Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Kainos .my domenų

.my Domeno registracija € 95,89 € 101,08
.my Domeno savininko keitimas € 95,89
.my Vietinis atstovas € 44,00
.my Domeno atkėlimas € 103,15
.my Domeno DNS keitimas € 0,00 € 9,00

Kaip pirkti .my domeną?

Ieškote pirkti .my domeno pavadinimą? Jūs atėjote į tinkamą vietą! jau daugiau nei dešimtmetį registras teikia registravimo paslaugas Malaizijoje ir yra pripažintas lyderis tarptautinėse domenų registracijose.

  • Galite pasitikėti, kad domeną užregistruosime teisingai, nes šalių domenai yra mūsų specializacija.
  • Turime unikalią patirtį, atlikdami .my domeno registracijos procesą.
  • .my domenus registruojame nuolat, dėl to viską atliksime kaip įmanoma operatyviau.
.my domenų registravimo kaina€ 101,0895,89

Kaip perkelti .my domeną?

Jūsų .my domeno vardo perkėlimas yra greitas ir paprastas procesas. Pradėkite paspaudę nuorodą „Perduoti dabar“, o mūsų domeno specialistai padės jums nepasimesti perkėlimo procese. Kiekvienas .my domeno perdavimas apima papildomą metų (-ų) atnaujinimą, todėl jūs neprarandate laiko, tiesiog taupote pinigus ir gaunate prieigą prie didžiausio verslo ir galingo domeno valdymo sistemos plėtinių.

.my domeno perkėlimo kaina103,15Perkelti domeną

Kaip pratęsti .my domeną?

Jūsų domeno vardo atnaujinimas yra paprastas! Tiesiog spustelėkite „Atnaujinti dabar“ arba prisijunkite prie paskyros, pasirinkite savo .my domeno vardą, kurį norėtumėte atnaujinti, pasirinkite atnaujinimo terminą ir patvirtinkite. Taip!

Mes taip pat siūlome "Auto Renew" - tai puikus būdas atnaujinti savo domeno pavadinimą, net nesijaudindamas, kad netyčia pasibaigs jų galiojimas. Patikrinkite savo paskyros nustatymus, kad sužinotumėte, ar ši paslauga įjungta.

.my domeno pratęsimo kaina95,89Pratęsti

Reikalavimai .my domeno registravimui

Ar privatiems asmenims leidžiama domeno .my registracija?Taip
Ar juridiniams asmenims leidžiama domeno .my registracija?Taip
Ar yra specialūs reikalavimai, dokumentai ar papildoma informacija reikalinga .my domenų registracijai?
Jei klientas jau naudojasi Ascio vietiniu buvimu, duomenys apie registruotoją Atnaujinimo produktas turėtų būti užsakytas tik jei prašoma pakeisti kliento vidinius kontaktinius duomenis „MYNIC“. Atkreipkite dėmesį, kad bet kokie pakeitimai nebus rodomi WHOIS.
Taip
Ar kai kurių .my domenų registravimas yra apribotas?Taip
Ar .my domenas yra specialaus naudojimo?Ne
Ar yra papildoma informacija, kurią reikėtų žinoti registruojant domeną .my?Ne
Ar yra papildomų mokesčių už .my domeną?Ne
Ar reikia prekės ženklo ar logotipo registracijos norint registruoti .my domeną?Ne
Ar privačios registracijos paslauga domenui .my yra prieinama?Ne
Ar reikalingas vietinis atstovas domenui .my? Ar yra papildomų mokesčių?Taip

D.U.K. domenui .my

Koks leidžiamas .my domenų registracijos terminas?

.my domeno vardą galima registruoti 1, 2, 3, 4 ir 5 metų laikotarpiui.

Kokie yra leistini .my domenų vardai ir simbolių ilgis?

Domenų pavadinimai turi:
  • turi ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 40 simbolius;
  • prasideda raidėmis arba skaičiais ir baigiasi raidėmis arba skaičiais;
  • negali nei prasidėti, nei baigtis ženklu ">";
  • naudokite anglų kalbos simbolių rinkinius: tai gali būti raidės (t. y. az, AZ), skaičiai (t. y. 0-9) ir brūkšneliai (-) arba jų deriniai;
  • negali nei prasidėti, nei pasibaigti brūkšniu;
  • trečiojoje ir ketvirtoje pozicijose negali būti brūkšnelių (pvz., www.ab-cd.my) ;
  • negali būti naudojamas tarpas (pvz., www.ab cd.my).

Kiek užtrunka laiko užregistruoti mano .my domeno vardą?

.my domeno registracijos laikas bendro prieinamumo metu yra 10 darbo dienų.

Vietinis atstovas .my domenui

Vietinis atstovas šalyje yra būtinas.

Ar galiu paslėpti savo registracijos asmeninę informaciją (Privati registracija)?

Informacija ruošiama

Koks yra galimas atstatymo laikotarpis .my domenui?

Palaikymo laikotarpiai skiriasi priklausomai nuo šalies kodo aukščiausio lygio domenų (ccTLD), įskaitant tarptautinius domenų vardus (IDN). Kai kurie registrai reikalauja atnaujinimo iki 60 dienų iki domeno vardo galiojimo pabaigos datos. Jūsų atsakomybė yra mokėti už jūsų pratęsimo mokesčius iš anksto iki nustatytos datos, neatsižvelgiant į domeno vardo galiojimo datą. Nesumokėjus mokesčių atnaujinimo iki nustatytos domeno galiojimo pabaigos datos atstatymas iš karantino .my domenui kainuos papildomai.

.my domeno registravimo sąlygos (ginčų sprendimo politika).

Naujausią .my domenų reglamentavimo šaltinį galima rasti adresu: www.domainregistry.my/en/dispute.php

