba, jei yra daug skundų pateikėjų, „Pagrindinis skundo pateikėjas“ (žr. 2.2 punktą), Skundas - skundo pareiškėjui pateiktas skundas, pateiktas skundo pareiškėjui pagal Procedūros dalį 2) Skundų pareigūnas - CoCCA paskirtas asmuo, kuris priima ir nagrinėja skundo sprendimą pagal Skundų sprendimo tarnybos procedūros dokumente nustatytas procedūras; Skundų sprendimo tarnyba e reiškia paslaugą, kurią pagal šią politiką ir tvarką teikia CoCCA; skundų sprendimo tarnybos proceso pradžia - tai data, nuo kurios skundo pareigūnas perduoda Šalims pranešimą apie skundo pradžią pagal Procedūros 3.3 punktą, Skundų sprendimo paslaugų teikimo procedūros pabaiga - tai data, kai Šalims pranešama apie sprendimą, arba data, kurią šalys taikiai išsprendžia skundą; dienos jei nenurodyta kitaip, reiškia bet kurią kitą kalendorinę dieną, išskyrus šeštadienį ar sekmadienį; arba bet kokia valstybinė šventė Indijos vandenyno teritorijose. Sprendimas reiškia, kad skundo pareigūno ar eksperto priimtas sprendimas ir, kai taikoma, apima apeliacinės komisijos sprendimus; domeno vardas reiškia domeno pavadinimą, išsaugotą CoCCA nario registre; Domeno vardo užgrobimas reiškia, kad politika naudojama nesąžiningai, bandant sukurti registruotą domeno vardo turėtoją domeno vardo naudojimu; ekspertas reiškia asmenį, paskirtą spręsti domeną Pareiškimas dėl skundo pagal Skundų sprendimo tarnybos procedūros 7 ar 17 dalis draugiško skundo sprendimas - nešališkas tarpininkavimas, vykdomas pagal 6 pastraipą, siekiant palengvinti priimtiną Skundo sprendimą; ISP reiškia interneto paslaugų teikėją; Šalis reiškia, kad skundo pateikėjas arba atsakovas ir šalys turi atitinkamą reikšmę; politika reiškia šią politiką; Procedūra reiškia procedūrą, pateiktą skunde „CoCCA“ Skundų sprendimo tarnyba („CRS“) | A dalis - Politikos sprendimo tarnybos procedūros dokumentas (procedūra), skirtas skundui pagal tarnybą spręsti; Registras - „CoCCA“ nario valdoma ir valdoma domenų vardinė duomenų bazė ir registras; registruotojas reiškia subjektą, registruotą kaip registruotoją domeno vardo atžvilgiu; registratorius reiškia subjektas, įrašytas į registrą kaip registratorius domeno vardo atžvilgiu; atsakymas reiškia skundo pareigūnui pateiktą pareiškimą pagal 5 dalį, atsakovas reiškia subjektą kurio vardu arba kurio vardu yra užregistruotas Domeno vardas ir dėl kurio skundo pateikėjas pateikia skundą, Atsakymas reiškia atsakovo pateiktą skundą „CoCCA“ skundo pareigūnui pagal 4 dalį; Teisės apima, bet neapsiriboja, teises, įgyvendinamas pagal galiojančius įstatymus .;

4. Skundų sprendimo tarnyba
4.1. Ši politika ir tvarka taikoma respondentams, kai skundo pareiškėjas pagal Procedūrą teigia, kad buvo priimtas Priimtino naudojimo politikos (AUP) pažeidimas.
4.2. Skundo pateikėjas privalo pateikti skundo pareigūnui ar ekspertui tikimybių pusiausvyrą AUP pažeidimo.
5. AUP pažeidimo įrodymai
5.1. Veiksnių, galinčių įrodyti, kad įvyko AUP pažeidimas, sąrašas yra nustatytas taikomoje CoCCA nario AUP politikoje. Šios politikos kryptys gali būti patikrintos adresu http://www.cocca.org.nz
5.2. Jei respondento dalis nenaudoja domeno vardo el. Pašto ar interneto svetainės tikslais, tai savaime nėra įrodymas, kad įvyko AUP pažeidimas.
5.3. AUP pažeidimo prezumpcija, jei skundo pateikėjas įrodo, kad respondentas nustatė AUP pažeidimą per tris (3) ar daugiau Skundų sprendimo tarnybos bylų per du (2) metus iki skundo pateikimo. Ši prezumpcija gali būti paneigta (žr. 6.5 punktą.
