Kainos .sg domenų
Domeno registracija | € 94,89 |
Domeno savininko keitimas | € 94,89 |
Vietinis atstovas | € 59,00 |
Domeno atkėlimas | € 94,89 |
Domeno DNS keitimas |
€ 0,00
|
Kaip pirkti .sg domeną?
Ieškote pirkti .sg domeno pavadinimą? Jūs atėjote į tinkamą vietą! jau daugiau nei dešimtmetį registras teikia registravimo paslaugas Singapūre ir yra pripažintas lyderis tarptautinėse domenų registracijose.
- Galite pasitikėti, kad domeną užregistruosime teisingai, nes šalių domenai yra mūsų specializacija.
- Turime unikalią patirtį, atlikdami .sg domeno registracijos procesą.
- .sg domenus registruojame nuolat, dėl to viską atliksime kaip įmanoma operatyviau.
Kaip perkelti .sg domeną?
Jūsų .sg domeno vardo perkėlimas yra greitas ir paprastas procesas. Pradėkite paspaudę nuorodą „Perduoti dabar“, o mūsų domeno specialistai padės jums nepasimesti perkėlimo procese. Kiekvienas .sg domeno perdavimas apima papildomą metų (-ų) atnaujinimą, todėl jūs neprarandate laiko, tiesiog taupote pinigus ir gaunate prieigą prie didžiausio verslo ir galingo domeno valdymo sistemos plėtinių.
Kaip pratęsti .sg domeną?
Jūsų domeno vardo atnaujinimas yra paprastas! Tiesiog spustelėkite „Atnaujinti dabar“ arba prisijunkite prie paskyros, pasirinkite savo .sg domeno vardą, kurį norėtumėte atnaujinti, pasirinkite atnaujinimo terminą ir patikrinkite. Taip!
Mes taip pat siūlome "Auto Renew" - tai puikus būdas atnaujinti savo domeno pavadinimą, net nesijaudindamas, kad netyčia pasibaigs jų galiojimas. Patikrinkite savo paskyros nustatymus, kad sužinotumėte, ar ši paslauga įjungta.
Reikalavimai .sg domeno registravimui
Ar privatiems asmenims leidžiama domeno .sg registracija? | Taip |
Ar juridiniams asmenims leidžiama domeno .sg registracija? | Taip |
Ar yra specialūs reikalavimai, dokumentai ar papildoma informacija reikalinga .sg domenų registracijai? Šis domenas yra atviras visiems pareiškėjams. Užsienio pareiškėjai turi turėti vietinį atstovą Singapūre, turintį galiojantį pašto adresą. | Taip |
Ar kai kurių .sg domenų registravimas yra apribotas? | Taip |
Ar .sg domenas yra specialaus naudojimo? | Ne |
Ar yra papildoma informacija, kurią reikėtų žinoti registruojant domeną .sg? | Ne |
Ar yra papildomų mokesčių už .sg domeną? | Ne |
Ar reikia prekės ženklo ar logotipo registracijos norint registruoti .sg domeną? | Ne |
Ar privačios registracijos paslauga domenui .sg yra prieinama? | Ne |
Ar reikalingas vietinis atstovas domenui .sg? Ar yra papildomų mokesčių? | Taip |
D.U.K. domenui .sg
Koks leidžiamas .sg domenų registracijos terminas?
Kokie yra leistini .sg domenų vardai ir simbolių ilgis?
- turi ne mažiau kaip 1 ir ne daugiau kaip 63 simbolius;
- prasideda raidėmis arba skaičiais ir baigiasi raidėmis arba skaičiais;
- negali nei prasidėti, nei baigtis ženklu ">";
- naudokite anglų kalbos simbolių rinkinius: tai gali būti raidės (t. y. az, AZ), skaičiai (t. y. 0-9) ir brūkšneliai (-) arba jų deriniai;
- negali nei prasidėti, nei pasibaigti brūkšniu;
- trečiojoje ir ketvirtoje pozicijose negali būti brūkšnelių (pvz., www.ab-cd.sg) ;
- negali būti naudojamas tarpas (pvz., www.ab cd.sg).
Kiek užtrunka laiko užregistruoti mano .sg domeno vardą?
Vietinis atstovas .sg domenui
Kaip galiu nusipirkti serverio ar tinklalapio talpinimo (angl. hosting) paslaugą .sg domenui?
OWEXX hosting siūlo .sg domenų prieglobos ir el. pašto paslaugas. Pasirinkti hostingo, serverio, el. pašto paslaugas ar SSL sertifikatus galite įsigyti spausdami žemiau esančius mygtukus:
Web hostingas Virtualūs dedikuoti serveriai El. pašto paslaugos Svetainės nuoma SSL sertifikatai
Ar galiu paslėpti savo registracijos asmeninę informaciją (Privati registracija)?
Koks yra galimas atstatymo laikotarpis .sg domenui?
.sg domeno registravimo sąlygos (ginčų sprendimo politika).
Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politikos taisyklės
(taisyklės")
Administraciniai ginčai pagal Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politiką sprendžiami vadovaujantis šiomis taisyklėmis ir Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politikos papildomomis taisyklėmis, kurias bendrai išduoda Singapūro mediacijos centras ir Singapūro tarptautinis arbitražo centras. bendri sekretoriato operatoriai, įsteigti teikti administracinę ginčų sprendimo paslaugą pagal šią politiką.