MYNIC (.my) domeno vardo ginčų sprendimo politika ir taisyklės

MYNIC'S (.my) DOMAIN NAME GINČŲ REZOLIUCIJOS POLITIKA
1. Tikslas
1.1 MYNIC'o (.my) domeno vardo ginčų sprendimo politiką ("MYDRP") rengia mes, MYNIC Berhad (t. Y. Malaizijos tinklo informacijos centras). Jame pateikiamos sąlygos, kurios reglamentuoja bet kokį ginčą tarp jūsų, .my šalies kodo aukščiausio lygio domeno („domeno vardo“) ir trečiojo asmens („skundo pateikėjo“) registruotojo ar domeno vardo naudojimo.
1.2 Bet kuri šalis, norinti naudoti MYDRP arba dalyvauti domeno vardo ginčų sprendimo procese („Proceeding“), turi atitikti MYDRP sąlygas.
1.3 Visi procesai yra valdomi ir administruojami pagal MYDRP, MYDRP taisykles ir ginčų sprendimo paslaugų teikėjo (-ų) papildomas taisykles („tiekėjas“) (bendrai vadinamos „politika ir taisyklės“). Šie procesai nėra arbitražas.
2. Jūsų atstovybės
2.1 Jūs sutinkate, kad visa informacija, kurią pateikėte mums registracijos, domeno vardo atnaujinimo ir (arba) proceso metu (jei taikoma), yra išsami, aktuali ir teisinga.
2.2 Jūs taip pat sutinkate, kad domeno vardo registravimas ir vėlesnis atnaujinimas, kurį atlieka pats arba per įgaliotąjį atstovą:
i) nepažeidžia trečiųjų šalių teisių; ir
ii) yra teisėtas, galiojantis ir atitinka politiką bei taisykles, taip pat visus susijusius taikomus įstatymus.
2.3 Jūs esate visiškai atsakingas už tai, kad įsitikintumėte, jog jūsų registracija ir bet koks vėlesnis domeno vardo atnaujinimas nepažeidžia trečiųjų šalių teisių.
2.4 Jūs sutinkate, kad neprisiimame atsakomybės, taip pat neprivalėsime atlyginti jūsų ar jūsų pareigūnų ir darbuotojų („Darbuotojų“) už bet kokią žalą ar nuostolius, kuriuos patirsite jūsų ar jūsų Darbuotojai. Jūsų domeno vardo registracija ar atnaujinimas arba domeno vardas pažeidžia bet kurios trečiosios šalies teises.
3. Perkėlimai, modifikavimas ir ištrynimas
3.1 Mes perduosime, pakeisime ar ištrinsime tik jūsų domeno vardo registraciją šiomis aplinkybėmis: -
(i) jei jūs arba jūsų tinkamai įgaliotas atstovas mums nurodė tai daryti pagal 17 straipsnį, ir tokie nurodymai yra leistini ir atitinka MYNIC taikytinas procedūras, politiką ir taisykles, taip pat visus kitus susijusius taikomus įstatymus;
(ii) jei jūs arba jūsų tinkamai įgaliotas atstovas nurodė tai padaryti pagal domeno vardo ginčą, kuris yra išspręstas draugiškai ir tokiais atvejais, jūs privalote pateikti mums patenkinamus to paties įrodymus;
(iii) kai mes privalome tai padaryti Malaizijos teismo įsakymu ar sprendimu ir tokiais atvejais, tik gavus patvirtintą patvirtintą tokios nutarties ar sprendimo kopiją; arba
(iv) kai mes privalome tai daryti pagal kolegijos, sprendžiančios bylą, sprendimą, atsižvelgiant į 14.3 punktą, kuriuo remdamiesi mes veiksime.
3.2 Mes neatsakome peržiūrėti ar patikrinti, ar jūsų nurodymai yra teisingi ar tikslūs.
3.3 Tačiau mes galime perduoti, keisti ar ištrinti domeno vardo registraciją pagal registracijos sutarties, sudarytos tarp jūsų ir mūsų, sąlygas arba pagal politiką ir taisykles, taip pat visus susijusius taikomus įstatymus.
4. Derybos
4.1 Jūs ir skundo pateikėjas yra raginami išnagrinėti galimybę domeno vardo ginčą išspręsti derybų, tarpininkavimo, taikinimo ar bet kokio kito alternatyvaus ginčų sprendimo proceso metu prieš pradedant procesą.
5. Procesas
5.1 Jei skundo pateikėjas ginčija jūsų registraciją ar domeno vardo naudojimą, skundo pateikėjas gali pateikti skundą tiekėjui.
5.2 Skundo pateikėjas privalo nustatyti BOTH iš šių skundo elementų:
i) Domeno vardas yra identiškas arba klaidinančiai panašus į prekių ženklą ar paslaugų ženklą, kuriam skundo pateikėjas turi teises; ir
(ii) užregistravote ir (arba) naudojote domeno vardą blogai.
5.3 Skundo pateikėjas taip pat gali pateikti skundą tiekėjui dėl daugiau nei vieno domeno vardo, bet tik tuo atveju, jei visi šie kiti domeno pavadinimai buvo užregistruoti.

6. Domeno vardo registravimas ir (arba) naudojimas nesąžiningai
6.1 Taikant 5.2 punkto ii papunktį, įrodymai, kad domeno vardo registracija ir (arba) naudojimas yra nesąžiningi, gali apimti, be kita ko, šias aplinkybes: -
i) registravote ir (arba) naudojate domeno vardą daugiausia pardavimui, nuomai arba domeno vardo perdavimui pelnui skundo pareiškėjui, jo konkurentui arba prekių ženklo ar paslaugų ženklo savininkui; arba
(ii) jūs užsiregistravote ir (arba) naudojate domeno vardą, kad prekių ženklo ar paslaugų ženklo savininkas negalėtų naudoti domeno vardo, kuris yra tapatus prekių ženklui ar paslaugų ženklui; arba
(iii) jūs užregistravote ir (arba) naudojate domeno vardą, kad sutrikdytumėte skundo teikėjo verslą; arba
(iv) esate užregistravęs ir (arba) naudojate domeno vardą, siekdamas pritraukti ar nukreipti komercinius pelnus interneto naudotojams: -

(a) jūsų svetainę;

b) skundo pateikėjo konkurento interneto svetainę; arba

arba ženklas.
7. Domeno vardo teisės ir teisėti interesai
7.1 Atsakydami į 6 dalį, galite įrodyti, kad jūsų registracija ir (arba) domeno vardo vartojimas nebuvo neteisingai, be kita ko, nustatydami, kad domeno varde turite teisių ir teisėtų interesų.
7.2 Įrodymai apie jūsų teises ir teisėtus interesus domeno varde, be kita ko, gali apimti tokias aplinkybes: -
(i) iki dienos, kai buvo informuotas apie skundo pareiškėjo ginčą, jūs naudojote arba pasiruošėte naudoti domeno vardą arba vardą, atitinkantį domeno vardą, susijusį su tikru prekių ar paslaugų siūlymu; arba
(ii) esate domeno domeno vardas, nors ir nesate įsigijęs prekių ženklo ar paslaugų ženklo teisių; arba
(iii) domeno vardą naudojate teisėtiems, nekomerciniams ir (arba) teisingiems tikslams ir neturite ketinimų naudoti tą patį pelnui ar apgauti visuomenę.
8. Teikėjo parinkimas, procedūros pradžia ir komisijos skyrimas
8.1 Skundo pateikėjas turi pasirinkti tiekėją iš mūsų patvirtintų ginčų sprendimo paslaugų teikėjų sąrašo, kuris valdys procesą (išskyrus atvejus, kai procesas yra konsoliduotas). Kai skundo pateikėjas tai padarys, jis turi pateikti savo skundą tiekėjui pagal politiką ir taisykles.
8.2 Procedūros ir veiksmai, kurių turi būti imtasi vykdant procedūrą, yra aprašyti politikoje ir taisyklėse. Jie taip pat paaiškina, kaip paskiriama Administracinė komisija („komisija“), kuri nusprendžia, kaip vyksta procesas.
9. Konsolidavimas
9.1 Jei tarp jūsų ir skundo pateikėjo yra daugiau nei vienas procesas, bet kuri Šalis gali pateikti prašymą dėl to, kad tos procedūros būtų konsoliduotos ir nuspręstos toje pačioje grupėje.
9.2 Ši peticija turi būti pateikta pirmajai kolegijai, kuri buvo paskirta spręsti bylas. Ekspertų grupė turi teisę ir diskreciją konsoliduoti bet kurį procesą arba visus juos. Tačiau jis gali tai daryti tik tuo atveju, jei šiuos procesus reglamentuoja tos pačios politikos ir taisyklių versijos.
10. Mokesčiai
10.1 Skundo pateikėjas padengs visus mokesčius (kurie apima administracinį mokestį ir Proceso mokestį), susijusius su byla, išskyrus tuos atvejus, kai nuspręsite, kad procesą nuspręstų trijų narių kolegija, o ne skundo pareiškėjo pasirinkta grupė. Tokiu atveju turite sumokėti už pusę (1/2) trijų narių grupės mokesčių.
11. Mūsų dalyvavimas procese
11.1 Mes nedalyvausime ir nedalyvausime procese, ir sutinkate, kad mes neatsakysime ir neatsako už bet kokią žalą ar nuostolius, kuriuos jūs, skundo pateikėjas ar bet kuri kita trečioji šalis gali patirti kaip tiesioginį ar netiesioginį bet kokio veiksmo rezultatą, mūsų arba Tiekėjo, jo darbuotojų ir kolegijos neveikimo ar aplaidumo, įskaitant komisijos sprendimą.
12. Teisės gynimo priemonės
12.1 Skundo pateikėjas gali prašyti tik vienos iš šių priemonių: -
(i) perduoti domeno vardo registraciją skundo pareiškėjui; arba
(ii) domeno vardo registracijos panaikinimas, ir tokiu būdu skundo pateikėjas privalo laikytis taikomų MYNIC procedūrų, politikos ir taisyklių, taip pat visų kitų taikomų įstatymų.
12.2 Be 12.1 punkte nurodytų teisių gynimo priemonių, jokių kitų teisių gynimo priemonių nėra. Ekspertų grupė negali pritarti ir skundo pateikėjas negali prašyti jokios kitos teisės gynimo priemonės ar žalos atlyginimo, pavyzdžiui, žalos atlyginimo arba kompensacijos mokėjimo.
13. Pranešimas ir paskelbimas
13.1 Teikėjas informuos mus apie komisijos sprendimą. Visi sprendimai bus paskelbti visapusiškai internetu. Tačiau išimtinėmis aplinkybėmis komisija gali redaguoti savo sprendimo dalis prieš paskelbiant sprendimą.