)
5.4. Skundo pareigūnas arba ekspertas, priimdamas sprendimą, neatsižvelgia į įrodymus, kad veiksmai ar neveikimas sudaro AUP pažeidimą arba naudojimą, kuris įvyko daugiau kaip prieš 3 (trejus) metus iki skundo datos.
6. Respondento parodymas, kad nebuvo AUP pažeidimo
6.1. Neišsamus veiksnių, galinčių įrodyti, kad nebuvo AUP pažeidimo, sąrašas pateiktas 6.1–6.3 punktuose. Prieš žinodamas skundo pareiškėjo skundo priežastį (nebūtinai pats skundas), atsakovas turi:
a) naudojosi arba pademonstravo pasirengimą naudoti domeno vardą ar domeno vardą, panašų į domeno vardą, susijusį su tikru prekių ar paslaugų siūlymu;
b) buvo plačiai žinomas pagal pavadinimą arba teisėtai susijęs su ženklu, kuris yra identiškas arba panašus į domeno vardą;
c) teisėtai nekomerciniu arba teisingu domeno vardo naudojimu; arba
d) Domeno vardas yra bendrinis arba apibūdinantis, o respondentas teisingai ja naudojasi tokiu būdu, kuris atitinka jo bendrąjį ar aprašomąjį pobūdį;
6.2. Kalbant apie AUP, kad registruotojo domeno vardo turėjimas atitinka Šalių sudarytą susitarimą, kurio susitarimą patvirtina rašytinis dokumentas; arba
6.3. Kalbant apie AUP, kad domeno vardas nėra platesnio registravimo modelio ar serijos dalis, nes domeno vardas yra kitokio tipo ar pobūdžio kitiems domeno vardams, užregistruotiems respondento.
6.4. Sąžiningas naudojimas gali apimti svetaines, veikiančias tik asmeniui ar įmonei kritikuojant ar kritikuojant.
6.5. Jei taikoma 5.3 dalis, respondentas turi paneigti prezumpciją, įrodydamas atsakyme, kad domeno vardo registravimas nėra AUP pažeidimas.
draugiškas skundų sprendimas
7.1 Po to, kai skundo pareigūnas gauna šalis pagal Skundų tarnybos sprendimo procedūrą, ji rekomenduos neatidėliotinus veiksmus arba paprašys ombudsmeno pradėti ir vykdyti draugiško skundo sprendimo laikotarpį pagal procedūros B6 dalį.
8. Nepažeidžiant
8.1. Dokumentai ir informacija, kurie yra „nepažeidžiant“ (arba pažymėti kaip „nepažeidžiant“), gali būti naudojami pareiškimuose ir ekspertai gali juos svarstyti. Atkreipkite dėmesį, kad ekspertas tokias medžiagas nematys, jei:
a) jie generuojami draugiško skundo rezoliucijoje; arba
b) ekspertas mano, kad teisingumo labui dokumentas ar informacija yra atmestini.
9. Ekspertų skyrimas
9.1. Jei priimtinas sprendimas negali būti pasiektas draugiško skundo sprendimu, ombudsmenas praneša šalims, kad ji paskirs ekspertą, kai skundo pateikėjas sumokėjo taikomus mokesčius, nustatytus 20.1 punkte, per 7.1 punkte nurodytą laiką. Ekspertas priims sprendimą raštu.
10. Pranešimas ir paskelbimas
10.1. Sprendimas bus perduotas Šalims pagal 16 pastraipą ir visi sprendimai bus paskelbti išsamiai CoCCA svetainėje.
10.2. Mokesčius moka skundo pateikėjas arba kitaip pagal Procedūros 20 straipsnį tik tuo atveju, jei priimtina rezoliucija nepasiekiama draugišku skundų sprendimu ir kai ombudsmenas praneša šalims, kad bus paskirtas ekspertas.
10.3. Sprendimuose gali būti asmeninė informacija (kaip šis terminas yra apibrėžtas Privatumo politikoje), įskaitant Šalių kontaktinius duomenis, ir Šalys sutinka, kad asmeninė informacija būtų rodoma tokiu būdu.