1. Apibrėžimai
Šiose taisyklėse:
Skundo pateikėjas - šalis, inicijuojanti skundą dėl domeno vardo registracijos.
Ekspertų grupė - tai Administratoriaus grupė, paskirta Teikėjo sprendimu dėl skundo dėl domeno vardo registracijos.
„Panellist“ - tai asmuo, kurį Teikėjas skiria grupės nariu.
Šalis - skundo pateikėjas arba atsakovas.
Politika - tai Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politika, kuri yra įtraukta į nuorodą ir yra registracijos sutarties dalis.
Teikėjas - tai Singapūro tarpininkavimo centro ir Singapūro tarptautinio arbitražo centro įsteigtas ir valdomas sekretoriatas, kuris teikia administracinę ginčų sprendimo paslaugą pagal šią politiką.
Registracijos sutartis - domeno vardo registracijos sutartis tarp SGNIC ir „.sg“ interneto domeno vardo registruotojo arba domeno vardo turėtojo.
Respondentas - registruotojas arba domeno vardo registracijos turėtojas, dėl kurio pradedamas skundas.
Grįžtamojo domeno vardo užgrobimas reiškia, kad politika naudojama nesąžiningai, norint atimti registruoto domeno vardo turėtojo domeno vardą.
SGNIC nurodo Singapūro tinklo informacijos centrą (SGNIC) Private Limited.
Papildomos taisyklės - Singapūro tarpininkavimo centro ir Singapūro tarptautinio arbitražo centro kartu išduotos Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politikos papildomos taisyklės, papildančios šias taisykles. Papildomos taisyklės nesuderinamos su Politika ar šiomis Taisyklėmis ir apima tokias temas kaip mokesčiai, žodžių ir puslapių apribojimai ir gairės, failo dydžio ir formato modifikacijos, ryšio su teikėju ir komisija priemonės ir draudimo forma. lapai.
Darbo diena - bet kuri diena, išskyrus šeštadienį, sekmadienį ar valstybinę šventę.
Rašytinis pranešimas - Tarnybos pranešimas, pateikiamas atsakovui apie administracinės procedūros pradžią pagal Politiką, kuri informuoja Respondentą, kad skundas buvo pateiktas Respondentui ir kuriame nurodoma, kad Paslaugų teikėjas elektroniniu būdu perdavė skundą. (įskaitant visus priedus) respondentui 2 dalies a punkte nurodytomis priemonėmis. Į rašytinį pranešimą neįtrauktas pats skundo kopija arba bet kokie skundo priedai.
2. Komunikacijos
(a) Persiunčiant skundą (įskaitant visus priedus) elektroniniu būdu Respondentui, jis yra atsakingas už pagrįstai prieinamas priemones, apskaičiuotas, kad gautų faktinį pranešimą respondentui. Įgyvendindama faktinį įspėjimą arba pasinaudodama šiomis priemonėmis, ši atsakomybė įvykdoma: \ t
i) raštiško pranešimo apie skundą siuntimas visiems pašto ir fakso adresams:
(A) rodomas domeno vardo registracijos duomenyse SGNIC Online Whois duomenų bazėje už registruotą domeno vardo turėtoją, techninį kontaktą ir administracinį kontaktą; ir
(B) SGNIC tiekėjui pateikė registracijos atsiskaitymo kontaktą;
ii) elektroniniu paštu nusiųsdamas skundą (įskaitant visus priedus):
A) tų techninių, administracinių ir atsiskaitymo kontaktų elektroninio pašto adresai;
(B) postmaster @; ir
(C) jei domeno vardas (arba „www.“, Po kurio eina domeno vardas) išsprendžiamas į aktyvų tinklalapį (išskyrus bendrąjį puslapį, paslaugų teikėjas daro išvadą, kad jį prižiūri SGNIC, arba registratorius arba registracijos agentas arba IPT, kad būtų galima pastatyti automobilį). domenų vardus, užregistruotus keliuose domeno vardų turėtojuose), nurodytą el. pašto adresą arba el. ir
(iii) skundo (įskaitant visus priedus) siuntimas bet kuriam elektroninio pašto adresu, kurį respondentas pranešė teikėjui, ir, kiek tai įmanoma, visiems kitiems elektroninio pašto adresams, kuriuos teikėjas pateikė skundo teikėjui pagal 3 dalį ( b) (v).
(b) Išskyrus šio straipsnio 2 dalies a punkte numatytus atvejus, rašytinis pranešimas šiam reglamentui numatytam skundo pateikėjui arba atsakovui pateikiamas elektroniniu būdu internetu (jo perdavimo perdavimo protokolas) arba bet kuriuo pagrįstai prašomu pirmenybės būdu. skundo pateikėjo arba atsakovo nurodytomis priemonėmis (žr. 3 dalies b punkto iii papunktį ir 5 dalies b punkto iii papunktį).
d) Pranešimai pateikiami anglų kalba.
e) Kiekviena Šalis gali atnaujinti savo kontaktinius duomenis pranešdama apie tai tiekėjui ir SGNIC.
f) Išskyrus atvejus, kai šiose taisyklėse numatyta kitaip, arba kolegija nusprendžia, visi šiuose Taisyklėse numatyti pranešimai laikomi padarytais:
i) jei per internetą - tą dieną, kai buvo perduotas pranešimas, su sąlyga, kad perdavimo data yra patikrinama;
ii) jei taikytina, perduodant faksimiliniu pranešimu, data, nurodyta perdavimo patvirtinime; arba
iii) jei taikytina, jei siunčiama paštu arba kurjeriu, gavimo dieną pažymėtą dieną.