14. Teismo proceso ar kito alternatyvaus ginčų sprendimo proceso prieinamumas
14.1 Jūs ar skundo pateikėjas negali užkirsti kelio domeno vardo ginčui išspręsti Malaizijos teisme ar kitu alternatyviu ginčų sprendimo būdu. Bet kuri Šalis gali tai padaryti bet kuriuo metu, neatsižvelgiant į tai, ar byla buvo pradėta, ar sudaryta, ar kitaip.
14.2. Teikėjas informuoja mus apie 13.1 punkte nurodytą komisijos sprendimą, tiekėjas taip pat prireikus informuos mus, ar komisija nusprendė, kad domeno vardo registracija bus perduota skundo pareiškėjui arba ištrinta. Vis dėlto kolegijos sprendimas nebus įgyvendintas iki dešimties (10) darbo dienų (bet kurios kitos dienos, išskyrus šeštadienį, sekmadienį ar federalinę valstybinę šventę), nuo tos dienos, kai Teikėjas informuoja mus apie grupės sprendimą.
14.3 Jei nesate patenkintas kolegijos sprendimu, galite pradėti teismo procesą ar bet kokį alternatyvų ginčų sprendimo procesą, susijusį su bylos dalyku, ir tokiu būdu turite pateikti mums oficialų Teismo dokumentą. veiksmas arba alternatyvus ginčų sprendimo procesas, kaip tai yra įrodymas. Tai turi būti padaryta per dešimt (10) darbo dienų nuo tos dienos, kai Teikėjas informuoja mus apie komisijos sprendimą. Jei to nepadarysite per minėtą laikotarpį, mes įgyvendinsime aukščiau pateiktą kolegijos sprendimą. Jei gausime minėtą oficialų dokumentą, susijusį su Teismo veiksmu ar alternatyviu ginčų sprendimo procesu, per dešimt (10) darbo dienų, mes, atsižvelgiant į 14.4 punktą, nesiimsime jokių tolesnių veiksmų domeno vardo ginče tol, kol gausime : -
i) patenkinami įrodymai, kad jūs ir skundo pateikėjas išsprendė domeno vardo ginčą draugiškai kartu su instrukcijomis dėl domeno vardo registracijos perkėlimo ar panaikinimo; arba
ii) patenkinami įrodymai, kad Teismo veiksmas arba alternatyvus ginčų sprendimo procesas buvo atšauktas arba atmetamas; arba
iii) patvirtintą arbitražo sprendimo kopiją arba Malaizijos teismo nutartį ar sprendimą, susijusį su bylos dalyku, kuriuo remdamiesi mes veiksime.
14.4 Jūs pripažįstate, kad vykdydami bet kokį Teismo veiksmą ar kitą alternatyvų ginčų sprendimo procesą, susijusį su domeno vardu, jei nepratęsite minėto domeno vardo registracijos, turėsime teisę sustabdyti ir (arba) nutraukti domeno vardą ir Jūs sutinkate, kad mes neatsakysime ir mes neturėsime atlyginti jums už žalą ar nuostolius, kuriuos galite patirti dėl tokio sustabdymo ir (arba) nutraukimo.
15. Visi kiti ginčai ar ginčai
15.1 Visi kiti ginčai ar ginčai tarp jūsų ir bet kurios trečiosios šalies (išskyrus mus) dėl domeno vardo, kurie nėra pateikti pagal politiką ir taisykles, turi būti sprendžiami teismo sprendimu ar kitu alternatyviu ginčų sprendimo būdu.
16. Mūsų dalyvavimas visuose kituose ginčuose ar bylose
16.1 Mes jokiu būdu ir jokiomis aplinkybėmis nedalyvausime jokiais ginčais ar ginčais tarp jūsų ir bet kurios kitos trečiosios šalies dėl domeno vardo.
16.2 Jūs sutinkate nekonkretinti mūsų kaip partijos ar įtraukti mus į tokius ginčus ar ginčus. Tačiau, kai tai darote, mes turime teisę kelti bet kokią gynybą ir imtis visų būtinų veiksmų, kad apsisaugotume ir išvengtume bet kokių galimų nuostolių ar nuostolių. Jūs taip pat sutinkate suteikti mums visą reikalingą pagalbą ir informaciją, kurios mums gali prireikti šiems tikslams.
17. Perdavimo metu nėra jokių pervedimų
17.1 Jūs garantuojate neperduoti domeno vardo registracijos jokiai trečiajai šaliai: -
i) vykstant procesui arba penkiolika (15) darbo dienų nuo proceso pabaigos; ir
ii) vykstant laukiamam Teismo ieškiniui ar kitam alternatyviam ginčų sprendimo procesui, susijusiam su domeno vardu, nebent perėmėjas raštu sutinka, kad jis būtų saistomas Teismo sprendimo arba alternatyvaus ginčų sprendimo proceso, \ t ir 17.1 punkto ii papunktyje reikalaujama informuoti mus apie Teismo veiksmus ar alternatyvų ginčų sprendimo procesą ir pateikti mums pakankamus įrodymus, kad susitarimas tarp gavėjo ir jūsų yra kuo greičiau
17.2 Nepaisant to, kas išdėstyta pirmiau, mes pasiliekame teisę ir diskreciją apriboti ir (arba) pakeisti bet kokį domeno vardo perkėlimą, kuris neatitinka politikos ir taisyklių, taip pat kitus susijusius taikomus įstatymus.

18. MYDRP pakeitimai
18.1 Mes turime teisę ir diskreciją keisti MYDRP bet kuriuo metu. Jei tai padarysime, pakeitus MYDRP mūsų interneto svetainėje paskelbsime bent vieną (1) mėnesį iki tokių pakeitimų įsigaliojimo, išskyrus atvejus, kai aplinkybės, nepriklausančios nuo mūsų, neleidžia mums to daryti.
18.2 Procesą reglamentuoja MYDRP versija, galiojanti tuo metu, kai skundo pateikėjas pateikė skundą tiekėjui.
18.3 Jei nepritariate pakeitimams, padarytiems MYDRP, jūsų vienintelė priemonė būtų ištrinti domeno vardo registraciją. Jei tai padarysite, mes neprivalome grąžinti jokių mokesčių, kuriuos galėjote sumokėti už domeno vardo registraciją. Atitinkamai, visi modifikacijos, padarytos MYDRP, bus taikomos jums, nebent ištrinsite domeno vardo registraciją, kaip nurodyta pirmiau.
1. Bendra informacija
1.1 Visi domeno vardo ginčai yra valdomi ir administruojami pagal MYNIC (.my) domeno vardo ginčų sprendimo politiką, šias taisykles ir tiekėjo papildomas taisykles (kartu vadinamos „politika ir taisyklės“).
2. Apibrėžimai
2.1 Šiose taisyklėse šie žodžiai turi šias reikšmes: -