11. Atsakomybės pašalinimas
11.1. Nei CoCCA, nei jos pareigūnai, darbuotojai ar nariai, nei bet kuris ekspertas, tarpininkas, registratorius arba bet kuris tokios šalies darbuotojas ar pareigūnas nėra atsakingi už šalį už tai, kad dėl aplaidumo ar kitokio pobūdžio, dėl skundo pateiktų procedūrų, buvo padarytas ar praleistas. Sprendimo tarnyba, nebent įrodoma, kad veiksmas ar neveikimas buvo blogai elgiamasi.
12. Apeliacinis skundas, skundų pakartojimas ir teismo procesų prieinamumas
12.1. Kiekviena Šalis turi teisę pagal 17 dalį pateikti skundą dėl sprendimo. Apeliacinė komisija svarstys apeliacijas, remdamasi išsamia bylos peržiūra ir gali peržiūrėti procedūrinius klausimus.
12.2. Ombudsmenas gali perduoti politikos ir procedūros aiškinimo klausimus Apeliacinei komisijai. Bet koks sprendimas, priimtas dėl šio persiuntimo, neturės įtakos jokiam kitam ankstesniame skundų sprendimo tarnybos sprendime.
12.3. Ombudsmenas paskelbs apeliacinės komisijos sprendimus. Apeliaciniai sprendimai nebus privalomi precedentai, tačiau būsimiems sprendimams ekspertai bus įtikinami.
12.4. Skundų sprendimo tarnybos veikla netrukdys nei skundo teikėjui, nei atsakovui pateikti skundą kompetentingam teismui ar kompetentingai jurisdikcijai priklausančiame arbitražo teisme. Tačiau bet kuri procedūra pagal šią politiką, nepaisant to, ar prieš ombudsmeną, skundo pareigūną, ekspertą, ar apeliacinę komisiją, sustabdoma, kol bus priimtas teismo, sprendimų priėmimo organo ar tribunolo sprendimas. Procesas pagal šią politiką bus atnaujintas tik tuo atveju, jei tai nurodo teismas, sprendimus priimantis organas ar teismas.
12.5. Jei skundo pateikėjas gavo sprendimą ankstesnėje Skundų sprendimo tarnybos procedūroje, ekspertas jo neperžiūrės (tačiau gali būti skundų pateikimo teisės, žr. 12.1 punktą ir Procedūros 17 punktą). Jei ekspertas nustato, kad skundas yra ankstesnio skundo, kuris buvo išspręstas, pakartotinis pateikimas, jis ar ji atmeta skundą neatsižvelgdamas į jo nuopelnus.
12.6. nustatydamas, ar skundas yra ankstesnio skundo pakartotinis pateikimas, arba yra reikšmingo skirtumo, pateisinančio skundą, išklausoma, ekspertas svarsto šiuos klausimus:
a) Ar ginčijamas skundo pateikėjas, atsakovas ir domeno vardas yra tokie patys kaip ankstesnėje byloje?
b) Ar skundo esmė yra susijusi su veiksmais, įvykusiais anksčiau ar vėliau pasibaigus ankstesniam atvejui?
(c) Jei skundo esmė yra susijusi su veiksmais, kurie įvyko prieš pasibaigiant ankstesniam atvejui pateiktiems pareiškimams, ar yra kokių nors ypatingų priežasčių pakartotinai nagrinėti ar persvarstyti, atsižvelgiant į poreikį apsaugoti vientisumą ir sklandumą politikos ir procedūros veikimą?
(d) Ar skundo esmė susijusi su veiksmais, kurie įvyko pasibaigus ankstesniame sprendime pateiktoms paraiškoms? (Aktai, kuriais grindžiamas pakartotinis skundas, iš esmės neturėtų būti tokie patys, kaip ir veiksmai, kuriais grindžiamas ankstesnis skundas).
12.7. Neišsamus pavyzdžių sąrašas, kuris gali būti pakankamai išskirtinis, kad būtų galima pagrįsti pakartotinį svarstymą pagal 12.6 punkto c papunktį, apima:
a) eksperto, šalies, liudytojo ar advokato rimtas nusižengimas;
b) ekspertui buvo pasiūlyti klaidingi įrodymai;
c) patikimų ir reikšmingų įrodymų, kurių nebuvo galima pagrįstai numatyti ar žinoma, kad skundo pateikėjas galėtų jį įtraukti į įrodymus, kuriais grindžiamas ankstesnis skundas, nustatymą;
d) natūralaus teisingumo pažeidimas.