(g) Išskyrus atvejus, kai šiose Taisyklėse numatyta kitaip, visi pagal šiuos Taisykles apskaičiuoti laikotarpiai, prasidedantys pranešimo pateikimo pradžioje, pradedami skaičiuoti nuo anksčiausios datos, kai pranešimas laikomas įvykdytu pagal 2 dalies f punktą. .
h) bet kokie pranešimai:
i) bet kurios Šalies kolegija nukopijuojama tiekėjui ir kitai Šaliai;
ii) bet kurios Šalies teikėjas nukopijuojamas kitai Šaliai; ir
iii) Šalis turi būti nukopijuota kitai Šaliai, Grupei ir Paslaugų teikėjui.
i) Siuntėjas yra atsakingas už tai, kad būtų saugomi faktai ir siuntimo aplinkybės, kurios turi būti prieinamos tikrinti susijusioms šalims ir teikti ataskaitas. Tai apima tiekėją, siunčiant raštišką pranešimą apie skundą atsakovui paštu ir (arba) faksimiliniu būdu pagal 2 straipsnio a punkto i papunktį.
(j) Jei pranešimą siunčianti Šalis gauna pranešimą apie pranešimo nepateikimą, Šalis nedelsdama praneša komisijai (arba, jei kol kas dar nėra paskirta komisija, pranešėjas) apie pranešimo aplinkybes. Tolesni veiksmai, susiję su pranešimu ir bet kokiu atsakymu, yra tokie, kokie nurodo komisija (arba teikėjas).
3. Skundas
(a) Bet kuris asmuo ar subjektas gali inicijuoti administracinę procedūrą teikdamas tiekėjui skundą pagal politiką ir šias taisykles. Skundo pateikėjas tuo pačiu metu siunčia arba perduoda Respondentui pagal 2 dalies b punktą kiekvieno skundo kopiją (įskaitant visus priedus) ir motyvacinį lapą, kaip nustatyta Papildomose taisyklėse.
b) Skundas (įskaitant visus priedus) pateikiamas elektronine forma ir: \ t
(i) paprašyti, kad skundas būtų pateiktas priimti pagal politiką ir šias taisykles;
(ii) Nurodykite skundo pateikėjo ir bet kurio atstovo, įgalioto veikti skundo pareiškėjui administraciniame procese, pavadinimą, pašto ir elektroninio pašto adresus, telefono ir telefakso numerius;
(iii) Nurodykite pageidaujamą komunikacijos būdą, skirtą skundo pareiškėjui administracinėje procedūroje (įskaitant asmenį, su kuriuo reikia susisiekti, laikmeną ir adresą), kiekvienam iš:
A) tik elektroninė medžiaga; ir
B) medžiagą, įskaitant popierinę kopiją (jei taikoma);
(iv) Nurodykite, ar skundo pateikėjas nusprendžia, kad ginčą sprendžia vienas narys arba trijų narių grupė, o jei skundo pareiškėjas išsirenka trijų narių grupę, nurodykite trijų kandidatų, kurie bus vienas iš kandidatų, pavadinimą; Panelistai (šie kandidatai turi būti išrašomi iš tiekėjo sąrašo);
(v) Nurodykite atsakovo vardą ir visą informaciją (įskaitant visus pašto ir elektroninio pašto adresus bei telefono ir telefakso numerius), apie kuriuos pranešta skundo pateikėjui, apie tai, kaip susisiekti su respondentu ar bet kuriuo respondento atstovu, įskaitant kontaktinę informaciją, pagrįstą prieštaravimu pakankamai išsamūs, kad Teikėjas galėtų nusiųsti skundą, kaip aprašyta 2 dalies a punkte;
vi) nurodykite domeno pavadinimą (-us), kuriam (-iems) pateikiamas skundas;
vii) nustatyti registratorių (-ius) arba registracijos agentą (-us), jei toks yra, per kurį skundas pateikiamas domeno vardo (-ų) registracijos metu;
(viii) Nurodyti pavadinimą (-us), prekės ženklą (-us) arba paslaugų ženklą (-us), kuriuo (-iais) skundas grindžiamas, ir kiekvienam pavadinimui ar ženklui apibūdinkite prekes ar paslaugas, jei tokių yra, su kuriomis pavadinimas arba ženklas yra naudoti ir atskirai apibūdinti kitas prekes ir paslaugas, su kuriomis ji ketina skundo pateikimo metu naudoti pavadinimą ar ženklą ateityje;
(1) būdas, kuriuo domeno vardas (-ai) yra (-i) identiškas arba klaidinantis panašus į pavadinimą, prekių ženklą ar paslaugų ženklą, kuriame skundo pateikėjas turi teises;
2) kodėl respondentas turėtų būti laikomas neturinčiu teisių ar teisėtų interesų dėl domeno vardo (-ų), dėl kurio (-ie) yra skundas; ir
3) kodėl domeno vardas (-ai) turėtų būti laikomas (-i) įregistruotu (-ais) ar netinkamu (-ais) naudojimu (-ais), tokiu aprašymu, kuriame aptariami (4) ir (4) elementų aspektai; (c) taikytinos politikos, ir laikytis bet kokių papildomų taisyklių nustatytų žodžių ar puslapių ribų;