Skundo pateikėjas - tai Šalis (įskaitant tinkamai įgaliotą atstovą, jei toks yra), kuris inicijuoja procesą prieš respondentą, norėdamas užginčyti respondento registraciją ar domeno vardo naudojimą;
domeno vardo ginčas - ginčas dėl respondento domeno vardo;
MYNIC reiškia MYNIC Berhad (t. Y. Malaizijos tinklo informacijos centrą), jo pareigūnus ir darbuotojus („Darbuotojai“);
Mokesčiai - administravimo mokestis ir Proceso mokestis, numatytas Teikėjo Papildomose taisyklėse;
Ekspertų grupė - administracinė komisija, paskirta spręsti Šalių procesą;
„Panellistas“ - tai kvalifikuotas asmuo, kurį Teikėjas paskiria grupės nariu;
Šalis - tai skundo pateikėjas arba atsakovas, priklausomai nuo atvejo, ir „Šalys“ reiškia abi šalis;
Procesas - tai domeno vardo ginčų sprendimo procedūra tarp Šalių, kuriai taikoma politika ir taisyklės;
Teikėjas - MYNIC paskirta įstaiga, teikianti domeno vardo ginčų sprendimo paslaugas pagal politiką ir taisykles;
Respondentas - Šalis (įskaitant jos tinkamai įgaliotą atstovą), kuris užregistravo domeno vardą ir dėl kurio skundą pateikia skundo pateikėjas;
Grįžtamojo domeno vardo užgrobimas - tai „MYNIC“ domeno vardo ginčų sprendimo politikos naudojimas nesąžiningai, kad būtų atimtas respondento domeno vardas;
Papildomos taisyklės - Teikėjo taisyklės, susijusios su Proceso administravimu ir kurios nesuderinamos su MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politika ir šiomis taisyklėmis; ir
Darbo diena - bet kuri diena, išskyrus šeštadienį, sekmadienį ar federalinę valstybinę šventę.
3. Ryšiai
3.1 Jei šiame dokumente nenurodyta kitaip, visi ryšiai tarp Šalių ir Teikėjo turi būti siunčiami: -
i) elektroniniu paštu; ir
ii) registruotu paštu, kurjeriu arba faksimiliniu pranešimu ir bus laikomas gavėju: -
a) siunčiant elektroniniu paštu, praėjus dvidešimt keturioms (24) valandoms nuo perdavimo, tačiau tik tada, kai gali būti patvirtintas perdavimo laikas ir data;
b) siunčiant registruotu laišku į Malaizijos adresą, trys (3) darbo dienos nuo išsiuntimo dienos;
c) siunčiant registruotu laišku į Malaizijos teritoriją užregistruotu adresu septynias (7) darbo dienas nuo išsiuntimo dienos;
d) kai siunčiama kurjeriu į Malaizijos adresą, viena (1) darbo diena po išsiuntimo per kurjerį;
e) kai siunčiami kurjeriu į Malaizijos ribų esantį adresą, trys (3) darbo dienos po išsiuntimo per kurjerį; ir
f) siunčiant faksimiliniu pranešimu, gavus perdavimo ataskaitą.
3.2 Tuo atveju, kai pranešimas perduodamas rankiniu būdu, bus laikoma, kad jis pasiekė gavėją po to, kai gavėjo darbuotojai patvirtino, kad gavo tokį ryšį.
3.3 Visa elektroniniu paštu perduodama informacija turi būti siunčiama paprastu tekstu. Visi prie tokio pranešimo pridedami priedai ir (arba) priedai prireikus turi būti teikėjo nurodytu formatu.
3.4 Išskyrus Skundo, Atsakymo ir Atsakymo pateikimą, nė viena Šalis negali susisiekti su Paslaugų teikėju, nebent kita Šalis būtų perduota minėto pranešimo kopija tokiu pačiu būdu ir tuo pačiu metu, kai pateikiamas pranešimas, jei to nepadarys. Teikėjas nepaisys ryšio.
3.5 Siuntėjo atsakomybė yra saugoti tokio ryšio siuntimą. Šie įrašai turi būti prieinami bet kuriai kitai šaliai tikrinti, kai to reikia.

3.6 Jei skundo pateikėjas arba atsakovas gauna pranešimą, kad nebuvo gautas pranešimas, kurį jie siunčia kitai Šaliai, jis privalo nedelsdamas apie tai pranešti tiekėjui. Po to visi pranešimai apie procesą bus vykdomi, kaip nurodė tiekėjas.
3.7 Bet kuri Šalis gali atnaujinti savo kontaktinius duomenis pranešdama apie tai tiekėjui, kuris apie tai informuoja kitą Šalį ir komisiją (jei paskirta komisija).
3.8 Išskyrus atvejus, kai šiose taisyklėse numatyta kitaip, visi čia apskaičiuoti laikotarpiai pradedami skaičiuoti nuo anksčiausios datos, kai laikoma, kad komunikatas pasiekė gavėją 3.1 taisyklėje.
4. Skundas
4.1 Norint pradėti procesą, skundas turi būti pateiktas tiekėjui pagal politiką ir taisykles. Skundas turi būti pateiktas: -
i) elektroninė forma; ir
ii) popierinė kopija, registruotu paštu, kurjeriu arba rankiniu būdu.
4.2 Skundas turi: - cpr144449003101
i) nurodo skundo pateikėjo vardą, pavardę, pašto adresą, telefono ir fakso numerius bei elektroninio pašto adresą;
ii) atsižvelgiant į 3.1 taisyklę, nurodykite pageidaujamą ryšio būdą ir skundo pateikėjo kontaktinį asmenį, jei toks yra;
iii) nurodo, ar skundo pareiškėjas nusprendžia, kad procesą priima vienas narys (grupė, sudaryta iš vieno kolegijos nario), arba trijų narių grupė (grupė, sudaryta iš trijų grupės narių) ir, jei skundo pareiškėjas pasirinktų trijų narių grupė, tiekėjui pateikia trijų (3) kandidatų, kurie taps vienu iš grupės narių, pavardes ir kontaktinius duomenis (skundo pateikėjas pasirenka kandidatus iš Tiekėjo sąrašo narių);
(iv) pateikti atsakovo pavadinimą ir visą kitą svarbią informaciją (įskaitant atsakovo pašto adresą, telefono ir fakso numerius bei elektroninio pašto adresą), kurie galės padėti teikėjui išsiųsti skundą respondentui;
v) nurodo domeną (-us), kuris (-i) yra ginčijamas (-i);
vi) nurodykite prekių ženklą (-us) arba paslaugų ženklą (-us), kuriuo (-iais) grindžiamas skundas, ir nurodykite kiekvienam prekių ženklui prekes ar paslaugas, su kuriomis jis susijęs;
vii) nurodo prašomas teisių gynimo priemones;
viii) nurodo visus teisinius procesus, susijusius su domeno vardu (-ais), kurį gali būti pradėjęs arba nutraukęs skundo pateikėjas;
ix) teigia, kad skundo pateikėjas sutinka būti saistomas išimtinės Malaizijos teismų jurisdikcijos atžvilgiu bet kurios Šalies pradėtame teismo procese dėl ginčijamo domeno vardo arba kai pradedamas arbitražo procesas, kad skundo pateikėjas sutinka laikytis arba 2005 m. Arbitražo įstatymas arba Regioninio arbitražo centro Kvala Lumpūre taisyklės, jei reikia; ir
x) nutraukti Skundą su šiuo pareiškimu ir skundo pareiškėjo parašu: -

„Skundo pateikėjas sutinka, kad jo reikalavimai ir teisių gynimo priemonės, susijusios su domeno vardo, domeno vardo ginčo ar jo sprendimo registravimu ar naudojimu, yra tik prieš respondentą, todėl skundo pateikėjas atsisako visų kitų pretenzijų ir teisių gynimo priemonių prieš MYNIC, tiekėją ir jo Kolegijos nariai, taip pat jų atitinkami pareigūnai ir darbuotojai, išskyrus sukčiavimo ar tyčinio pažeidimo atvejus. “