13. Ekspertų sprendimų įgyvendinimas
13.1. Ekspertų įgaliojimai, kaip sprendimo dalis, apima įgaliojimus nukreipti, kad domeno vardas turėtų būti atšauktas, sustabdytas, pakeistas ar kitaip pakeistas. Tačiau ekspertas negali pateikti jokių nurodymų, kaip pavesti šaliai sumokėti Skundų sprendimo tarnybos proceso išlaidas.
13.2. Jei ekspertas priima sprendimą, kad domeno vardo registracija turėtų būti atšaukta, sustabdyta, pakeista ar kitaip pakeista, ombudsmenas ją įgyvendins.
Sprendimas, prašant, kad CoCCA narys (-iai), atsakingas (-i) už taikomą registrą, atliktų reikiamus registro pakeitimus pagal 16 punkte nurodytą procesą. Skundo formoje nurodyta informacija bus naudojama, nebent skundo pateikėjas nurodo kitas detales laiku. kompetentingos jurisdikcijos arbitražo teismas. Tačiau bet kuri procedūra pagal šią politiką, nepaisant to, ar prieš ombudsmeną, skundo pareigūną, ekspertą, ar apeliacinę komisiją, sustabdoma, kol bus priimtas teismo, sprendimų priėmimo organo ar tribunolo sprendimas. Procesas pagal šią politiką bus atnaujintas tik tuo atveju, jei tai nurodo teismas, sprendimus priimantis organas ar tribunolas. Jei skundo pateikėjas gavo sprendimą ankstesnėje Skundų sprendimo tarnybos procedūroje, ekspertas jo neperžiūrės (tačiau gali būti skundų pateikimo teisės, žr. 12.1 punktą ir 17 punktą. Jei ekspertas nustato, kad skundas yra ankstesnio skundo, kuris buvo išspręstas, pakartotinis pateikimas, tuomet jis ar ji atmeta skundą neatsižvelgdamas į jo nuopelnus.Nustatydamas, ar skundas yra ankstesnio skundo pakartotinis pateikimas, ar jame pateikiama medžiaga Skirtumą, kuris pateisina skundą, ekspertas svarsto šiuos klausimus:
14. Kiti veiksmai
14.1. Skundo pareigūnas ar ombudsmenas nesukels jokio domeno vardo registracijos atšaukimo, aktyvinimo, deaktyvavimo ar kitaip pakeisto, išskyrus atvejus, nurodytus 13 ir 16 punktuose, ir pagal taikytiną politiką ir procedūras, kurias galima rasti „CoCCA“ Interneto svetainė

http://www.cocca.org.nz

14.2. Domeno vardo, kuris yra skundo objektas, galiojimo pabaiga.
a) Ši 14 dalis neturi įtakos jokio domeno vardo galiojimo datai ar bet kokių ccTLD ar registratorių galiojimo pabaigos terminams ar praktikai.
b) Jei domeno vardas, dėl kurio skundžiamasi, yra baigtas, ir jei respondentas ir (arba) registruotojas neatnaujina domeno vardo registracijos termino, skundo pateikėjas bet kuriuo metu per 30 kalendorinių dienų nuo numatyto pasibaigus galiojimo laikui, kreipkitės į registratorių ir sumokėkite, kad domeno vardo registracijos terminas būtų pratęstas vieneriems metams. Bet koks toks mokėjimas ir (arba) pratęsimas nekeičia registruotojo tapatybės domeno vardo atžvilgiu ir nesukuria registruotojo pareigų skundo pareiškėjui.
15. Perkėlimai per skundą
15.1. Domeno vardo registracija negali būti perduota kitam registratoriui ar registruotojui (nesvarbu, ar jis yra toje pačioje, ar kitoje registratoriuje):
a) jei elektroninę skundo formą gavo CoCCA AUP skundo pareigūnas arba CoCCA narys ir klausimas laukia, kol bus gauta galiojanti popierinė kopija, kad patvirtintumėte skundą (ne ilgiau kaip penkias (5) dienas) ); arba
b) ryšys su domeno vardu arba dešimt (10) dienų po to, kai Šalys praneša ekspertui apie sprendimą, pagal 16.1 punktą, nebent skundo pareiškėjui dėl susitarimo, pasiekto tarp Šalys, neatsižvelgiant į tai, ar tai yra taikytina dėl draugiško skundo sprendimo; arba
c) kai vyksta teismo procesas, kitas Skundų sprendimo nagrinėjimas ar arbitražas dėl domeno vardo registracijos taikomame teismų sprendimų priėmimo organe, kompetentingos jurisdikcijos ar kompetentingos jurisdikcijos arbitražo teisme.