(x) pagal politikos nuostatas nurodykite, kokių priemonių reikia imtis;
xi) nustatyti bet kokius kitus teisinius procesus, kurie buvo pradėti ar nutraukti, susiję su skundo objektu (-ais) arba yra susiję su domeno vardu (-ais);
(xii) Nurodykite, kad skundo kopija (įskaitant visus priedus) kartu su papildomomis taisyklėmis numatytu viršeliu yra išsiųsta arba perduota Respondentui pagal 2 dalies b punktą;
xiii) pareiškia, kad skundo pateikėjas, atsižvelgdamas į bet kokius ginčus dėl administracinio proceso sprendimo panaikinti ar perduoti domeno vardą, pateiks Singapūro teismų jurisdikciją;
xiv) nurodykite, ar skundo pateikėjas sutinka, kad komisija prieštarautų ginčui spręsti, kol bus pareikalauta spręsti ginčą;
xv) nurodo, ar skundo pateikėjas sutinka, kad susitarimų sąlygos, kurias gali pasiekti Šalys, nesvarbu, ar tai yra komisijos tarpininkavimas, ar kitoks, kuris atsispindi kolegijos sprendime;
xvi) nurodoma, ar ginčą tarpininkaujanti komisija gali nuspręsti ginčą išspręsti, jei šalys nesusitaria po tarpininkavimo;
xvii) nurodykite, ar skundo pateikėjas vis tiek norėtų, kad ginčas tarpininkaujant grupei tuo atveju, jei respondentas nesutiktų su ta pačia komisija nuspręsti dėl ginčo, jei šalys nesugebėtų susitarti po tarpininkavimo; ir
(xviii) Sudarykite šiuos teiginius ir paskui skundo pareiškėjo arba jo įgalioto atstovo parašą: „Skundo pateikėjas sutinka laikytis Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politikos nuostatų, Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo taisyklių Politikos ir papildomos Singapūro domeno vardo ginčų sprendimo politikos taisyklės. " „Skundo pateikėjas sutinka, kad jo reikalavimai ir teisių gynimo priemonės, susijusios su domeno vardo registravimu, ginču ar ginčo sprendimu, yra tik prieš domeno vardo turėtoją ir atsisako visų tokių pretenzijų ir teisių gynimo priemonių prieš
a) Singapūro tarpininkavimo centras, Singapūro tarptautinis arbitražo centras ir administracinių ginčų sprendimo tarnybos sekretoriatas bei jų darbuotojai, išskyrus atvejus, kai jų darbuotojai sąmoningai pažeidžia savo veiklą;
b) padėjėjas, išskyrus tuos atvejus, kai apklausos dalyvis sąmoningai pažeidžia; ir
c) Singapūro tinklo informacijos centras (SGNIC) Private Limited (toliau - SGNIC), taip pat SGNIC direktoriai, pareigūnai, darbuotojai ir atstovai. "" Skundo pateikėjas patvirtina, kad šiame skunde pateikta informacija yra geriausia. Skundo pateikėjo žinios yra išsamios ir tikslios, kad šis Skundas nepateikiamas dėl netinkamo tikslo, pavyzdžiui, priekabiavimo, ir kad šiame skunde pateikti teiginiai yra pagrįsti pagal šias Taisykles ir taikytiną teisę, nes jis yra dabar arba gali būti pratęstas gero tikėjimo ir pagrįstų argumentų. “
(c) Skundo pateikėjas prie skundo prideda visus dokumentus ar kitus įrodymus, kuriais skundo pateikėjas ketina remtis, įskaitant politikos, taikomos ginčijamam (-iems) domenui (-ams), ir bet kokio prekių ženklo ar paslaugų ženklo registracijos, dėl kurios pateiktas skundas, kopiją. remiasi kartu su tokių įrodymų indeksavimo grafiku.
d) Skundas gali būti susijęs su daugiau nei vienu domeno pavadinimu, jei domeno vardus registruoja tas pats domeno vardo savininkas.
4. Pranešimas apie skundą
(a) Teikėjas peržiūri skundą dėl administracinės politikos ir šių Taisyklių laikymosi ir, jei skundas atitinka, elektroniniu būdu nusiunčia atsakovui skundą (įskaitant visus priedus) (kartu su aiškinamuoju užrašu, nurodytu TFAS). Papildomos taisyklės), ir išsiunčia atsakovui rašytinį pranešimą apie skundą (kartu su papildomose taisyklėse nurodytu paaiškinamuoju lapeliu) 2 dalies a punkte nustatyta tvarka per tris (3) darbo dienas nuo datos nuo skundo gavimo arba skundo pateikėjo mokėtinų mokesčių gavimo pagal 19 straipsnį, atsižvelgiant į tai, kuri data yra vėlesnė.
c) Administracinio proceso pradžios data yra diena, kurią Teikėjas užbaigia savo įsipareigojimus pagal 2 dalies a punktą, susijusius su skundo perdavimu atsakovui.
(d) Teikėjas nedelsdamas praneša skundo pareiškėjui, atsakovui ir SGNIC apie administracinės procedūros pradžią.