„Be to, skundo pateikėjas patvirtina, kad šiame skunde pateikta informacija, atsižvelgiant į skundo pateikėjo žinias, yra išsami, aktuali, tiksli ir teisinga, kad šis skundas nepateikiamas dėl netinkamo tikslo ir kad šiame skunde pateikti teiginiai yra pateisinamos pagal šias taisykles ir pagal visus taikomus įstatymus, kaip ji yra dabar, arba kaip ji gali būti pratęsta sąžiningai ir pagrįstais argumentais. “

„Skundo pareiškėjas, atsižvelgdamas į MYNIC pateiktą domeno vardo ginčų sprendimo tvarką, sutinka ir pripažįsta, kad jam yra privalomos MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politikos, šių taisyklių ir Teikėjo papildomų taisyklių nuostatos („ Politika Be to ir atsižvelgiant į minėtą domeno vardo ginčų sprendimo procedūrą, kurią pateikė MYNIC, skundo pateikėjas sutinka, pripažįsta ir įsipareigoja atlyginti MYNIC, jos pareigūnams ir darbuotojams, atsižvelgiant į aplinkybes, už bet kokią žalą arba nuostolius, kuriuos jie patyrė ar patirs dėl visų pretenzijų ar veiksmų, kurie yra pareikšti prieš MYNIC kaip tiesioginį ar netiesioginį domeno vardo ginčo rezultatą arba pagal politiką ir taisykles. "
4.3 Skunde taip pat turi būti nurodyti motyvai, kuriais remiantis jis pateiktas, konkrečiai: -
i) būdas, kuriuo domeno vardas (-ai) yra (-i) identiškas ar klaidinantis panašus į prekių ženklą ar paslaugų ženklą, kuriame skundo pateikėjas turi teises; ir
ii) kodėl domeno vardas (-ai) turėtų būti laikomas (-i) atsakovo užregistruotu ir (arba) naudojamu nesąžiningai. (Ši Skundo dalis turi atitikti bet kurį papildomose taisyklėse nustatytą žodį ar puslapio ribą.)

4.4 Prie skundo turėtų būti pridėti visi atitinkami dokumentai ir įrodymai, kuriais remiasi skundo pateikėjas, kartu su tuo pačiu indeksavimo grafiku ir, kiek įmanoma, taip pat turi būti pateikta elektronine forma.
4.5 Tada skundo pateikėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 21 taisyklėje nurodytus mokesčius per penkias (5) darbo dienas nuo tada, kai jis pateikė skundą tiekėjui.
4.6 Skundo pateikėjas taip pat gali pateikti skundą tiekėjui dėl daugiau nei vieno domeno vardo, bet tik tuo atveju, jei šie kiti domeno vardai buvo užregistruoti to paties respondento.
5. Pranešimas apie skundą
5.1 Teikėjas, gavęs Skundą, gauna skundą, Teikėjas turi peržiūrėti skundą, kad įsitikintų, jog jis yra išsamus ir atitinka Politikos ir Taisyklių reikalavimus.
5.2 Tais atvejais, kai Teikėjas nustato, kad Skundas yra išsamus, ir vadovaudamasis Politika ir Taisyklėmis, Teikėjas atsiųs skundą atsakovui per tris (3) darbo dienas po to, kai Teikėjas gavo 4.5 taisyklėje nurodytus mokesčius.
5.3 Paslaugų teikėjas yra atsakingas už visų pagrįstų veiksmų užtikrinimą, kad atsakovas gautų skundą. Teikėjas, vykdydamas šią atsakomybę, naudoja šias priemones: -
(i) skundo siuntimas visiems registruotojo pašto adresų ir faksimilinių adresų adresams, registruoto domeno vardo turėtojo administracinis kontaktas, techninis kontaktas ir atsiskaitymo kontaktas, kaip nurodyta MYNIC viešai prieinamoje domeno vardo informacijos duomenų bazėje; ir
(ii) elektroniniu paštu elektroniniu paštu nusiųsti skundą: -
a) tų administracinių, techninių ir atsiskaitymo kontaktų elektroninio pašto adresus;
b) postmaster @ <ginčijamas domeno pavadinimas>; ir
c) jei domeno vardas (arba „www.“, po kurio eina domeno vardas) veda į tinklalapį (bet ne tinklalapį, kuris naudojamas domeno vardams statyti), bet kokį elektroninio pašto adresą, kuris rodomas arba susietas su tą tinklalapį; ir
iii) tiek, kiek tai įmanoma, tiekėjo nuožiūra nustatydama, siunčiant Skundą visiems kitiems Skundo teikėjo pagal 4.2 taisyklės iv punktą pateikiamiems adresams.
5.4 Jei Teikėjas nustato, kad Skundas yra neišsamus arba neatitinka Politikos ir Taisyklių, Teikėjas atitinkamai informuoja skundą. Tuomet skundo pateikėjas turi penkias (5) darbo dienas, kad atliktų būtinus skundo pataisymus. Jei skundo pateikėjas negali to padaryti arba jei skundo pateikėjas nesumoka 21 straipsnyje nurodytų mokesčių, skundas bus laikomas atšauktu, nepažeidžiant skundo pateikėjo teisės pateikti naują skundą dėl tas pats domeno vardas. Tokiais atvejais administratorius moka administravimo mokestį, o Proceso mokestis bus grąžinamas skundo pareiškėjui.
5.5 Tęsdamas 5.4 taisyklę, Teikėjas nurodytą sumą grąžina per septynias (7) darbo dienas nuo tos dienos, kai Teikėjas nustato, kad reikalinga grąžinamoji išmoka, ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per vieną (1) mėnesį nuo tos dienos, kai Teikėjas gauna mokestį iš skundo pateikėjo.
5.6 Procesas prasidės, kai laikoma, kad Respondentas gauna skundą iš Paslaugų teikėjo pagal bet kurį iš 3.1 taisyklėje nurodytų būdų, priklausomai nuo to, kuris iš jų yra ankstesnis. Teikėjas taip pat informuos Šalis ir MYNIC apie Proceso pradžios datą.
6. Atsakymas
6.1 Respondentas turi penkiolika (15) darbo dienų nuo proceso pradžios, kad pateiktų atsakymą tiekėjui: -
i) elektroninė forma; ir
ii) popierinė kopija, registruotu paštu, kurjeriu arba rankiniu būdu.
6.2 Atsakyme turi būti konkrečiai atsižvelgta į Skundo pareiškėjo teiginius ir nurodomos priežastys, dėl kurių respondentui turėtų būti leista registruoti ir naudoti domeno vardą (-us) ir kodėl respondentas neturėtų būti įregistruotas ir (arba) domeno vardą naudojo nesąžiningai. Tuo tikslu respondentas, be kita ko, gali kelti aplinkybes, įrodančias, kad jis turi teises ir teisėtus interesus domeno varde, kaip nurodyta MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politikos 7 dalyje.
(Ši atsakymo dalis turi atitikti bet kokį papildomose taisyklėse nustatytą žodį ar puslapio ribą.)
6.3 Taip pat reikia atsakyti
i) nurodyti atsakovo vardą, pavardę, pašto adresą, telefono ir fakso numerius bei elektroninio pašto adresą;
(ii) atsižvelgiant į 3.1 taisyklę, nurodykite pageidaujamą ryšio būdą ir atsakovo kontaktinį asmenį, jei toks yra;
iii) tais atvejais, kai skundo pareiškėjas nusprendė, kad procesą priima vienas narys, nurodykite, ar atsakovas nusprendžia, kad procesą nuspręstų trijų narių grupė;

iv) jei skundo pateikėjas arba atsakovas nusprendė, kad procesą sprendžia trijų narių komisija, pateikite tiekėjui trijų (3) kandidatų, kurie bus vienas iš grupės narių, pavardės ir kontaktiniai duomenys ( respondentas pasirinks savo kandidatus iš tiekėjo sąrašo, kuriame dalyvauja valdybos nariai);
v) nustatyti bet kokius teismo procesus, susijusius su domeno pavadinimu (-ais), kurį bet kuri šalis galėjo pradėti ar nutraukti;
vi) teigia, kad atsakovas sutinka būti saistomas išimtinės Malaizijos teismų jurisdikcijos atžvilgiu bet kurios Šalies pradėtame teismo procese dėl ginčijamo domeno vardo arba kai pradedamas arbitražo procesas, kad skundo pateikėjas sutinka laikytis arba 2005 m. Arbitražo įstatymas arba Regioninio arbitražo centro Kvala Lumpūre taisyklės, jei reikia; ir
vii) baigti atsakymą su šiuo pareiškimu ir atsakovo parašu: -

„Respondentas patvirtina, kad šiame atsakyme pateikta informacija, atsižvelgiant į respondento žinias, yra išsami, aktuali, tiksli ir teisinga ir kad šio atsakymo teiginiai yra pagrįsti pagal šias taisykles ir pagal visus taikomus įstatymus, kaip tai yra dabar arba kaip jis gali būti pratęstas sąžiningai ir pagrįstais argumentais “.