15.2. CoCCA narys gali pakeisti bet kokį domeno vardo registracijos perkėlimą, kuris neatitinka 15.1 pastraipos.
15.3. Respondentas negali perduoti domeno vardo kitam registratoriui, kol vyksta skundai dėl skundo sprendimo tarnybos dėl domeno vardo arba dešimt (10) dienų po to, kai Šalys praneša ekspertui apie sprendimą. 16.1 punktas.
15.4. Bet koks registruotojo informacijos pakeitimas (kaip šis terminas yra apibrėžtas registratoriaus sutartyje) po to, kai skundo pareigūnas praneša šalims, kad skundas buvo pradėtas pagal 3.3 punkto procedūrą, neturi įtakos skundo nagrinėjimui ir nekeičia respondento ar šalies, kuriai visi registratoriai laiko domeno vardo registruotoją, tapatybė, išskyrus atvejus, kai toks pasikeitimas yra susitarimų ar susitarimų, pasiektų tarp Šalių, neatsižvelgiant į tai, ar taiko draugišką skundą, rezultatas. Bet koks toks registruotojo informacijos pakeitimas turi būti panaikintas kuo greičiau po to, kai kuri nors šalis atkreipia problemą į skundo pareigūną arba ombudsmeną. Jokiai šaliai jokie mokesčiai nebus grąžinami keičiant bet kokį neteisėtą registruotojo informacijos pakeitimą.
16. Skundų sprendimo tarnybos politikos ir tvarkos pakeitimai
16.1. Internetas yra kylanti ir besivystanti terpė, o reguliavimo ir administracinė sistema, kuria ji veikia, nuolat vystosi. Dėl šių priežasčių „CoCCA“ pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti politiką ir procedūrą. Išskyrus atvejus, kai CoCCA veikia pagal įstatymų nustatytą reikalavimą arba teismo nutartį, esminiai pakeitimai bus vykdomi po atviros viešosios konsultacijos proceso. Kiekvienas toks pakeitimas bus paskelbtas iš anksto (jei įmanoma, 30 kalendorinių dienų iš anksto) CoCCA svetainėje ir taps privalomas ir galioja nuo jame nurodytos datos.
16.2. Bet kokioje Skundų sprendimo tarnybos procedūroje Šalys privalo laikytis Politikos ir procedūrų, kurios yra galiojančios Skundų sprendimo tarnybos proceso pradžioje, kol bus baigta Skundų sprendimo tarnybos procedūra.

Kas yra .mu domenas?

Muzika mus supa mūsų kasdieniame gyvenime ir yra visuotinė kalba, kurią visi gali įvertinti. .MU domeno vardas yra Mauricijaus šalies kodas, bet labiausiai žinomas kaip domeno „hack for music“. Nesvarbu, ar esate muzikantas, muzikos studija, muzikos instruktorius, ar tiesiog kažkas, kas vertina muziką, .MU domeno vardas yra skirtas Jums! Jei domeno vardas yra .MU, muzikos paieškos rezultatuose bus aukštesnis reitingas.

.MU domeno vardas yra trumpas, profesionalus ir įsimintinas, suteikiant jūsų prekės ženklui tiesioginį ryšį su muzikos pramone. 2016 m. Pasaulinės muzikos įrašų pardavimai siekė 15,7 mlrd. JAV dolerių. Vien tik JAV 2016 m. Padidėjo 5% ir 7,8 USD.

Jūsų prekės ženklo apsauga yra tokia pat svarbi kaip ir jos auginimas. Registruoti savo prekės ženklą Mauricijuje yra viena iš geriausių prevencinių priemonių, kurių galite imtis norėdami apsaugoti savo prekės ženklą ir kovoti su autorių teisių pažeidimais. Jūsų domeno vardas yra jūsų prekės ženklas ir jūsų prekės ženklas yra jūsų! Užregistruokite savo puikų .MU domeno pavadinimą prieš tai, kol kas nors kitas neužregistravo.

Domenas .mu.mu