5. Atsakymas
a) Per penkiolika (15) darbo dienų nuo administracinio proceso pradžios atsakovas pateikia atsakymą tiekėjui. Respondentas tuo pačiu metu siunčia arba perduoda atsakymo kopiją (įskaitant visus priedus) skundo pareiškėjui pagal 2 dalies b punktą.
b) Atsakymas (įskaitant visus priedus) pateikiamas elektronine forma ir: \ t
(i) Konkrečiai atsakykite į skunde pateiktus pareiškimus ir įtarimus ir įtraukite visus atsakovo pagrindus, kad būtų išsaugotas ginčijamo domeno vardo registravimas ir naudojimas, tokia atsakymo dalis, atitinkanti bet kokį žodį ar puslapio ribą, nustatytą papildomos taisyklės;
(ii) Nurodykite atsakovo ir visų atstovų, įgaliotų veikti atsakovui, pavadinimą, pašto ir elektroninio pašto adresus, taip pat telefono ir telefakso numerius;
(iii) Nurodykite pageidaujamą metodą, skirtą komunikacijai, nukreiptai į respondentą administracinėje procedūroje (įskaitant asmenį, su kuriuo bus susisiekta, laikmena ir adreso informacija), kiekvienam iš:
A) tik elektroninė medžiaga; ir
B) medžiagą, įskaitant popierinę kopiją (jei taikoma);
(iv) Jeigu Skunde skundo pareiškėjas išrinko vieną narį (žr. 3 dalies b punkto iv papunktį), nurodykite, ar atsakovas nusprendžia, kad ginčas būtų sprendžiamas trijų narių kolegijoje;
(v) Jei skundo pateikėjas arba atsakovas išsirenka trečiąjį kolegiją, nurodykite trijų kandidatų, kurie bus vienas iš kolegijų, pavardes (šie kandidatai turi būti paimti iš tiekėjo sąrašo);
(vi) nustatyti bet kokius kitus teisinius procesus, kurie buvo pradėti ar nutraukti, susijusius su skundo objektu (-ais) arba susijusiais su domeno vardu (-ais);
vii) nurodo, kad atsakymo kopija (įskaitant visus priedus) buvo išsiųsta arba perduota skundo pareiškėjui pagal 2 dalies b punktą;
(viii) Nurodykite, ar atsakovas sutinka, kad komisija prieštarautų ginčui, kol kolegija bus paraginta spręsti ginčą;
ix) nurodo, ar respondentas sutinka, kad visi susitarimai, kuriuos Šalys gali pasiekti, nesvarbu, ar tai yra komisijos tarpininkavimas, ar kitokie, atspindėti komisijos sprendime;
x) nurodo, ar ginčą tarpininkaujanti komisija gali nuspręsti ginčą spręsti, jei Šalys nesusitaria po tarpininkavimo; ir
(xi) Sudarykite toliau pateiktą pareiškimą, po kurio nurodomas atsakovo arba jo įgalioto atstovo parašas: „Respondentas patvirtina, kad šiame atsakyme pateikta informacija yra išsami ir tiksli, atsižvelgiant į respondento žinias, kad šis atsakymas nepateikiamas dėl bet kokio netinkamo tikslo, pavyzdžiui, priekabiavimo, ir kad šio atsakymo teiginiai yra pagrįsti pagal šias taisykles ir pagal taikytiną teisę, kaip ji yra dabar, arba kaip ji gali būti pratęsta sąžiningu ir pagrįstu argumentu. “
(d) Jei skundo pateikėjas nusprendė, kad ginčą sprendžia vienas narys, o atsakovas išsirenka trijų narių grupę, atsakovas privalo sumokėti pusę taikytino mokesčio už trijų narių grupę, papildomose taisyklėse. Šis mokėjimas atliekamas kartu su atsakymo pateikimu tiekėjui. Tuo atveju, jei reikalingas mokėjimas nebus atliktas, ginčą sprendžia vienas narys.
(e) Respondento prašymu Teikėjas gali išimtiniais atvejais pratęsti atsakymo pateikimo laikotarpį. Šis laikotarpis taip pat gali būti pratęstas raštišku Šalių susitarimu, su sąlyga, kad jį patvirtina Teikėjas. f) Jei atsakovas nepateikia atsakymo, nesant išskirtinių aplinkybių, komisija sprendžia ginčą, pagrįstą skundu.
6. Grupės skyrimas ir sprendimo priėmimo laikas
(a) Teikėjas tvarko ir skelbia viešai prieinamą grupės narių sąrašą ir jų kvalifikaciją.
(b) Jei nei skundo pateikėjas, nei respondentas nepasirinko trečiųjų narių (3 dalies b punkto iv papunktis ir 5 dalies b punkto iv papunktis), per penkias (5) darbo dienas nuo datos Tarnybos atsakymo gavimas arba jo pateikimo termino pasibaigimas (priklausomai nuo to, kuris iš jų yra ankstesnis), vienas kolegijos atstovas iš savo grupės narių sąrašo. Vieno nario komisijos mokesčius moka tik skundo pateikėjas.