„Respondentas sutinka ir pripažįsta, kad jis yra saistomas registracijos sutarties, MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politikos, šių taisyklių ir Teikėjo papildomų taisyklių nuostatomis („ politika ir taisyklės “). Be abejo, respondentas taip pat sutinka, pripažįsta ir įsipareigoja atlyginti MYNIC, jos pareigūnams ir darbuotojams, atsižvelgiant į aplinkybes, už bet kokią žalą ar nuostolius, kuriuos jie patyrė ar patirs dėl visų pretenzijų ar veiksmų, pareikštų prieš „MYNIC“ yra tiesioginis ar netiesioginis domeno vardo ginčo rezultatas arba pagal politiką ir taisykles. “
6.4 Prie atsakymo turėtų būti pridėti visi atitinkami dokumentai ir įrodymai, kuriais remiasi respondentas, kartu su tuo pačiu indeksavimo grafiku ir, kiek įmanoma, taip pat turi būti pateikta elektronine forma.
6.5 Jei skundo pateikėjas iš pradžių pasirinko vieno nario grupę, kuri nuspręstų procesą, tačiau respondentas pasirinko trijų narių grupę, atsakovas turi sumokėti pusę (1/2) trijų narių komisijos mokesčių. Atsakovas privalo atlikti šį mokėjimą per penkiolika (15) darbo dienų, nurodytų 6.1 taisyklėje, ir jei Teikėjas iki penkiolikos (15) darbo dienų pabaigos, kaip nurodyta 6.1 taisyklėje, negauna Respondento mokėjimo, bylą sprendžia tik vieno nario skydas.
6.6 Jei yra išskirtinių aplinkybių, respondentas gali prašyti tiekėjo daugiau laiko pateikti savo atsakymą, bet tik tuo atveju, jei respondentas pateikia tiekėjui paaiškinimą ar įrodymus apie šias išskirtines aplinkybes. Teikėjas turi savo nuožiūra nuspręsti, ar suteikti atsakovui daugiau laiko atsakymui pateikti. Nors Šalys gali susitarti raštu, kad atsakovui turėtų būti suteikta daugiau laiko atsakymui pateikti, susitarimas neturės jokio poveikio, nebent Teikėjas jį patvirtins.
6.7 Jei nėra išskirtinių aplinkybių; jei atsakovas nepateikia atsakymo, komisija priims sprendimą dėl skundo.
7. Atsakyti
7.1. Po to, kai Teikėjas pateikė atsakymą ir tiekėjas nusiųs skundo pareiškėjui, skundo pateikėjas turi penkias (5) darbo dienas, kad:
i) pateikti atsakymą teikėjui, jei toks yra; ir / arba
ii) jei skundo pareiškėjas iš pradžių nusprendė, kad procesą nuspręs vienas narys, bet atsakovas vėliau nusprendė, kad bylą nagrinėja trečioji komisija, pateikite tiekėjui trijų pavadinimų ir kontaktinių duomenų ( 3) kandidatai į vieną iš kolegijų (skundo pateikėjas pasirenka savo kandidatus iš tiekėjo sąrašo) tiek elektronine forma, tiek spausdintu popieriumi (registruotu paštu, kurjeriu arba rankiniu būdu).
7.2 Atsakymas turi atitikti atitinkamas 4 taisyklės nuostatas. Atsakymas gali atsakyti tik į atsakovo pateiktus atsakymus į atsakymą ir neturi kelti jokių naujų problemų.
7.3 Atsakymas turi atitikti visus papildomose taisyklėse nustatytus žodžių ar puslapių apribojimus.

8. Grupės skyrimas
8.1 Kiekvienas Teikėjas privalo savo tinklalapyje tvarkyti ir paskelbti savo grupės narių sąrašą. Sąraše turi būti nurodytos atitinkamos kolegijos narių kvalifikacijos ir kontaktiniai duomenys.
8.2 Jei nė viena Šalis nepasirenka trijų narių grupės, Teikėjas atsitiktinai paskirs vieną Panellistą, kuris per penkias (5) darbo dienas nuo atitinkamo atsakymo arba Atsakymo gavimo arba pasibaigus sprendimui priims sprendimą. atsakymo arba atsakymo pateikimo terminą.
8.3. Jei kuri nors Šalis pasirinko trijų narių grupę, Teikėjas atsitiktinai paskirs kiekvienos Šalies kandidatų pasirinkimą. Trečiąjį Panellistą skiria Teikėjas.
8.4 Jei kuri nors Šalis pasirinko trijų narių grupę, o Šalis nepateikia Teikėjui pasirinktų kandidatų arba jei Teikėjas to nepadaro iki taikomo laikotarpio pabaigos, Teikėjas atsitiktinai pasirinks „Panellistą“ tos Šalies.
8.5 Teikėjas pasirenka kolegijas, kurios sudarys trijų narių kolegiją per penkias (5) darbo dienas nuo tos dienos, kai Teikėjas turėjo gauti Šalių kandidatų pasirinkimą.
8.6. Paskiriant komisiją, Teikėjas informuos Šalis apie pasirinkto (-ų) grupės (-ų) pavardes.
8.7. Jei skundo pateikėjas pasirenka trijų narių grupę, skundo pateikėjas turi padengti visus bylos nagrinėjimo mokesčius. Tačiau, kai skundo pareiškėjas iš pradžių pasirinko vieno nario grupę, tačiau atsakovas tada pasirinko trijų narių grupę, mokesčiai bus paskirstyti vienodai Šalims.
9. Nepriklausomumas ir nepriklausomumas nuo kolegijos nario
9.1 Kiekvienas kolegijos narys turi būti nešališkas ir nepriklausomas. Prieš priimdamas bet kokį paskyrimą, Panelistas privalo informuoti Tarnybą apie visas aplinkybes ar faktus, dėl kurių gali kilti pagrįstų abejonių dėl nešališkumo nešališkumo ar nepriklausomumo. Susirinkimas ir (arba) bet kuri iš Šalių, jei reikia, privalo nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją, jei jie aptinka tokias aplinkybes ar faktus proceso metu.
9.2 Jei Teikėjas nustato, kad tokios pagrįstos abejonės yra pagrįstos, nesvarbu, ar jį iškėlė atitinkamas grupės narys, kitas grupės narys, ar bet kuri proceso šalis, Teikėjas pašalins dabartinę grupę ir tuo pačiu būdu paskirs naują grupę 8. Jei aptariamas ekspertas sėdi trijų narių grupėje, Teikėjas turi teisę nuspręsti, ar ištirpinti ir pakeisti visą trijų narių grupę, ar pašalinti atitinkamą (-us) grupės narį (-ius) ir vėl paskirti pakaitinis narys (-ai).
9.3 Taikant 9.1 taisyklę, kiekvienas komisijos narys, paskirtas dalyvauti komisijoje, privalo pateikti Teikėjui nešališkumo ir nepriklausomybės deklaraciją. Ši deklaracija bus įrodymas, kad kolegijos nariai yra nešališki ir nepriklausomi sprendžiant procesą.
10. Šalių ir komisijos ryšiai
10.1 Nė viena Šalis negali vienašališkai inicijuoti ryšio su komisija.
10.2 Bet koks ryšys tarp grupės ir Šalies arba atvirkščiai turi būti perduotas kitai Šaliai ir Teikėjui tokiu pačiu būdu ir tuo pačiu metu, kai perduodamas ryšys.
11. Failo perdavimas komisijai
11.1 Teikėjas, gavęs kolegiją, perduoda rinkmeną, kurioje yra atitinkamų dokumentų, gautų iš Šalių.
12. Bendrieji komisijos įgaliojimai ir elgesys
12.1 Ekspertų grupė turi vykdyti procesą vadovaudamasi politika ir taisyklėmis. Ekspertų grupė taip pat turi užtikrinti, kad Šalys būtų elgiamasi sąžiningai ir kad kiekvienai Šaliai būtų suteikta teisinga galimybė pateikti savo bylą.
12.2 Ekspertų grupė turi užtikrinti, kad procesas vyktų sklandžiai ir efektyviai. Išskirtinėmis aplinkybėmis, kai Šalys paprašo arba komisija mano, kad tai reikalinga, komisija turi teisę ir diskreciją pratęsti terminus, nurodytus politikoje ir taisyklėse, ir jei ji tai daro, ji informuos tiekėją, kuris savo ruožtu informuos šalis.
12.3 Ekspertų grupė nuspręs, ar Šalių pateikti įrodymai yra priimtini. Jei įrodymai yra priimtini, komisija nuspręs dėl tokių įrodymų svarbos ir svarbos.
12.4 Ekspertų grupė taip pat turi teisę ir diskreciją nuspręsti, ar konsoliduoti kelis procesus į vieną procesą pagal politiką ir taisykles.
13. Proceso kalba
13.1 Procesas turi būti vykdomas Bahasa Melayu ir (arba) anglų kalba.
13.2 Tačiau komisija turi teisę ir diskreciją priimti bet kokius įrodymus kitomis kalbomis nei Bahasa Melayu arba anglų kalba. Tačiau tokie įrodymai turi būti pateikiami kartu su tinkamai patvirtinta viso arba atitinkamos įrodymų dalies vertimu Bahasa Melayu arba anglų kalba.