(c) Jei skundo pateikėjas arba atsakovas nusprendžia, kad ginčą sprendžia trijų narių grupė, Teikėjas paskiria tris ekspertus pagal 6 dalies e punkte nustatytas procedūras. Mokesčius už trijų narių grupę moka visas skundo pateikėjas, išskyrus tuos atvejus, kai rinkimus į trečiąją kolegiją sudarė tik respondentas, tokiu atveju taikytini mokesčiai tenka šalims lygiomis dalimis.
d) Jeigu jis jau nėra išrinkęs trijų narių kolegijos, jis per penkias (5) darbo dienas nuo pranešimo apie atsakymą, kuriame atsakovas renka trijų narių kolegiją, pateikimo Teikėjui pateikia vardus iš trijų kandidatų, kurie tarnauja kaip vienas iš grupės narių. Šie kandidatai turi būti paimti iš tiekėjo sąrašo.
(e) Tuo atveju, jei skundo pateikėjas arba atsakovas išsirenka trijų narių grupę, Teikėjas stengiasi paskirti vieną kolegiją iš kiekvieno skundo pateikėjo ir atsakovo pateikto kandidatų sąrašo. Tais atvejais, kai Teikėjas per penkias (5) darbo dienas nuo abiejų Šalių kandidatų sąrašų gavimo užtikrinti, kad būtų paskirta kolegija iš bet kurios Šalies kandidatų sąrašo, Teikėjas gali paskirti bet kurį kitą asmenį iš savo kolegų sąrašo. Trečiasis Panelistas skiriamas Teikėjo iš penkių kandidatų sąrašo, kurį Teikėjas pateikia Šalims, o Teikėjo atranka iš penkių yra sudaryta taip, kad pagrįstai subalansuotų abiejų Šalių pageidavimus. Teikėjas per penkias (5) darbo dienas nuo tada, kai Teikėjas pateikia Šalims penkių kandidatų sąrašą.
f) Kai tik paskiriama visa kolegija, Teikėjas praneša paskirtoms Šalių kolegijoms ir datai (-oms), iki kurios (-ių) nesant išskirtinių aplinkybių, tarpininkavimas (jei toks yra) ir (arba) komisija perduoda sprendimą dėl skundo teikėjui.
7. Nešališkumas ir nepriklausomumas
Panelistas turi būti nešališkas ir nepriklausomas ir prieš priimdamas paskyrimą turi pranešti teikėjui apie visas aplinkybes, dėl kurių gali kilti pagrįstų abejonių dėl nešališkumo nešališkumo ar nepriklausomumo. Jei bet kuriame administracinio proceso etape atsiranda naujų aplinkybių, dėl kurių gali kilti pagrįstų abejonių dėl Panellisto nešališkumo ar nepriklausomumo, kad Panellistas nedelsdamas atskleidžia tokias aplinkybes tiekėjui. Tokiu atveju Teikėjas turi teisę paskirti pakaitinį narį.
8. Ryšys tarp šalių ir grupės
a) Išskyrus 8 dalies b punkte numatytus atvejus, nė viena Šalis ar jos vardu veikiantis asmuo negali turėti vienašališko ryšio su komisija.
b) Jei ir skundo pateikėjas, ir registruotojas sutinka, kad ginčą tarpininkauja komisija, komisija tarpininkavimo metu gali konfidencialiai bendrauti su kiekviena šalimi, išskyrus kitą šalį. Tokie konfidencialūs ryšiai tarp grupės ir kiekvienos Šalies nustoja galioti pasibaigus tarpininkavimui.
(c) Visi ryšiai tarp Šalies ir Ekspertų grupės ar Teikėjo teikėjui tiekiami Papildomose taisyklėse nustatyta tvarka.
Teikėjas perduoda rinkmeną komisijai, kai tik vienas narys susideda iš kolegijos nario, arba kai paskiriamas paskutinis komisijos narys trijų narių kolegijos atveju.
10. Bendrosios komisijos įgaliojimai
a) Ekspertų grupė atlieka administracinį procesą tokiu būdu, kuris, jos manymu, yra tinkamas pagal politiką ir šias taisykles.
b) Visais atvejais komisija užtikrina, kad Šalims būtų taikomos vienodos sąlygos ir kad kiekvienai Šaliai būtų suteikta teisinga galimybė pateikti savo bylą.
c) Ekspertų grupė užtikrina, kad administracinė procedūra vyktų tinkamai. Šalies prašymu arba savo iniciatyva ji gali išimtiniais atvejais pratęsti šių Taisyklių arba komisijos nustatytą laikotarpį.
d) Ekspertų grupė nustato įrodymų priimtinumą, tinkamumą, reikšmingumą ir svorį.
e) Ekspertų grupė neprieštarauja ginčui, išskyrus atvejus, kai Šalys susitaria, kad ginčas būtų sprendžiamas prieš tai, kai kolegija kviečiama spręsti ginčą.
f) Laikydamasi 10 dalies c punkto, jei Šalys susitaria, kad ginčą tarpininkauja komisija, komisija užtikrina, kad tarpininkavimas būtų sudarytas per penkiolika (15) darbo dienų nuo jo paskyrimo pagal 6 dalį. .
11. Proceso kalba
a) Administracinio proceso kalba yra anglų kalba.
b) Visi dokumentai, kurie turi būti pateikti kolegijai ir kurie yra ne anglų kalba, turi būti pateikiami kartu su viso dokumento vertimu į anglų kalbą, jei Šalys nesusitaria kitaip.
12. Kiti pareiškimai
Be skundo ir atsakymo, komisija savo nuožiūra gali paprašyti bet kurios iš Šalių kitų pareiškimų ar dokumentų.
13. Asmens klausymai
Asmeniniai klausymai neturi vykti (įskaitant klausymus telefonu, vaizdo konferencijos ir interneto konferencijos metu), nebent komisija savo nuožiūra ir išskirtiniais atvejais nusprendžia, kad toks išklausymas yra būtinas ginčui spręsti arba skundui priimti. .
14. Numatytasis
a) Jei Šalis, nesant išskirtinių aplinkybių, nesilaiko nė vieno iš šių Taisyklių ar komisijos nustatytų terminų, komisija priima sprendimą dėl skundo.
b) Jei Šalis, nesant išskirtinių aplinkybių, nesilaiko jokios šios Taisyklės nuostatos ar reikalavimo, ar bet koks komisijos prašymas, komisija daro tokias išvadas, kaip mano esant reikalinga.
15. Grupės sprendimai
a) Ekspertų grupė priima skundą remdamasi pateiktais pareiškimais ir dokumentais, vadovaudamasi politika, šiomis taisyklėmis ir visomis Singapūro teisės normomis ir principais, kuriuos ji laiko tinkamomis.
b) kai Šalys susitaria, kad ginčą tarpininkauja komisija, o Šalys nesusitaria dėl tarpininkavimo, jei Šalys taip pat susitaria, kad tarpininkavusi ginčą nagrinėjanti grupė gali tęsti administracinę procedūrą ir priimti sprendimą dėl skundo, \ t tada, jei nėra išskirtinių aplinkybių, komisija perduoda savo sprendimą dėl skundo tiekėjui per dešimt (10) darbo dienų nuo tarpininkavimo nutraukimo dienos. Jeigu Šalys nesutinka, kad ginčą tarpininkauja komisija, nesant išskirtinių aplinkybių, komisija perduoda savo sprendimą dėl skundo tiekėjui per dešimt (10) darbo dienų nuo jo paskyrimo pagal šio straipsnio 1 dalį. 6.
c) Trijų narių kolegijos atveju komisijos sprendimas priimamas balsų dauguma.
d) Grupės sprendimas turi būti rašytinis, jame nurodomos priežastys, kuriomis jis grindžiamas, nurodoma data, kada ji buvo paduota, ir nurodomas (-i) grupės (-ų) vardas (-ai).
e) Grupės sprendimai ir skirtingos nuomonės paprastai atitinka papildomose taisyklėse nustatytas gaires. Prie daugumos sprendimo pridedama bet kokia skirtinga nuomonė. Jei komisija daro išvadą, kad ginčas nepatenka į politikos 4 dalies a punkto taikymo sritį, ji nurodo. Jei, išnagrinėjusi pareiškimus, komisija mano, kad skundas buvo pateiktas nesąžiningai, pavyzdžiui, bandant grįžti prie domeno vardo užgrobimo, arba buvo pirmiausia pareikštas dėl domeno vardo turėtojo priekabiavimo, komisija savo sprendime pareiškia, kad skundas buvo pateiktas nesąžiningai ir yra piktnaudžiavimas administracine procedūra.
a) Per tris (3) darbo dienas nuo komisijos sprendimo gavimo dienos Teikėjas perduoda visą sprendimo tekstą kiekvienai Šaliai, Teismo kancleriui (-ams) arba registracijos agentui (-ams), jei toks yra, domeno vardas (-ai) yra registruotas (-i) ir SGNIC. Teikėjas taip pat praneša kiekvienai Šaliai ir registratoriui (-iams) arba registracijos agentui (-ams), jei toks yra, per kurį buvo įregistruotas (-i) domeno vardas (-ai), sprendimo įgyvendinimo datą pagal Politika.
(b) Išskyrus atvejus, kai kolegija nustato kitaip (žr. Politikos 4 dalies j punktą), Teikėjas paskelbia visą sprendimą viešai prieinamoje svetainėje. Bet kuriuo atveju skelbiama bet kokio sprendimo, nustatančio skundą, dalis neteisingai (žr. Šių taisyklių 15 punkto e papunktį).
17. Atsiskaitymas arba kiti nutraukimo pagrindai
a) Jei, prieš priimant sprendimą dėl grupės, Šalys susitaria dėl susitarimo, o Šalys toliau sutinka, kad susitarimo sąlygos atsispindėtų komisijos sprendime, komisija priima sprendimą, atitinkantį susitarimą. atsiskaitymo sąlygas ir nurodo, kad sprendimas priimamas pagal susitarimą tarp Šalių. Jei, prieš priimant sprendimą kolegijai, Šalys susitaria dėl susitarimo, tačiau bet kuri Šalis nesutinka, kad susitarimo sąlygos būtų įtrauktos į komisijos, grupės (arba, jei komisija dar nėra paskirta), sprendimą. , Teikėjas) nutraukia administracinį procesą, toks nutraukimas nepažeidžia kitos administracinės procedūros pradėjimo to paties klausimo atžvilgiu.
b) Jeigu Šalys susitaria, kad ginčą tarpininkauja komisija, o Šalys nesusitaria dėl tarpininkavimo, jei Šalys nesutinka, kad ginčą sprendžianti komisija gali nuspręsti, kad ginčas bus sprendžiamas, komisija nutraukti administracinį procesą, toks nutraukimas nepažeidžia skundo pateikėjo kito administracinio proceso inicijavimo tuo pačiu klausimu, prašydamas, kad paslaugų teikėjas paskirtų kitą kolegiją sprendžiant ginčą.
c) Jei prieš priimant sprendimą dėl kolegijos sprendimo dėl bet kokios priežasties administracinės procedūros tęsimas tampa nereikalingas arba neįmanoma, komisija (arba, jei komisija dar nėra paskirta, tiekėjas) nutraukia administracinę procedūrą, nebent Šalis pateikia pagrįstas priežastis, dėl kurių gali būti pareikštas prieštaravimas, per laikotarpį, kurį nustato komisija (arba, atsižvelgiant į aplinkybes, teikėjas).