14. Kiti pareiškimai
14.1 Ekspertų grupė turi teisę ir diskreciją pareikalauti iš abiejų Šalių pateikti kitus pareiškimus ar dokumentus per Teikėją ir atsižvelgti į tokius papildomus pareiškimus ar dokumentus.
15. Asmeniniai klausymai
15.1 Neleidžiami asmeniniai klausymai (įskaitant klausymus telefonu, vaizdo konferencija ir interneto konferencija). Tačiau išskirtinėmis aplinkybėmis komisija turi teisę ir diskreciją leisti ir atlikti asmeninius klausymus, jei komisija nusprendžia, kad tai būtina, bet tik tada, kai dalyvauja abi Šalys.
16. Numatytasis
16.1. Jei Šalis neatitinka terminų, nustatytų Politikos ir Taisyklėse, arba Ekspertų grupės laikotarpiais, komisija turi priimti sprendimą dėl bylos nagrinėjimo, nebent yra ypatingų aplinkybių.
16.2. Jei Šalis nesilaiko jokio komisijos prašymo ar jokios Politikos ir Taisyklių nuostatos ar reikalavimo, komisija gali iš to daryti išvadas, kaip ekspertų grupė mano esant tinkama, nebent yra išimtinių aplinkybių.
17. Grupės sprendimas
17.1 Ekspertų grupė priims sprendimą dėl Šalių pateiktų dokumentų ir įrodymų, politikos ir taisyklių bei kitų Malaizijoje taikomų taisyklių ir principų. Siekiant išvengti abejonių, kitų kolegijų sprendimai ankstesnėse procedūrose ar kitose domeno vardo ginčų bylose nėra privalomi precedentai ir neturėtų būti laikomi tokiais.
17.2 Jei komisija priima sprendimą dėl skundo pareiškėjo, komisija gali nurodyti, kad atsakovo registracija domeno vardu būtų perduota skundo pareiškėjui arba ištrinta. Ekspertų grupei neleidžiama pateikti jokio kito įsakymo, pvz., Žalos atlyginimo ar kompensacijos mokėjimo.
17.3. Neatsižvelgdama į išskirtines aplinkybes, komisija per keturiolika (14) darbo dienų nuo dokumento gavimo 11.1 punkte nurodytu laikotarpiu perduoda savo sprendimą tiekėjui.
17.4 Trijų narių kolegijos atveju komisijos sprendimas priimamas balsų dauguma.
17.5 Grupės sprendimas turi būti priimtas raštu. Joje turi būti nurodytos priežastys, kuriomis grindžiamas komisijos sprendimas, sprendimo priėmimo data ir teismo (-ų), priimančio (-ų) sprendimą (-us), pavadinimas (-ai).
17.6. Grupės sprendimas (įskaitant bet kokio kolegijos narių skirtingas nuomones) turi atitikti papildomas taisykles. Prie daugumos sprendimo turi būti pridėtos ir bet kokios skirtingos nuomonės.
17.7 Jei komisija nustato, kad domeno vardo ginčas nepatenka į MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politiką, komisija turi tai nurodyti.
17.8 Jei komisija mano, kad skundas buvo pateiktas nesąžiningai, pavyzdžiui, bandant grįžti prie domeno vardo užgrobimo arba pakenkti respondentui, komisija savo sprendimą turi paskelbti.
18. Sprendimo perdavimas Šalims ir sprendimo paskelbimas
18.1 Teikėjas privalo informuoti Šalis ir MYNIC apie sprendimą per tris (3) darbo dienas po to, kai jis gauna sprendimą iš kolegijos. Teikėjas taip pat informuos Šalis ir MYNIC apie sprendimo įgyvendinimo datą, jei taikoma, pagal MYNIC domeno vardo ginčų sprendimo politikos 14 straipsnį.
18.2. Grupės sprendimas turi būti paskelbtas ir prieinamas visuomenei tiekėjo interneto svetainėje.
18.3. Laikoma, kad procesas baigtas, kai Teikėjas informuoja MYNIC apie jo rezultatus, nesvarbu, ar dėl to nusprendė komisija, ar kitaip nutrauktas pagal politiką ir taisykles.
19. Atsiskaitymas arba kiti nutraukimo pagrindai
19.1. Šalys privalo nedelsdamos informuoti Paslaugų teikėją, jei jos sutinka išspręsti domeno vardo ginčą prieš tai, kai komisija yra paskirta, arba kai komisija yra paskirta, apie tai praneša tiekėjui ir kolegijai, prieš priimant sprendimą. Šalys taip pat turi pateikti tiekėjui ir grupei (jei ji yra paskirta) raštišką ir pasirašytą susitarimą, kuriame nurodomas atsiskaitymas. Tada, kai Teikėjas ir Ekspertų grupė (jei paskirta) gauna šią sutartį, Procesas bus nutrauktas ir Teikėjas informuos Šalis ir MYNIC apie tai.
19.2 Jei komisija bet kuriuo metu paskiria komisiją, ji mano, kad proceso nereikia arba neįmanoma tęsti, komisija informuos šalis, kad procesas turi būti nutrauktas ir priežastys. Bet kuri Šalis gali prieštarauti dėl proceso nutraukimo, tačiau turi tai padaryti per pagrįstą laikotarpį, kurį nustato komisija. Jei prieštaravimai yra nepriimtini arba pasibaigus minėtam laikotarpiui nepareiškiama jokių prieštaravimų, komisija nutraukia procesą.
19.3. Jei procesą nutraukia: -
i) komisija, komisija informuos tiekėją apie tą patį ir jo priežastis, o tada tiekėjas informuos MYNIC ir šalis;
(ii) Teikėjas, Teikėjas informuos MYNIC ir Šalys apie tokias pačias priežastis ir jų priežastis.