18. Teismo proceso poveikis
a) Jei dėl domeno vardo ginčo pradedamas teisminis procesas prieš pradedant administracinį procesą dėl to paties ginčo, administracinę procedūrą atliekanti komisija turi teisę nuspręsti, ar sustabdyti ar nutraukti administracinę procedūrą, arba priimti sprendimą.
b) Nė viena Šalis nepradeda jokio teismo proceso dėl domeno vardo ginčo, dėl kurio vyksta nagrinėjimas administracinėje procedūroje.
19. Mokesčiai
(a) Skundo pateikėjas sumoka Paslaugų teikėjui pradinį fiksuotą mokestį pagal papildomas taisykles per nustatytą laiką ir reikiamą sumą. Atsakovas, pasirinkęs pagal 5 dalies b punkto iv papunktį, kad ginčas būtų išspręstas trijų narių kolegijoje, o ne vienintelė skundo pareiškėjo išrinkta komisija, sumokės tiekėjui pusę fiksuoto mokesčio už tris - narių grupė. Žr. 5 dalies d punktą. Visais kitais atvejais skundo pateikėjas padengia visus Paslaugų teikėjo mokesčius, išskyrus atvejus, numatytus 19 straipsnio d punkte. Paskyręs komisiją, Teikėjas grąžina skundo pareiškėjui atitinkamą pradinio mokesčio dalį, jei tokia yra, kaip nurodyta Papildomose taisyklėse.
(b) Paslaugų teikėjas nesiima jokių veiksmų dėl skundo, kol jis negauna iš skundo pareiškėjo pradinio mokesčio pagal 19 straipsnio a punktą.
(c) Jei Teikėjas negauna mokesčio per dešimt (10) darbo dienų nuo skundo gavimo dienos, skundas laikomas atšauktu ir administracinė procedūra nutraukiama.
d) Išskirtinėmis aplinkybėmis, pavyzdžiui, įvykus asmeniniam klausymui, Teikėjas prašo Šalių sumokėti papildomus mokesčius, kurie nustatomi susitarus su Šalimis ir komisija.
a) Singapūro tarpininkavimo centras, Singapūro tarptautinis arbitražo centras ir paslaugų teikėjas nėra atsakingi jokiai Šaliai už bet kokį Panellisto veiksmus ar neveikimą, susijusį su administracine procedūra pagal šias Taisykles.
b) Singapūro tarpininkavimo centras, Singapūro tarptautinis arbitražo centras ir Teikėjas, išskyrus tyčinį pažeidimą, nėra atsakingi jokiai Šaliai už savo darbuotojų veiksmus ar neveikimą, susijusius su administracine procedūra pagal šias taisykles.
(c) Išskyrus tyčinį pažeidimą, kolegijos narys nėra atsakingas nė vienai Šaliai už bet kokį jo veiksmą ar neveikimą, susijusį su administracine procedūra pagal šias taisykles.
21. Pakeitimai
Tokiu būdu pradėtos administracinės procedūros atveju taikoma šių Taisyklių versija, galiojanti skundo pateikimo metu. Šias Taisykles kartais gali keisti SGNIC.
Kas yra .sg domenas?
Ieškodami internete, Singapūro interneto vartotojai tikisi, kad svetainės adresai bus rodomi .SG domenų vardais. Ar esate Singapūro vietinis, smulkaus verslo savininkas, teisinis sekretorius, kūrėjas ar tiesiog kažkas, kas vertina žandikaulio architektūrą ir šiltą orą, .SG domeno vardas yra skirtas Jums! Su .SG domeno pavadinimu vietiniai paieškos rezultatai ir vietinių gyventojų širdys bus aukštesni.
Parodykite savo ryšį su Singapūro kultūra ir įsipareigojimu teikti geriausią interneto patirtį Singapūre su .SG domenu. .SG domeno vardas yra trumpas, profesionalus ir įsimintinas, padedantis jūsų svetainei išsiskirti internete turinio internete. Singapūro pelninga rinka pritraukia žmones iš viso pasaulio. Pietryčių Azijos centre Singapūro vyriausybė yra pro-business, turinti vieną mažiausių mokesčių tarifų, kurie puoselėja aukštos kvalifikacijos darbo jėgą ir bendrą geresnę gyvenimo kokybę.
Jūsų prekės ženklo apsauga yra tokia pat svarbi kaip ir jos auginimas. Registruoti savo prekės ženklą Singapūre yra viena iš geriausių prevencinių priemonių, kurių galite imtis, kad apsaugotumėte savo prekės ženklą ir kovotumėte su autorių teisių pažeidimais. Jūsų domeno vardas yra jūsų prekės ženklas ir jūsų prekės ženklas yra jūsų! Užregistruokite savo puikų .SG domeno pavadinimą prieš tai, kol kas nors kitas neužregistravo.