20. Teismo veiksmų ar bet kokio kito alternatyvaus ginčų sprendimo proceso poveikis
20.1. Jei prieš pradedant nagrinėti bylą dėl domeno vardo (-ų) teismas ar kitas alternatyvus ginčų sprendimo procesas pradeda procedūrą, komisija turi teisę ir diskreciją sustabdyti arba nutraukti procesą arba tęsti procesą.
21. Mokesčiai
21.1 Skundo pateikėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui mokestį už vieno nario grupę arba trijų narių grupę, jei taikoma, per penkias (5) darbo dienas nuo skundo pateikimo Teikėjui. Jei skundo pateikėjas to nepadaro, skundas bus laikomas atšauktu.
21.2. Jei atsakovas pasirenka 6.3 straipsnio iii papunktyje nurodytą trijų narių grupę, atsakovas privalo sumokėti už pusę (1/2) trijų narių komisijos mokesčio per penkiolika (15) darbo dienų, nurodytų 6.1 taisyklėje. Visais kitais atvejais skundo pateikėjas turi padengti visus mokesčius. Tačiau išskirtinėmis aplinkybėmis, pavyzdžiui, kai vyksta asmens išklausymas, Šalys gali susitarti dėl atitinkamų mokesčių apskaičiavimo ir mokėjimo.
21.3 Paslaugų teikėjas nesiims jokių veiksmų dėl skundo ar pradėti procesą, nebent jis gauna 21.1 punkte nurodytus mokesčius iš skundo pateikėjo.
21.4. Kad būtų išvengta abejonių, bet kuri iš Šalių mokėjimų tiekėjui pagal šias Taisykles mokama suma yra laikoma gauta tik Teikėjo, kai mokėjimas yra įskaitytas į Teikėjo sąskaitą.
21.5. Jei skundą pareiškėjas atšaukia bet kuriuo metu prieš paskiriant komisiją, Teikėjas išlaikys administracinį mokestį ir grąžins Šalims Proceso mokestį, sumokėtą už procesą.
21.6. Be 21.5 taisyklės nuostatų, Teikėjas privalo nurodyti joje nurodytą grąžinamąją išmoką per septynias (7) darbo dienas nuo skundo pareiškėjo atšaukimo. Kai bus paskirta komisija, jokia kompensacija nebus teikiama.
21.7 Išskirtinėmis aplinkybėmis, pavyzdžiui, įvykus asmeniniam klausymui, Teikėjas paprašo Šalių sumokėti papildomus mokesčius, kurie nustatomi susitarus su Šalimis ir komisija. Be to, tokie mokesčiai turi būti mokami tokiu laiku ir proporcingai, koks yra tarp Šalių, nes Teikėjas nustato savo nuožiūra.
22. Atsakomybės apribojimas
22.1 Išskyrus ir tik tyčinio pažeidimo atvejais, nei Teikėjas, nei komisija neatsako už bet kurią Šalį už savo ar savo Darbuotojų veiksmus, neveikimą ar aplaidumą, susijusią su procesu arba su juo susijusiais klausimais.
22.2 Be to, ir nepaisant nieko, kas išdėstyta šiame dokumente, MYNIC jokiomis aplinkybėmis negali būti atsakinga nei bet kuriai Šaliai ar bet kuriai kitai trečiajai šaliai už savo veiksmus, neveikimą ar aplaidumą ar savo Darbuotojų veiksmus, susijusius su byla, taip pat bet kokiais klausimais. su jais susijusios arba dėl to atsirandančios.
23. Draudimas
23.1 Šalys solidariai įsipareigoja atlyginti MYNIC ir jos darbuotojams už bet kokius nuostolius ar nuostolius, kuriuos patyrė ar patirs dėl bet kokių pretenzijų ar veiksmų, įskaitant, bet neapsiribojant, intelektinės nuosavybės teisėmis, tokiomis kaip prekyba. pažymėti pažeidimą ir autorių teisių pažeidimą, pralaidumą, žalos verslo geranoriškumui ir reputacijai, kurie prieštarauja MYNIC kaip tiesioginiam ar netiesioginiam ginčijamo domeno vardo rezultatui arba pagal politiką ir taisykles.
23.2 Be 23.1 taisyklės, Šalys susitaria, kad MYNIC pasilieka vienintelę teisę ir diskreciją, kurios Šalies prašyti atlyginti žalą ir užkirsti kelią abejonėms, kai MYNIC pareikalauja atlyginti žalą vienai Šaliai. užkirsti kelią, gesinti ar apriboti MYNIC teises ir diskreciją reikalauti kompensacijos kitai Šaliai. MYNIC taip pat turi teisę naudotis savo teisėmis ir diskrecija pareikalauti atlyginti Šalims bet kokia tvarka ar tuo pačiu metu, o MYNIC vėlavimas ar nesilaikymas minėtų teisių ir (arba) diskrecijos čia nelaikomas atsisakymu.
24. Pakeitimai
24.1 Procesą reglamentuoja šių Taisyklių versija, kuri galioja, kai skundas pateikiamas tiekėjui.
24.2 MYNIC kartais gali keisti šias taisykles, kai mano, kad tai tinkama. Pakeistos Taisyklės bus paskelbtos MYNIC tinklalapyje bent vieną (1) mėnesį iki įsigaliojimo, išskyrus atvejus, kai aplinkybės, nepriklausančios nuo MYNIC, neleidžia tai daryti.
25. Įvairūs
25.1. Fiziniams asmenims taikomi žodžiai apima bet kokį asmenų, bendrovių, korporacijų, firmų ar bendrijų, kurie yra įsteigti ar neįregistruoti, ir atvirkščiai.
25.2 Žodžiai, importuojantys bet kokią lytį, apima bet kokią kitą lytį.
25.3 Žodžiai, importuojantys vienaskaitą, turi apimti daugiskaitos numerį ir atvirkščiai, įskaitant apibrėžimus, nurodytus 2.1 taisyklėje.

Kas yra .my domenas?

Ieškodami internete, Malaizijos interneto naudotojai tikisi matyti svetainės adresus su .MY domenų vardais. Nesvarbu, ar esate Malaizijos vietinis, smulkaus verslo savininkas, gydytojas, aktuarinis mokslininkas, ar tiesiog kažkas, kas vertina laukinę gamtą ir lenktynes, „.MY“ domeno vardas yra skirtas Jums! Jei domeno vardas yra .MY, vietiniuose paieškos rezultatuose ir vietinių gyventojų širdyse būsite aukštesni.

Parodykite savo ryšį su Malaizijos kultūra ir įsipareigojimu teikti geriausią Malaizijos interneto patirtį .MY domene. .MY domeno vardas yra trumpas, profesionalus ir įsimintinas, padedantis jūsų svetainei išsiskirti turinio internete. Malaizija stengiasi pasiekti aukštą pajamų lygį, pritraukdama investicijas į aukštųjų technologijų ir paslaugų sektorius. Elektronikos, naftos ir dujų, palmių aliejaus ir gumos eksportas išlieka svarbiu ekonomikos varikliu, priskiriančiu daugiau nei 167 trilijonus dolerių.

Jūsų prekės ženklo apsauga yra tokia pat svarbi kaip ir jos auginimas. Registruoti savo prekės ženklą Malaizijoje yra viena iš geriausių prevencinių priemonių, kurių galite imtis, kad apsaugotumėte savo prekės ženklą ir kovotumėte su autorių teisių pažeidimais. Jūsų domeno vardas yra jūsų prekės ženklas ir jūsų prekės ženklas yra jūsų! Užregistruokite savo puikų .MY domeno pavadinimą prieš tai, kol kas nors kitas neužregistravo.

Domenas .my.my